
Политика



АЛАБАР ДЕМАНТУЈЕ ИЗВЕШТАЈЕ ПОЈЕДИНИХ МЕДИЈА: Поносан сам на Београд на води
15. 05. 2025. у 18:21

ВУЧИЋ СТИГАО У ТИРАНУ: Сутра учествује на самиту Европске политичке заједнице
15. 05. 2025. у 18:19

Тенис


"ТАЈ ЧОВЕК МИ ЈЕ УНИШТИО ДЕО ЖИВОТА!" Горан Иванишевић се појавио у Београду
15. 05. 2025. у 19:00



Фудбал

ДУШАН ЗОВЕ ВЛАХОВИЋА: Прорадила земљачка веза на линији Торино - Истанбул
15. 05. 2025. у 22:30

ПРЕМИЈЕР ЛИГА ДОНЕЛА ОДЛУКУ: Они су номиновани за најбољег играча и тренера сезоне!
15. 05. 2025. у 22:09


СКАНДАЛ: Навијач утрчао на терен и покушао да нокаутира фудбалера, меч одмах прекинут
15. 05. 2025. у 21:12

ЦЕНА ПРАВА "СИТНИЦА": Ево за колико пара долази замена за Трента Александера Арнолда
15. 05. 2025. у 19:45
Kiza
12.08.2020. 09:06
Стварно више не знам кога и докле ће да лажу? Па 80-тих, кад је БГ имао скоро упола мање становника, и бар за трећину био просторно мањи, на улицама је било око 1.500 аутобуса и око 300 троли и трамваја, који су саобраћали у 15-минутним интервалима (а не као данас кад у једној минути на стајалиште дође по 10-так возила), па су опет биле велике гужве! А сад неко треба да поверује у ову причу о 50% оптерећености!?! Само кажем...
Branko
12.08.2020. 09:26
Odlično što se povećava, samo da ne bude pojačanje u vidu (pra)starih autobusa izvučenih iz rezerve. Jer i sada na pojedinim linijama, kao 45 saobraćaju "krntije" privatnig prevoznika koje leti greju a zimi mrznu, jer du dozrajsli, stakla klepeću, oko vrata šuplje... A i nije mi jasno zbog čega je GSP celu liniju prepustio privstniku