5 NAČINA ZA BOLJE POSLOVANJE MMSP: Veštačka inteligencija

Filip Mrdak, menadžer za projekte u Centru za digitalnu transformaciju (CDT) PKS

29. 06. 2022. u 07:00

REŠENjA bazirana na veštačkoj inteligenciji (AI) se sve više koriste za automatizaciju i optimizaciju poslovnih procesa, bez obzira na granu industrije u kojoj kompanije posluju.

5 НАЧИНА ЗА БОЉЕ ПОСЛОВАЊЕ ММСП: Вештачка интелигенција

Filip Mrdak, Foto PKS

Ukoliko se koriste na ispravan način, doprinose značajnom smanjenju troškova, unapređenju odnosa sa korisnicima i dobavljačima, kvalitetnijem planiranju i podizanju poslovanja na viši nivo.

AI unapređuje marketing

Najznačajnija prednost AI je sistem automatizacije marketinga koji može izvršiti mašinsko učenje da bi se poboljšalo ciljanje korisnika, konstruisale preciznije komunikacije i gradili zaključci prema njihovom ponašanju. Marketing baziran na veštačkoj inteligenciji podstiče efikasnost marketinga usmeravajući napore prema pravom klijentu. Aplikacije koje podržavaju AI podržavaju sektor za marketing upravljajući marketinškim aktivnostima preko različitih kanala, poput Facebook, Google AdVords i Bing.

Podrška prodavcima

Većina preduzeća sa visokim rastom uključuje interno odeljenje prodaje kako bi ostvarila veći prihod. Pomoću mašinskog učenja, prodajna platforma može da analizira različite promenljive, kao što su izbor reči ili odnos vremena utrošenog na slušanje i razgovor.

Bolji angažman kupaca

Automatizovana platforma za razgovore omogućava MMSP da povećaju angažman i iskustvo svojih korisnika i oslobode resurse potrebne za kritičnije interakcije sa kupcima. Postiže veće angažovanje kupaca, čime se povećava šansa za ostvarivanje više prihoda. AI softver podržava kompanije da razumeju potrebe kupaca, utvrde obrasce kupovine i povećaju spektar usluga, ponude odgovarajuće nagrade i ponude.

AI ugrađuje CRM

CRM (Customer Relationship Management) platforma ugrađena u AI može podići odnos s kupcima na novi nivo. AI integrisan sa CRM-om može da uradi analizu u realnom vremenu, ponudi preporuke i predviđanja na osnovu poslovnih procesa i podataka o klijentima kompanije - može da proceni osećaje kupaca u postovima na društvenim medijima, snimljenoj konverziji, pregledima kupaca i e-porukama.

Chatbots

Botove koriste brojne kompanije da komuniciraju sa kupcima i učine preduzeća dostupna 24/7. Botovi pružaju dragocene detalje i osiguravaju angažovanje kupca. AI tehnologije uključuju opciju za dizajn i upotrebu četbotova. AI za razgovore može se razviti za politike povratka, konverzacionu trgovinu, informacije o kompanijama... AI četbotovi stvaraju osećaj kod kupca da su u interakciji sa ljudskom podrškom, a ne sa mašinom.

* * * * * *

AI softver

AI omogućava veću produktivnost smanjujući troškove automatizacijom operativnih procesa, i uslugu za korisnike pomoću čet-kutija ili botova za automatizovane odgovore.

Može biti i sredstvo u marketinškim strategijama ili upravljanju vremenom. U budućnosti bi mogla postati i lični asistent - pomoć u planiranju i držanju sastanaka

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

RUSI U ŠOKU: Evakuisali 1.500 takmičara iz Krokusa, nijedan nije stradao od terorista, a sad se bune: Što nas niste spasili ranije? (VIDEO)