ГЕНИ КОЈИ ОДРЕЂУЈУ БОЈУ КОСЕ: Студија са великим значајем у медицини и биологији

В. Н.

30. 09. 2021. у 15:00

НАУЧНИЦИ су открили 124 гена која имају значајну улогу у одређивању боје косе човека. Како наводи Science Daily, научници су анализирали ДНК податке више од 300.000 људи пореклом из Европе.

Фото: Depositphotos

Подаци су добијени од неколико организација. Претходним истраживањима утврђено је мање од 100 гена који утичу на пигментацију косе.

Тим Спектор, са Универзитета Кингс колеџ у Лондону казао је да ће ова студија имати велики значај у медицини и биологији.

До сада највећа генетичка студија о пигментацији допринеће бољем схватању болести попут меланома, агресивног облика рака коже, рекао је Спектор.

ВЕХАБИЈЕ МИ ОТЕЛЕ СИНА, САД НЕКА ГА И САХРАНЕ!: Новости у кући Милоша Жујовића са оцем Зораном, откривени детаљи из живота терористе

"ВЕХАБИЈЕ МИ ОТЕЛЕ СИНА, САД НЕКА ГА И САХРАНЕ!": "Новости" у кући Милоша Жујовића са оцем Зораном, откривени детаљи из живота терористе

ЗАНЕМЕЛА Мала Врбица код Младеновца. Одавде из овог села велике невоље је направио вехабија Милош Жујовић, који је покушао да испред Амбасаде Израела убије припадника српске Жандармерије.

01. 07. 2024. у 12:47