НАЈВИШЕ ЖАЛБИ НА РАДОВЕ: За две године линију 11-0-11 Београђани звали више од два милиона пута
ОД када је у марту 2023. године отворена јединствена телефонска линија Сервисног центра града Београда, суграђани су број 11-0-11 позвали више од два милиона пута.

ГРАД БЕОГРАД
На овом обједињеном броју налазе се информативне службе свих градских предузећа, те суграђани не морају да зову неколико бројева и утврђују ко је надлежан за који проблем. Раније су инфо-службе градских предузећа радиле до 16 часова, док је јединствени број отворен 24 часа, сваког дана у години.
Довољно је да суграђани, када позову 11-0-11, изаберу област у којој им треба помоћ и да сачекају да се оператер јави. Када службеник забележи проблем, има рок од 72 часа да јави суграђанину како ће и када његов проблем бити решен.
Сервисни центар града Београда најчешће позивају старији суграђани и они средње животне доби, али и сви они којима је у неком тренутку неопходна хитна интервенција неке од градских комуналних служби.
Како су "Новостима" рекли у Секретаријату за инспекцију, надзор и комуникацију, Београђани се највише жале на проблеме који проузрокоју тренутна дешавања или радови у граду.
- У овом пролећном периоду суграђани су најчешће звали због непокошене траве, великог броја комараца али и запушених сливника. Такође, највише их занима када ће бити завршени радови који су у току, било да је реч о радовима на водоводној мрежи, или о онима због којих су измењене неке од линија јавног градског превоза - објашњавају у Секретаријату.
Како су навели, грађани често имају примедбу и на хигијену у граду и зато пријављују депоније које стварају други несавесни грађани. Такође, указују и на проблем непрописног паркирања и уличне, односно нелегалне продаје.
Решавање за 72 часа
НЕКИ проблеми, попут непрописног паркирања, углавном одмах буду решени и санкционисани, док друге ситуације захтевају више времена, те се не могу решити у року од 72 часа. Грађани такође добијају и информацију шта је урађено, да ли је отворен предмет, какви су даљи кораци, а могу и да се распитају о току одређеног случаја.
Путем јединственог сервисног броја грађани свакодневно дају предлоге, а већина њих се односи на измене линија градског превоза (продужетак или измена трасе неке од линија), постављање "лежећих полицајаца" због безбедности учесника у саобраћају, нарочито у зони школа, као и постављање контејнера за рециклажу у циљу развоја еколошке свести. Како кажу у Секретаријату, усвојено је много оваквих предлога.
Услуге предузећа "Јавно осветљење", "Паркинг сервис", "Београд пут", "Наплата превозне услуге", "Инфостан технологије", "Зеленило", "Градска чистоћа", "Београдске електране", "Градско стамбено", "Београдски водовод и канализација", као и Секретаријата за инспекцију, надзор и комуникацију и друге, налазе се на једном броју телефона 11-0-11.

СКАНДАЛ У БРИТАНИЈИ, ПОРОДИЦЕ У ШОКУ: Директорка мртвачнице гледала цртани филм са мртвим бебама у својој кући
ЕЈМИ Аптон (38), оснивачица удружења Florrie’s Army у Лидсу у Енглеској, нашла се у центру велике афере након што су родитељи преминуле деце открили да су тела њихових беба држана у њеној кући уместо у мртвачници.
27. 08. 2025. у 17:50

ОВО ЈЕ ДЕТАЉАН СПИСАК НАМИРНИЦА КОЈИМА ЋЕ ПАСТИ ЦЕНА: Нове економске мере важне за грађане
ПРЕСЕДНИК Србије Александар Вучић истакао је јуче приликом излагања о смањењу маржи на кућну хемију и прехрамбене производе, а у оквиру представљања нових економских мера за грађане, да снижење које ће уследити као последица ограничења трговачких маржи обухвата 3000 производа из 23 групе.
25. 08. 2025. у 13:15

ГЛУМИЦА И РАНИЈЕ ИМАЛА ПРОБЛЕМА СА ЗАКОНОМ? Бурне реакције Русије на хапшење Биковићеве бивше, захтева се СТРОГА казна
ЛЕПОТИЦА из Санкт Петербурга, која се прославила драмом "Лед", за око нам је запела захваљујући романси са партнером из поменутог филма, популарним српским глумцем који је и у Русији изградио завидну каријеру.
06. 09. 2025. у 11:32
Коментари (0)