НОВЕ КАРТИЦЕ И АПЛИКАЦИЈА: Град Београд би ускоро требало да потпише уговор о наплати јавног превоза
ИАКО су градски челници најављивали да "Бус плус" лако може да оде у историју, то ће бити случај само са картицом, која ће бити преименована у "београдску".

Фото Н. Фифић
На тендеру за избор фирме која ће наплаћивати карте у градском јавном превозу до 2034. изабран је "Апекс солушн" који је недавно преименован у Kentkart Southeast Europe d. o. o.
Ова фирма је са компанијама Kentkart Ege Elektronik Istanbul i Kentkart Anadolu Elektronik, дала понуду од 10,5 милијарди динара.
Као што је већ познато, на тендер је осим "Бус плуса" био пријављен конзорцијум компанија Bus Logic d.o.o.Пожаревац i Penta d.o.o., Пула (Хрватска) који су дали понуду од 10,6 милијарди динара, а која према образложењу није прихваћена пошто нису испунили финансијски и економски капацитет, али ни технички, ни стручни.

ПРОЈЕКАТ Биће повећан број продајних места са 800 на 1.500, Фото М. Анђела
Нови уговор са "Бус плусом", односно "Кенткартом" биће потписан ових дана. Масовне замене "бус плус" картица најављеном "београдском картицом" неће бити. Како коме буде истицала стара картица мењаће је новом, која ће функционисати по принципу "два новчаника". На један ће моћи да се уплаћује карта за превоз, док ће други моћи да се допуњује и тако плаћа коришћење јавних бицикала, паркинга, да се купују карте за позориште или биоскоп. Уз помоћ нове градске "пластике", као и до сада, моћи ће да се остваре попусти у продавницама.
ЗАРАДА И ПЕРСПЕКТИВА
СЛЕДЕЋИХ 13 година од укупне зараде од продаје карата, Град ће партнерима давати 7,79 одсто. Ако приход у просеку, као и претходних година, буде око 600 милиона динара месечно, београдска тикетинг компанија зарађиваће нешто мање од 50 милиона динара месечно. Ако се продаја од садашњих 600 повећа на 900 милиона динара, тада ће тикетинг компанија од укупне зараде од продаје карата добијати само три одсто по новој одредби уговора.
Новим уговором "Бус плус" ће морати да повећа број продајних места са 800 на 1.500, али и да продужи радно време за издавање картица. Такође, мораће и да унапреде могућност плаћања превоза мобилним телефоном развијањем нове апликације. Осим што ће, као и до сада, нова апликација информисати путнике о наиласку жељене линије, сада ће им давати и информације о изменама линија јавног превоза, застојима, изменама реда вожње у реалном времену.
Плаћање јавног превоза надзираће 100 контролора више него сада, односно 300. Град ће покренути током лета кампању за повећање наплате карата, а од септембра нас највероватније очекују нове мере, попут обавезног уласка на предња врата на линијама на којима нема много путника. Са свим новинама Секретаријат за јавни превоз ће грађане упознати на време.

ВЕЛИКА ПРОМЕНА У ШКОЛАМА У СРБИЈИ: Од данас ништа неће бити исто, односи се на родитеље
РОДИТЕЉИ школараца у Србији од данас добијају аутоматска звучна обавештења када наставник у електронски дневник упише изостанак детета са часа или нову оцену. Мада су деца годинама налазила начине да не кажу родитељима баш сва дешавања у школи, то сада више неће бити могуће.
17. 04. 2025. у 11:29

МАКРОН ПОСЛЕ РУСКОГ НАПАДА: Хитно нам је потребан мир
РУСКИ ракетни напад на град Суми на северу Украјине наглашава хитну потребу за наметањем примирја Русији, изјавио је данас председник Француске Емануел Макрон.
13. 04. 2025. у 15:34

"КОМПЛИТЛИ ФРИ ОФ ЧАРЏ": Да ли сте чули како Путин прича енглески? (ВИДЕО)
РУСКИ председник Владимир Путин имао је у фебруару телефонски разговор с америчким председником Доналдом Трампом о окончању рата у Украјини, а иако тада није саопштено којим су језиком причала двојица државника вероватно се свако користио својим матерњим и ослонио на преводиоце.
17. 04. 2025. у 15:25
Коментари (0)