ТЕЛЕФОНИРАЊЕ НАЈЧЕШЋА ГРЕШКА: Против возача јавног превоза ГСП дневно добија десетак пријава

Симеун Крговић

01. 06. 2025. у 07:00

КОРИШЋЕЊЕ телефона приликом вожње постала је свакодневица престоничких возача. А није реткост ни да возачи градског превоза на исти начин крше саобраћајне законе и телефонирањем нарушавају безбедност путника.

ТЕЛЕФОНИРАЊЕ НАЈЧЕШЋА ГРЕШКА: Против возача јавног превоза ГСП дневно добија десетак пријава

FOTO TANJUG/ DRAGAN KUJUNDZIC

Надлежни реагују на пријаве грађана, али ова пракса се тешко искорењује иако казна за коришћење телефона приликом вожње износи 10.000 динара. Полицијски службеници Управе саобраћајне полиције, ПУ за град Београд су у текућој години санкционисали 18 возача ГСП због коришћења телефона за време вожње.

Како су за "Новости" рекли у МУП, грађани су пријављивали непоштовање саобраћајних прописа возача Градског саобраћајног предузећа након чега је и дошло до контроле.

У разговору за "Новости" у ЈКП Градско сабраћајно предузеће "Београд" кажу да редовну контролу рада возача и саобраћајног особља спроводи Служба унутрашње контроле и интерне службе ГСПТ. Такође, пријаве путника су веома значајан вид контроле рада возача, јер од укупног броја пријава на месечном нивоу 40 одсто су пријаве путника, 40 пријава интерних служби и 20 одсто унутрашње контроле.

За немар 5 до 20 одсто

У ЈКП Градско саобраћајно прдузеће "Београд" су казали дадисциплински поступак подразумева одређене процедуре и у зависности од претходног професионалног понашања возача предлажу се мере умањења зараде од пет до 20 посто.

- ЈКП ГСП Београд се захваљује путницима на упућеним примедбама које омогућавају да се неправилности благовремено отклоне, а несавесно и непрофесионално понашање запослених санкционише, рекли су за "Новости" у овом предузећу.

- Путници, примедбе, сугестије или похвале упућују преко контакт форме на сајту ГСП или путем телефона 0113664047 и дневно стигне око 10 пријава. Од укупног броја пријава на рад возача 30 одсто је неоснованих, 20 одсто су прекршаји који се санкционишу новчаним дестимулацијама(најчешће телефонирање)а путници се жале и јер им возач није отворио врата по захтеву, није их сачекао, или се жале на возаче приватних превозника.Највећи постотак представљају грешке због којих се обавља разговор са возачем и изриче се опомена.

У ЈКП Градско саобраћајно предузеће "Београд" напомињу да возачи предузећа поседују службене телефоне, како би били у контакту са диспечерским центром, погонима и по потреби осталим службама (полицијом, хитном помоћи, ватрогасцима). Службени телефон се могу користити искључиво када је возило у стању мировања (станично место, терминус), никако током вожње.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Коментари (0)

(не)COOLTURNI ОСВОЈИЛИ КУЛТУРОМ: Овације за Бојана Маровића и Банета Томашевића на Дорћолу