БЕОГРАЂАНИ ЗВАЛИ 11-0-11 ВИШЕ ОД 630.000 ПУТА: Ево како је радио Сервисни центар Града Београда током првих шест месеци

Сњежана Видачковић

01. 11. 2023. у 14:03

ЗА ШЕСТ месеци, колико је прошло откако је са радом почео Сервисни центар Града Београда, грађани су број 11-0-11 позвали више од 630.000 пута.

БЕОГРАЂАНИ ЗВАЛИ 11-0-11 ВИШЕ ОД 630.000 ПУТА: Ево како је радио Сервисни центар Града Београда током првих шест месеци

Фото: Град Београд

То је много више него што је очекивано и вредно је поштовања, рекао је јуче председник Привременог органа Града Београда Александар Шапић, током обиласка овог центра.

Према његовим речима, ови подаци су потврда да је нешто што делује немогуће заправо могуће уз људе који желе да ураде нешто конкретно, да оставе резултат иза себе и раде у интересу Београђана.

- Пре шест месеци, обећали смо да ћемо покушати да умрежимо све службе на једном месту - подсећа Шапић. - Све комуналне услуге предузећа "Јавно осветљење", "Паркинг сервис", "Београд пут", "Наплата превозне услуге", "Инфостан технологије", "Зеленило", "Градска чистоћа", "Београдске електране", "Градско стамбено", "Београдски водовод и канализација". Укупно 12 служби ставили смо на један број телефона.

Намера је била, истиче Шапић, да све телефоне градских предузећа обједине једним бројем. У градском Сервисном центру сада ради 130 људи, у три смене. За пола године, обједињени кол центар примио је 630.000 позива, док је 2011. број позива у кол центрима био око 40.000. У току 2012. било је 52.000, наредне године 130.000, а од 2015. до 2022. било је у просеку између 125.000 и 160.000 позива годишње.

Одговорили на 22.600 мејлова

- ЖАО ми је што са нама данас нису они који су на најаву овог система раније гледали са подсмехом - рекао је Шапић, подсетивши да је систем до сада одговорио и на 22.600 имејлова.

Александар Шапић је захвалио свима који раде у овој служби и додао да је направљен добар тим и да корисници осећају да су део добро усклађеног система

Шапић је истакао да сервисни центар Града изгледа попут центара у најозбиљнијим светским компанијама, а да бројеви показују да је то један од најважнијих пројеката урађених у протеклих неколико месеци.

- Не постоји град у региону који има овако нешто. Када су биле велике олује и поплаве у Загребу рецимо, на грађане је апеловано да не зову службе због преоптерећења осим ако је дошло до угрожавања живота, док ми у Београду имамо само један, јединствен број и умрежен систем. Помоћу њега добија се одговор без обзира на исход.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ВЕЛИКА ПОБЕДА РУСА У ЧАСОВОМ ЈАРУ: Избачени су, у току чишћење стамбених зграда

ВЕЛИКА ПОБЕДА РУСА У ЧАСОВОМ ЈАРУ: "Избачени су, у току чишћење стамбених зграда"

ОРУЖАНЕ снаге Руске Федерације избациле су украјинске трупе са територије фабрике ватросталних материјала у Часовом Јару, а непријатељ је потиснут у приватни сектор. У току је чишћење стамбених зграда у граду, изјавио је саветник председника ДНР-а Игор Кимаковски.

14. 01. 2025. у 10:56

ХРВАТСКИ СТРУЧЊАК: Поштовање до неба Ер Србији, а вама неспособним олошима у Хрватској - срам вас било

ХРВАТСКИ СТРУЧЊАК: Поштовање до неба "Ер Србији", а вама неспособним олошима у Хрватској - срам вас било

ХРВАТСКА има битно више авио-путника него Србија. Међутим, Ер Србија је потпуно доминантна у региону, пише хрватски ваздухопловни аналитичар и стручњак Ален Шћурић са регионалног портала "Замааеро", чији текст преносимо у целости.

14. 01. 2025. у 11:38

Коментари (0)

УХАПШЕН САЛАС: Фудбалер завршио иза решетака