5 NAČINA ZA BOLJE POSLOVANJE MMSP: Veštačka inteligencija
REŠENjA bazirana na veštačkoj inteligenciji (AI) se sve više koriste za automatizaciju i optimizaciju poslovnih procesa, bez obzira na granu industrije u kojoj kompanije posluju.
Ukoliko se koriste na ispravan način, doprinose značajnom smanjenju troškova, unapređenju odnosa sa korisnicima i dobavljačima, kvalitetnijem planiranju i podizanju poslovanja na viši nivo.
AI unapređuje marketing
Najznačajnija prednost AI je sistem automatizacije marketinga koji može izvršiti mašinsko učenje da bi se poboljšalo ciljanje korisnika, konstruisale preciznije komunikacije i gradili zaključci prema njihovom ponašanju. Marketing baziran na veštačkoj inteligenciji podstiče efikasnost marketinga usmeravajući napore prema pravom klijentu. Aplikacije koje podržavaju AI podržavaju sektor za marketing upravljajući marketinškim aktivnostima preko različitih kanala, poput Facebook, Google AdVords i Bing.
Podrška prodavcima
Većina preduzeća sa visokim rastom uključuje interno odeljenje prodaje kako bi ostvarila veći prihod. Pomoću mašinskog učenja, prodajna platforma može da analizira različite promenljive, kao što su izbor reči ili odnos vremena utrošenog na slušanje i razgovor.
Bolji angažman kupaca
Automatizovana platforma za razgovore omogućava MMSP da povećaju angažman i iskustvo svojih korisnika i oslobode resurse potrebne za kritičnije interakcije sa kupcima. Postiže veće angažovanje kupaca, čime se povećava šansa za ostvarivanje više prihoda. AI softver podržava kompanije da razumeju potrebe kupaca, utvrde obrasce kupovine i povećaju spektar usluga, ponude odgovarajuće nagrade i ponude.
AI ugrađuje CRM
CRM (Customer Relationship Management) platforma ugrađena u AI može podići odnos s kupcima na novi nivo. AI integrisan sa CRM-om može da uradi analizu u realnom vremenu, ponudi preporuke i predviđanja na osnovu poslovnih procesa i podataka o klijentima kompanije - može da proceni osećaje kupaca u postovima na društvenim medijima, snimljenoj konverziji, pregledima kupaca i e-porukama.
Chatbots
Botove koriste brojne kompanije da komuniciraju sa kupcima i učine preduzeća dostupna 24/7. Botovi pružaju dragocene detalje i osiguravaju angažovanje kupca. AI tehnologije uključuju opciju za dizajn i upotrebu četbotova. AI za razgovore može se razviti za politike povratka, konverzacionu trgovinu, informacije o kompanijama... AI četbotovi stvaraju osećaj kod kupca da su u interakciji sa ljudskom podrškom, a ne sa mašinom.
* * * * * *
AI softver
AI omogućava veću produktivnost smanjujući troškove automatizacijom operativnih procesa, i uslugu za korisnike pomoću čet-kutija ili botova za automatizovane odgovore.
Može biti i sredstvo u marketinškim strategijama ili upravljanju vremenom. U budućnosti bi mogla postati i lični asistent - pomoć u planiranju i držanju sastanaka
OTAC PREREZAO ĆERKICI (2) VRAT I OSTAVIO JE DA UMRE: Šokantni detalji ubistva devojčice, iz kuće se čuo vrisak
OTAC sa Floride uhapšen je zbog sumnje da je ubio svoju dvogodišnju ćerkicu.
01. 06. 2024. u 11:25
VAŽNA ODLUKA STUPA NA SNAGU 15. JUNA: Vozači električnih trotineta moći će da učestvuju u saobraćaju samo pod jednim uslovom
MUP Republike Srbije izdao je saopštenje u kome se navode obaveze vozača električnih trotineta, a od 15. juna moći će da učestvuju u saobraćaju samo pod uslovom da imaju odgovarajuću nalepnicu.
01. 06. 2024. u 10:30
"SLOMILO ME JE, POTPUNO" Smrt u domu Snežane Savić - glumica mesecima ćutala: "Mnogo mi je teško..."
DOM dramske umetnice početkom godine zavijen je u crno, a ona od tog trena ne može da dođe sebi.
30. 05. 2024. u 20:59
Komentari (0)