ОСИЊАК у аутобусу на линији 6А запрепастио је Београђане! Због радова на шинама, линија 6 је укинута, а уместо трамваја у саобраћај је пуштен аутобус 6А, са све осињаком за чији настанак је потребно неколико дана, а можда чак и недеља.
Za ovoliki osinjak treba dosta vremena da se napravi, što navodi na zaključak da je ovaj autobus duže vreme stajao van upotrebe. Drugo, na pitanje kako nije primećen ranije, odgovor se može tražiti u činjenici da malo ljudi uopšte ima običaj da gleda negde više od visine svojih očiju. Tako i oni, koji pregledaju autobus pre polaska, koncentrišu se više na pod i sedišta u vozilu, nego na prozore ili plafon.
ЗБОГ радова који ће се изводити у Улици Беле Бартока (Борча), на делу од зоне раскрснице са Тргом ослобођења до зоне раскрснице са Преливачком улицом (окретница "Борча 3") доћи ће до измена у раду линија јавног превоза.
ЈАВНИ превоз Београда у свом систему линијског превоза има више од 3.200 у граду и 2.200 стајалишта у приградским и локалним насељима, речено је "Новостима" у Секретаријату за јавни превоз. Међутим, одређени број стајалишта нема адекватан мобилијар, као што су клупе и надстрешнице.
ГРУПНА изложба дечјих ликовних радова под слоганом "Шаљем у свет разгледницу - Гроцка крај Дунава" биће отворена данас у 17.00 часова, у Ранчићевој кући, у галерији Центра за културу Гроцка. Изложбу ће свечано отворити ученици ОМШ "Невена Поповић" из Гроцке.
СТАНОВНОИЦИ дела општине Стари град ће у среду, 9. априла, од 8.30 до 18.00 остати без воде у делу Улице кнегиње Љубице, од Браће Југовића до Симине улице.
ОБНОВА једног од најпознатијих градских пролаза - Безистана, који је годинама ругло у центру, планирана је за почетак следеће године, сазнајемо у Скупштини града. Ребалансом буџета требало би да се обезбеди новац за израду пројеката, чија ће полазна основа бити решење које је урађено 2018. године.
Kalesu
19.08.2021. 13:54
Za ovoliki osinjak treba dosta vremena da se napravi, što navodi na zaključak da je ovaj autobus duže vreme stajao van upotrebe. Drugo, na pitanje kako nije primećen ranije, odgovor se može tražiti u činjenici da malo ljudi uopšte ima običaj da gleda negde više od visine svojih očiju. Tako i oni, koji pregledaju autobus pre polaska, koncentrišu se više na pod i sedišta u vozilu, nego na prozore ili plafon.