ЗАНИМЉИВО питање које се односи на једну специфичну саобраћајну ситуацију из центра Београда појавило се на страници Фацебоок групе "Вештаци".
Postoji li znak ovde,ako ne postoji onda je crvena putanja jedina koja moze biti ispravna!
@Arnna - Postoji znak...nema polukruznog,samo pravo!!!
@Arnna - Strelica na kolovozu je SAOBRACAJNI ZNAK!
Na zalost - zelenom! To ima logike samo kod nadleznih za gradski saobracaj.
1) Je ispravno 2) Je ispravno 1 je optimalni put / planirani (ko god da je to planirao, planirao je da olaksa prikljucenje, vozlilima koja menjaju smer kretanja) ali 2) je isto ispravan, jer ne prkosi pravilu o saobracaju. prosto, zamislite da opcija 1 ne postoji, da li bo opcija 2 bila neispravna? e sad da postoji znak, zabrana skretanja, onda bi bila druga prica...
Mangup može sve. Normalan čovek nemože.
Kretanje br 1. je ispravno,a br.2 - neispravno!
Pre svega ne može se nazvati polukružno okretanje pošto je udesno. Na našem voznom području je to ulevo. Oznaka na kolovozu ubaveštava i obavezuje vozača da se može kretati samo pravo i ne vidim čemu rasprava. Previše pameti kod jednostavnih stvari nikad nije donelo ništa dobro, ali uvek se nađu veliki mislioci da skrenu pažnju na sebe.
Nije moguće izvrsiti polukruzno okretanje na predlozene nacine..
Pod 1 bi bilo ispravno. Kada ne bi bilo signalizacije na putu za pravac. A ta strela pokazuje samo pravo a ne pravo i desno. Prema tome i jedno i drugo bi bio prekršaj. Sem za te, kako ovde neko reče, mangupe.
cisto objasnjenje, to je ista situacija kao kada bi se na auto putuiskljucili sa nnega na delu gde se i ukljucuju vozila, sta ima tu nejasno, to je dokazano da u srbiju 60%starijih vozaca je kupilo vozaku dozvolu a da nisu ni upuceni sa saaobracajnim znakovima
bez dodatnih znakova, odlučujuća je funkcija bele strelice, ne? Koliko traje njena važnost? Ukoliko se odnosi na prvo skretanje, koji bi bio razlog njene važnosti za drugo? Ukoliko postoji propis o njenoj produženoj važnosti na više skretanja, kada je dozvoljeno brisanje memorije vozača, jer odmah iza putanje 2 kreće dozvoljena promena trake i prestrojavanje zbog blizine sledeće raskrsnice. Bez ponovljene bele strelice, nije jasan razlog zabrane skretanja 2 OSIM, ukoliko skretanje 1 u prirodi ne postoji te je skretanje 2 jedino na koje se znak odnosi? Moguće skretanje desno sugerisano je isprekidanom linijom, ne vidi se razlog zašto bi se unapred zvalo polukružno
Nerazumem kakav je zakon u Srbiji ovo nije moguce pod 2 jer je nemoguce usmeriti tako lako auto u drugi pravac .Zivim na zapadu i pod ovim okolnostima nije moguce tako lako okrenuti auto .Zato je pozicija jedan ovde odobrena jel vozac moze lakse da upravlja sa autom . Ali on tad ima tablu sa datom prednoscu.
Боже ово је страшно, по коментарима се види да већина нема појма да вози, хвала Богу да још имамо главе на раменима. Не може ни једно ни друго, постоји нешто што се зове хоризонтална сигнализација, 1 је уз то ТРОТОАР. Претпостављам да би неки мопед који би могао да заокрене на 2. без да гази бело острво могао да се жали на суду како на том делу нема беле стрелице.
ovde se ne radi o polukružnom kretanju već skretanje udesno. Nepostoji više vertilakna i horizontalna signalizacija već saobraćajni znakovi i oznake na kolovozu. Oznaka na kolovozu u vidu sterelice ima obavezujuću radnju pa kako je strelica na kolovozu ucrtana samo za pravo onda nema skretanja već samo vožnja pravo. Ako ste savestan vozač ondaćete tako i postupiti a ako ste nasilan vozač i za takve ima leka.
Strelicama nije prikazano polukružno okretanje, nego skretanje udesno, a ono je ispravno u crvenoj varijanti... Polukružno okretanje podrazumeva da se ostane u istoj ulici, ali da se promeni smer kretanja i ovde nikako nije dozvoljeno
Ovde ne pistoji nigde skretanje u desno koje argumente dajete pogledajte markirung strelice na asvaltu to znaci samo pravo voziti bez skretanja.
Strelice na kolovozu su pomoćna signalizacija jer se lako može desiti da su prekriveni saobraćajem. Samo uspravni znakovi su merodavni. Polukružno je na "levo" a ne praktično normalan izlazak trake na desno kao što to deluje sa (1) i (2). Pritom nema linije (ni pune ni isprekidane) kod (1). (1) je obeležena traka za odgovarajući smer i fizički je moguće skrenuti u nju bez posebnog manevrisanja za razliku od (2). (1) ne može imati nikakav smisao sem sa je predviđen za ovakve stvari ALI je možda ograničen odnosno dozvoljen samo za neka vozila, npr. hitnu pomoć. To ne možemo videti sa slike (ja ne živim u Beogradu). Traka za (2) deluje kao da je obeležena za nešto totalno drugo i vanredno.
Најновије из рубрике

ЕВАКУИСАНИ ЗАПОСЛЕНИ У ГРАДСКОЈ УПРАВИ БЕОГРАДА: На терену 17 ватрогасаца
ЗБОГ дима који се јутрос осетио у Управи Града Београда запослени су евакуисани и на терену је пет ватрогасних возила са 17 ватрогасаца, сазнаје Танјуг.
24. 02. 2025. у 08:23

НА АУТОКОМАНДИ ТРЕПЋЕ ЖУТО: На једној од саобраћајно најоптерећенијих тачака у граду мајстори финиширали сигнализацију
ПОСЛЕ најаве Градског секретара за саобраћај Бојана Бована да ће у суботу на Аутокоманди почети да ради електрична сигнализација са класичним семафорима, као и са сигнализацијом са жутим трепћућим светлима јуче поподне систем је почео да функционише. Не сасвим синхронизовано, али први радни дан следеће недеље вероватно ће бити права проба успешности.
23. 02. 2025. у 19:33

“У КОЛА БЕЗ АЛКОХОЛА”АБС: У Београду је сваки девети живот изгубљен у саобраћајним несрећама од последица вожње под алкохолним дејствима
ДИРЕКТОР Агенције за безбедност саобраћаја Бранко Стаматовић изјавио је на промоцији кампање “У кола без алкохола” у Београду да је сваки девети живот изгубљен у саобраћајним несрећама последица вожње под алкохолним дејствима.
22. 02. 2025. у 08:08

ПРОМЕНА РЕЖИМА РАДА ЈАВНОГ ПРЕВОЗА: Измена на овим линијама
ТОКОМ извођења радова на редовном одржавању у Жарковачкој улици од 24. до 28. фебруара доћи ће до промена у раду линије јавног превоза 57.
22. 02. 2025. у 00:27

НА ТУЂЕМ НЕМА ХЛАДОВИНЕ: У насељу "Војвода Влаховић" власник мења намену плаца, комшије незадовољне
ИЗНЕНАДНИ радови власника приватне парцеле у њиховом комшилику, затекли су становнике насеља "Војвода Влаховић." Иако је део површине у приватном поседу, власник га је годинама занемаривао.
21. 02. 2025. у 16:24
Коментари (21)