КАРТЕ ДА ПРОДАЈЕ ГСП: Синдикат највећег престоничког превозника негодује због оснивања новог предузећа
27. 09. 2022. у 07:39
ГРАД још, бар званично, није раскинуо сарадњу са турском компанијом "Кентаркт", али најава да ће се на сутрашњој седници Скупштине Града гласати за оснивање новог предузећа које ће се бавити наплатом карата у београдском превозу потврђује да "бус плус" систем, бар овакав какав га данас знамо, одлази у прошлост.
Malo ste se kasno setili. Zasto ste cutali dve godine da kazete da po ugovoru kompletna oprema po isteku 10 godina prelazi u ruke grada, tj. osnivaca.
Lepo receno i sa jedne i druge strane, samo da vidimo ko ce da ispostuje dogovor
Čista sindikalna demagogija. Već godinama gledamo kako najveći sindikat u GSP-u Beograd ne radi u interesu proizvodnih radnika već u ličnom i u interesu na stotine bespotrebnih kadrova koje dovode u preduzeće. Sad bi im verovatno najviše odgovaralo da oni vrše naplatu u sistemu u kome GSP čak nije više ni većinski prevoznik. ( privatnici u gradu, prigradski prevoz i voz čine većinu.)
Sve metropole u Eu su operateri javnog saobraćaja. Kentarkt nije hteo da investira u digitalnu online naplatu karata kako bi pomoću mobilnog telefona imao mogućnost da validiram kartu u prevozu. Ja sad moram da kupim karticu (3 meseca, kartonsku za 30 din ili plastičnu za 150 din koja važi 3 god) i da je prepaid punim za 89din/vožnji.
Sve glavne metropole imaju sopstvenog operatera tj vlasnik je Grad. Kentarkt je prepustio naplatu karata kioscima koji ne primaju bankarske kartice već samo gotovinu. Takođe sam prinuđen da kupim karticu (plastika 150din, papirna 30din). Kentarkt nije hteo da razvija digitalnu onlajn platformu kako bi svaki pametni telefon sa postpaid brojem mogao da kupi i validira kartu u prevozu. Budite sigurni ako se ne prilagodite korisniku tj analizirate I pratite navike putnika, nećete omogućiti efikasniji javni prevoz.
Grad je osnivač i vlasnik javnog prevoza samim tim i organizuje način naplate prevoza i sprovodi kontrolu .GSP nije poslodavac gradu već je grad Beograd poslodavac GSP-u , pa samim tim odluke donosi grad .Tako da o poslovnoj politici se ne pita Sindikat već osnivač.Sindikat se bavi sindikalnim pitanjima radnika dok se menadžment bavi organizacijom i kontrolom poslovanja preduzeća .
Ne može GSP da vrši naplatu karata,dabi GSP vršio naplatu karata onda bi trebalo GSP da odrzava apsolutno sve linije javnog prevoza na teritoriji Beograda na svih 17 opština. GSP drži polovinu od centralnih linija a drugu polovinu privatni prevoznici, onda su tu takozvane prigradske linije i Beo-voz. BEOGRADSKI JAVNI PREVOZ JE JEDINSTVEN SISTEM NA CELOJ TERITORIJI BEOGRADA, ne može Ariva zasebno da naplaćuje prevoz, zasebno GSP, zasebno Lasta, zasebno Beo-voz.... Da li se ovi iz GSP-a prave toliko naivni ili je nešto treće??? Grad Beograd mora da ima jedinstven sistem naplate karata! Sledeće što mora da postane jedinstven sistem jeste čistoća na celoj teritoriji Beograda, i Beogradski vodovod, ne može svaka opština zasebno da vodi svoju politiku i da svaka opština ili svako naselje zasebno ima svoju čistoću, vodovod.... To pod hitno mora da se sve uvede u jednu celinu.
Повезане вести

ГРАДОНАЧЕЛНИК ШАПИЋ НА ЦЕРЕМОНИЈИ ИСПРАЋАЈА ЈАПАНСКИХ АУТОБУСА У ЗАСЛУЖЕНУ ПЕНЗИЈУ: Хвала Влади Јапана, данас сами обнављамо возни парк
Градоначелник Београда Александар Шапић присуствовао је данас свечаној церемонији испраћаја у заслужену пензију 93 аутобуса које је Влада Јапана донирала Србији 2003. године. На овој церемонији на Калемегдану изложен је жути аутобус који је украшен радовима ученика пет београдских основних школа које су у периоду од 2002. до 2004. године добиле донације Владе Јапана.
29. 03. 2025. у 12:45

СУСПЕНДОВАНЕ ОДЛУКЕ О ИЗМЕНИ ЛИНИЈА ГРАДСКОГ ПРЕВОЗА: Огласио се Секретаријат
СЕКРЕТАРИЈАТ за јавни превоз огласио се поводом суспензије одлуке о измени линија градског превоза.
17. 02. 2025. у 17:13

ВАЖНО САОПШТЕЊЕ РЕПРЕЗЕНТАТИВНИХ СИНДИКАТА! Град не мења политику коју води последње 3 године, никад већа улагања у ГСП
УСЛЕД узнемирења запослених у Градском саобраћајном предузећу „Београд“ најавама да ће због јавно-приватног партнерства СП „Дорћол“ остати без земљишта на коме се налази, имовине, као и да ће радници остати без посла, Самостални синдикат и Заједница синдиката Србије, као и Синдикат Независност, обратили су се руководству Града.
03. 02. 2025. у 17:22
Најновије из рубрике

СРАМНО ДИВЉАЊЕ У БЛОКУ 70А: Уништено игралиште које су грађани сами направили!
ОВО није изолован инцидент, већ све чешћа појава у нашим насељима - вандализам над јавним просторима које грађани сами обнављају, док хулигани све то руше преко ноћи!
18. 04. 2025. у 19:27

МУЗЕЈ САВРЕМЕНЕ УМЕТНОСТИ: Српска и југословенска модерна уметност и дела савремених уметника на једном месту (ФОТО)
ЕКИПА "Новости" посетила је музеј савремене уметности у Београду, богату ризницу српске и југословенске уметности као и дела савремених уметника.
18. 04. 2025. у 13:10

РЕД ВОЖЊЕ ЗА ПРАЗНИКЕ: Ево како ће саобраћати превоз у Београду, али и другим градовима у Србији све детаљно - неке измене почеле већ данас
ТОКОМ ускршњих празника, почев од данас, 18. априла, па све до 21. априла, јавни превоз у Београду, али и у другим градовима широм Србије, функционисаће по измењеном реду вожње – углавном према недељном режиму, саопштиле су надлежне градске службе.
18. 04. 2025. у 12:29

ВОЗАЧИ, СПРЕМИТЕ СЕ: Почела ригорозна контрола саобраћаја за празнике - ових пет ствари ће се посебно санкционисати
ПРИПАДНИЦИ саобраћајне полиције спровешће акцију појачане контроле саобраћаја током предстојећих празника. Како наводе, контрола ће бити усмерена на откривање и санкционисање неколико саобраћајних прекршаја.
18. 04. 2025. у 11:25

ОВАКО ЋЕ ФУНКЦИОНИСАТИ ПРЕВОЗ ЗА ПРАЗНИКЕ: Измене ступају на снагу сутра и трају до 21. априла
НА свим градским, приградским и локалним линијама на којима возила саобраћају у оквиру интегрисаног тарифног система, за време васкршњих празника, од 18. до 21. априла, биће примењен ред вожње као за викенд, објавио је Градски секретаријат за јавни превоз.
17. 04. 2025. у 08:42
Коментари (7)