УСПЕШНО ОДРЖАН ПРВИ САМИТ ИНФЛУЕНСЕРА: Регионални самит окупио најпознатије инфлуенсере са наших простора
СВЕ до последње столице у Белеxпоцентру биле су попуњене на првом регионалном Инфлуенцер Маркетинг Суммиту који је у претходна два дана окупио најпознатије инфлуенсере са наших простора, представнике компанија и брендова, представнике медија и публику која је на интерактивним предавањима и панелима добила одговор на многа питања која се тичу овог новог комуникационог модела.
У првом панелу на самом отварању Анђелко Трпковић разговарао је са Тамаром Калинић, специјалном гошћом и једном од најпознатијих инфлуенсерки света. Њен рецепт за успех и савет инфлуенсерима који желе да се баве тим послом био је буду истрајни, иако то не доноси одмах добре резултате. Поручила им је да ако почну на данашњи дан да објављују по један пост на мрежама, за годину дана ће сигурно имати мерљиве резултате онога што воле и желе раде.
Шта је то утицај, како се ствара платформа коју жели да прати 200.000 људи, какве резултате постиже инфлуенцер маркетинг и како инфуенсери приступају кампањама беаутy брендова, а да притом не рекламирају недостижне стандарде лепоте су само неки од питања на које су панелисти и предавачи дали свој одговор у претходна два дана. Да све више расте поверење у инфлуенсере у Србији, потврдили су представници компанија и брендова и поделили како изгледа креирање маркетиншке стратегија која укључује инфлуенцер маркетинг.
Само неки од говорника које су посетиоци имали прилику да чују су Бранко Бабић, Дуња Јованић, Душан Петровић, Тамара Ћосић, Марија и Страхиња Ћаловић, Далибор Шимуга, Марко Маријоковић и многи други.
Будући да велики део инфлуенцер маркетинга почива на визуелној комуникацији, на Суммиту је представљен и „Creative Room“ у којем су посетиоци могли на лицу места да креирају садржај на друштвеним мрежама и у пракси примене савете који су чулли на панелима.
Инфлуенцер Маркетинг Суммит свечано је затворио светски познат виолиниста Стефан Миленковић, који је представио нови дом за његово стваралаштво – концертну дворану у новој згради новосадске Музичке и балетске школе у којој ће млади таленти на крилима уметности развијати своје музичко умеће и сами постајати утицајни ствараоци који ће оплемењивати наш живот и животе генерација које тек долазе.
Циљ овог догађаја био је спајање привреде и инфлуенсера, представљање компексног процеса иза кампање чије је лице инфлуенсер, као и представљање самог процеса креирања платформи коју прате стотине хиљада, па и милиони људи.
Препоручујемо
ТАКО ЈЕ ЖИВЕО БЕОГРАД: Снимци настали у српској престоници до 1941. године (ФОТО)
01. 10. 2022. у 10:39
ВЕЛИКА ПОБЕДА РУСА У ЧАСОВОМ ЈАРУ: "Избачени су, у току чишћење стамбених зграда"
ОРУЖАНЕ снаге Руске Федерације избациле су украјинске трупе са територије фабрике ватросталних материјала у Часовом Јару, а непријатељ је потиснут у приватни сектор. У току је чишћење стамбених зграда у граду, изјавио је саветник председника ДНР-а Игор Кимаковски.
14. 01. 2025. у 10:56
ХРВАТСКИ СТРУЧЊАК: Поштовање до неба "Ер Србији", а вама неспособним олошима у Хрватској - срам вас било
ХРВАТСКА има битно више авио-путника него Србија. Међутим, Ер Србија је потпуно доминантна у региону, пише хрватски ваздухопловни аналитичар и стручњак Ален Шћурић са регионалног портала "Замааеро", чији текст преносимо у целости.
14. 01. 2025. у 11:38
ОД КОЛЕГА ИЗ "ПОТЕРЕ", САМО МЕМЕД: Зашто "трагачи" нису били на сахрани?
МИЛОРАД Милинковић преминуо је у 60. години на Божић, у цркви у Јабуковцу где је пратио литургију.
13. 01. 2025. у 20:59
Коментари (0)