ГРАД ТРАЖИ ПАРТНЕРА ЗА РЕЧНИ ПРЕВОЗ: У плану две линије, фирма у обавези да набави 10 бродова
ГРАД Београд расписао је јавни позив за услугу јавног речног превоза приватном партнеру, вредну око 46 милијарди динара.
Овај вид транспорта путника у престоници спроводиће се кроз две линије - црвену и плаву, а изабрана фирма мораће да за три године набави 10 нових путничких бродова и један у резерви.
Уговор са приватним партнером биће склопљен на период од 30 година. Приватни партнер у прве три године од момента ступања на снагу уговора, у обавези је да набави и пусти у рад у првој години два путничка брода, у другој години, четири путничка брода и један резервни и, у трећој години, четири брода. "Црвена" односно прва линија речног превоза ићи ће од Блока 70 до СРЦ "Милан Гале Мушкатировић" и биће фазно успостављана.
- У фази А, кретаће се од Блока 70 преко Аде Циганлије, ТЦ "Галерија" до Бранковог моста. У фази Б превоз ће ићи од Блока 45, даље кроз Блок 70, Аде Циганлије, "Галерије" и Бранковог моста, док ће у фази Ц ићи истом трасом као у претходној, па од Бранковог моста даље преко Бетон хале до "Галета" - наводи се у јавном позиву.
Друга, "плава" линија превозиће путнике такође, од Блока 70 до СРЦ "Милан Гале Мушкатировић", али другим трасама. У првој фази возиће од Земунског кеја до "Галета". У фази Б релација ће бити Борча - Земунски кеј - "Милан Гале Мушкатировић". У последњој фази редослед стајалишта биће Борча - Земунски кеј, "Гале" па до Аде Хује.
- Речни јавни превоз је брз и ефикасан, карте се неће посебно плаћати већ ће важити "повластице" које важе у аутобусима, трамвајима и другим возилима јавног превоза - рекао је заменик градоначелника Горан Весић. - Предност речног превоза је пре свега у брзини, јер не постоји "конфликт" са другим видовима превоза, док је друга предност еколошке природе будући да ће се смањити број аутобуса на улицама. У наредном периоду нас очекује да пре избора партнера припремимо пристаништа, која смо већ одредили и на сваком ће постојати стајалиште, налик стајалиштима за друге видове јавног превоза са валидаторима за карте.
СМАЊЕЊЕ ГУЖВЕ
ГРАДОНАЧЕЛНИК Зоран Радојичић истакао је да ће увођење овог вида јавног линијског превоза у граду који има више од 100 километара речних обала, допринети остваривању стратешких циљева Града Београда:
- То је уважавање "зелене хијерархије" и увођење еколошки прихватљивијих видова превоза који ће смањити саобраћајне гужве у центру града, те утицати на побољшање квалитета ваздуха.
Препоручујемо
БЕОГРАД УВОДИ СИСТЕМ РЕЧНОГ ПРЕВОЗА Радојичић: Настављамо визију спуштања града на реке
30. 12. 2021. у 09:21
ШОК САЗНАЊА НА СУЂЕЊУ: Запослени у "Рибникару" нису пружили помоћ деци након што их је Коста упуцао?
ИЗ СНИМАКА се види да су теткица, којој још не знамо име, разредна Драгана Томић и домар Раде Симић, након што је Коста пуцао, а пре доласка наставника географије Зорана Нишевића и полиције, били на вратима учионице историје у којој је било "VII/2" и нико од њих није ушао унутра и пружио помоћ деци.
30. 09. 2024. у 14:56
МЛАДИЋИ РОЂЕНИ ОВЕ ГОДИНЕ ЋЕ ПРВИ У ВОЈСКУ: Генерал Мојсиловић открио све детаље о служењу војног рока
НАЧЕЛНИК Генералштаба Војске Србије генерал Милан Мојсиловић рекао је у емисији "Таковска 10" да Србија касни са увођењем обавезне војне обавезе. Суштина је да се изгради одбрамбени капацитет Србије, сваки дан и сваку годину коју чекамо, губимо генерације младих војника, рекао је генерал Мојсиловић. У једној класи рачунамо до 20.000 војника-регрута, на годишњем нивоу, два и по месеца по пет хиљада њих у једној класи, односно циклусу, рекао је Мојсиловић уз напомену да ће прво бити регрутовани млађи војници, почев од 2006. годишта.
25. 09. 2024. у 22:01
СРБИН ОБЈАВИО КОЛИКО ГА КОШТА ЖИВОТ НА СЕЛУ: Дао детаљан списак на шта троши - има питање за сународнике
СРБИН који живи са супругом и дететом на селу написао је на друштвеним мрежама да месечно троши између 2.000 и 2.500 евра. Објаву је поставио јер је, како каже, приметио да многи троше мање од њега, и то у граду, и занимало га је да ли у нечему претерује.
04. 10. 2024. у 18:13
Коментари (0)