ЗДРАВЉЕ ИЗ ТАЊИРА: Један авокадо недељно штити срце
АВОКАДО сасвим неоправдано није намирница коју често једемо.
Фото: Shutterstock
Повод да то променимо може бити ново истраживање научника са Харварда који су утврдили да редовно конзумирање авокада смањује ризик од болести које погађају кардиоваскуларни систем.
Према подацима прикупљенима од око 110.000 испитаника, особе које два пута недељно поједу по половину плода авокада имају просечно 21 одсто мањи ризик за болести срца. Истраживачи ово смањење ризика појашњавају деловањем незасићених масти и влакана из овог воћа. Уз то, авокадо обилује витаминима Ц и Е, минералима попут калијума...
Учесници истраживања су праћени више од 30 година, а учинак авокада је био упоредив с оним који прати редовну конзумацију маслиновог уља и орашастих плодова.
Препоручујемо
ЗА БОЉЕ ЗДРАВЉЕ И ДУЖИ ЖИВОТ: Старијима од 50 година препоручује се ових 11 намирница
14. 07. 2023. у 15:00
ПОМАЖЕ И КОД МРШАВЉЕЊА: Зелено поврће и хлорофил природно смањују осећај глади
16. 07. 2023. у 21:00
Klikni na zvezdicu u gornjem desnom uglu i zaprati Novosti na Google News platformi
САРАЈЕВСКИ МЕДИЈИ БРУЈЕ - ВУЧИЋ НАС ЈЕ СПАСИО У ЗАДЊИ ЧАС: Омогућио нам да гледамо Светско првенство, док Конаковић "бљује ватру"
САРАЈЕВСКИ Дневни аваз објавио је текст у којем су признали да је председник Србије Александар Вучић, преко сагласности за подршку Телекома Србија, практично омогућио да грађани Босне и Херцеговине гледају утакмицу своје репрезентације против Канаде на Светском првенству.
12. 06. 2026. у 17:33
ШЕФ НЕМАЧКЕ ВОЈСКЕ ИЗДАО ДРАМАТИЧНО УПОЗОРЕЊЕ: Ево када ће нас Русија напасти, морамо бити спремни за борбу
НЕМАЧКА мора да се припреми за руски напад до 2029. године, или чак и раније, изјавио је шеф немачке војске за Политико.
11. 06. 2026. у 16:23
МАЦА НАПУСТИО ПОРОДИЧНИ ДОМ: "Не могу више! Рекао сам да је волим и изашао из стана"
ДРАГАН Маринковић Маца је недавно говорио о тешким животним тренуцима током рата у Сарајеву када је требало да напусти породични дом.
12. 06. 2026. у 13:09
Коментари (0)