НА месту старог Савског моста, који ће бити уклоњен, нићи ће нови са шест трака. Ово је јуче најавио заменик градоначелника Горан Весић и подсетио да су ову одлуку изгласали грађани.
Novi most koji ima 6 traka biće sigurno bolje rešenje, ali se postavlja pitanje koliko će trajati njegova gradnja. Ovo iz razloga što se u špicu saobraćaja ni sada ne može normalno voziti između Novog i starog Beograda, a jedan most manje biće veliki problem. Novi most bi trebao da se uradi u delovima pre razmontiranja starog mosta, i da se sagrade noseći stubovi, a onda da se novi most samo namontira.To bi trajalo možda godinu i po ili manje, a ako se gradi na licu mesta novi most neće biti gotov ni za 4 godine. To će biti veoma veliki problem za gradski saobraćaj.
Зaшто се нови мост не изгради између старог и Бранковог? У том случају стари може да се користи до изградње новог. Смањују се трошкови за рушење старог. Стари може да остане као пешачи и бициклистички. Или, евентуално за неке ресторане! Ако стари мост порушите, само Вас молим, немојте да га постављате у било који парк као некакву скулптуру или атракцију. То баш вређа интелигенцију Београђана!!!
Ako se stari most ruši, onda ga bar iskoristite da se negde prenese i koristi kao most. Most služi za premošćavanje! I nije prekrivač da se njime prekrivaju parkovi! Da ne bude kao sa "toboganom" kod ade Ciganlije. Isečen je i bačen u staro gvožđe! Mnoga manja mesta vape da premoste svoje rečna korita i nemaju sredstava da to urade. Delovi starog mosta mogu za to dobro da posluže! Kakvi parkovi, kakvi bakrači??
Taj stari most su Nemci podigli, pre svega kako bi obezbedili nekakav železnički saobraćaj između centralne Evrope i sredozemlja!!
Most koji je bio predviđen za drugo mesto je hitno prebačen i tu postavljen. On nije imao nosivost da se preko njega prevoze kompozicije teretnih, natovarenih vagona!! Zato su teretni vagoni "pregurivani" preko mosta! Jedna lokomotiva gura vagon ispred sebe i ispred mosta se lokomotiva zaustavi a vagon "otisne" na drugu stranu. Sa druge strane ga dočeka druga lokomotiva, zakači u železničkoj stanici Beograd i formira kompoziciju koja dalje može nesmetano da se kreće! Tako se odvijao železnički saobraćaj preko reke Save, sve dok nije obnovljen porušeni železnički most kod "Šest topola" (današnjeg sajma).
ПРЕ неколико минута екипе Ватрогасне службе упутиле су се ка Тргу републике и испостави банке "Поштанска штедионица" у Васиној улици у строгом центру Београда где је пријављен дим.
У НАСТАВКУ акције процесуирања инвеститора нелегално изграђених објеката, Треће основно јавно тужилаштво у Београду је поднело надлежном основном суду оптужни предлог против држављанина Кине - Ј.Н. (37) због сумње да је извршио кривично дело грађење без грађевинске дозволе из члана 219а став 2. Кривичног законика.
Marko
07.05.2022. 14:11
Novi most koji ima 6 traka biće sigurno bolje rešenje, ali se postavlja pitanje koliko će trajati njegova gradnja. Ovo iz razloga što se u špicu saobraćaja ni sada ne može normalno voziti između Novog i starog Beograda, a jedan most manje biće veliki problem. Novi most bi trebao da se uradi u delovima pre razmontiranja starog mosta, i da se sagrade noseći stubovi, a onda da se novi most samo namontira.To bi trajalo možda godinu i po ili manje, a ako se gradi na licu mesta novi most neće biti gotov ni za 4 godine. To će biti veoma veliki problem za gradski saobraćaj.
DRAGOLJUB
08.05.2022. 23:11
Зaшто се нови мост не изгради између старог и Бранковог? У том случају стари може да се користи до изградње новог. Смањују се трошкови за рушење старог. Стари може да остане као пешачи и бициклистички. Или, евентуално за неке ресторане! Ако стари мост порушите, само Вас молим, немојте да га постављате у било који парк као некакву скулптуру или атракцију. То баш вређа интелигенцију Београђана!!!
DRAGČE
08.05.2022. 23:16
Ako se stari most ruši, onda ga bar iskoristite da se negde prenese i koristi kao most. Most služi za premošćavanje! I nije prekrivač da se njime prekrivaju parkovi! Da ne bude kao sa "toboganom" kod ade Ciganlije. Isečen je i bačen u staro gvožđe! Mnoga manja mesta vape da premoste svoje rečna korita i nemaju sredstava da to urade. Delovi starog mosta mogu za to dobro da posluže! Kakvi parkovi, kakvi bakrači??
Dragy
08.05.2022. 23:25
Taj stari most su Nemci podigli, pre svega kako bi obezbedili nekakav železnički saobraćaj između centralne Evrope i sredozemlja!! Most koji je bio predviđen za drugo mesto je hitno prebačen i tu postavljen. On nije imao nosivost da se preko njega prevoze kompozicije teretnih, natovarenih vagona!! Zato su teretni vagoni "pregurivani" preko mosta! Jedna lokomotiva gura vagon ispred sebe i ispred mosta se lokomotiva zaustavi a vagon "otisne" na drugu stranu. Sa druge strane ga dočeka druga lokomotiva, zakači u železničkoj stanici Beograd i formira kompoziciju koja dalje može nesmetano da se kreće! Tako se odvijao železnički saobraćaj preko reke Save, sve dok nije obnovljen porušeni železnički most kod "Šest topola" (današnjeg sajma).