СВЕТСКЕ И ДОМАЋЕ ЗВЕЗДЕ ХРЛЕ У ОВАЈ РЕСТОРАН: Ево где се налази и ко га је све посетио (ФОТО)
ВЛАСНИК најпопуларнијег ресторана „Моло“, који је смештен у Опатији, Рони Воскион својим успешним маркетиншким методама поставио је нове стандарде и мерила за успех. Наиме, након што је прошле године уз помоћ лако памтљивог слогана „Моло нам за срићу триба“ заинтересовао бројне Београђане, овог пута је одлучио да целом региону приближи чари из понуде свог ресторана.

Фото: Промо
Наиме, Воскион је овог лета одлучио да на најпрометнијим улицама Љубљане, Загреба, Београда, Сарајева, Бања Луке, Дубровника, Сплита постави велике билборде, које је готово немогуће неприметити. А још су мање шансе да вам у глави неће остати позати стихови Дорис Драговић „Мало ми за срићу триба“, што ће вас додатно навести да се запитате о чему је заправо реч.

Фото: Промо

Фото: Промо

Фото: Промо
Ресторан и бар „Моло“ који се налази на истоименој локацији у Опатији, познат по врхунксој традиционалној кухињи, постао је први бренд који је препознао важност суседних држава за развој туризма.

Фото: Промо

Фото: Промо

Фото: Промо

Фото: Промо

Фото: Промо

Фото: Промо

FOTO: Promo
Доказ да се „добар глас далеко чује“ јесте и чињеница да су овај предивни ресторан посетиле и многоборојне познате личности.
Међу њима су се нашли својевремено најпознатији фудбалски тренер Ћиро Блажевић, првак Формуле 1 Жак Виланув, Жељко Јоксимовић и његова супруга Јелена, власник „Гранд продукције“ Саша Поповић, Дарио Шарић НБА кошаркаш, Владимир Југовић легендарни југословенски фудбалер и репрезентативац, Митар Мркела легенда Црвене Звезде и његов син Андреј Мркела као и многе друге личности из јавног живота Србије, и региона.
Ресторан је посетио и покојни легендарни хрватски тренер Ћиро Блажевић кога се у овом ресторану сећају као радо виђеног госта.

Фото: Промо
Иако је маркетинг одрадио велики део посла, ипак заслуге припадају и самој понуди ресторана, љубазном особљу, те и самом власнику који увек радо проведе време са својим гостима, као што се и види на фотографијама.
Како и сам власник Воскион каже уз помоћ модерних маркетиншких метода, жели потакнути што више људи да за своје идуће путовање одаберу баш Опатију, и ову летњу кампању види као могућност да се стави нагласак на „Моло“ као бренд, који се већ издаваја како каже као „гастрономска врата града“.
– У свему је најважније послати поруку како овај наш дио раја, што Јадран и посебно Опатија свакако јесу, пружа истинске ужитке. Уосталом, сад смо и службено најављени као Кварнер европска регија гастрономије па је и то додатни позив за долазак у Опатију и дакако мој Моло, појаснио је Воскион. Додаје и то да је водећи се успехом од прошлогоишње кампање наставио у истом „ритму“.

Фото: Промо
– Лањска кампања изазвала је силне реакције, искључиво позитивне. Сад сам одлучио ићи даље, повезати простор који је вековима орентисан на Опатију да јој се врати, да дође по свој комадић уживања јер Моло нам за срићу триба - закључио је Воскион.

МОНСТРУОЗНО! Овај хоће да влада Србијом! Жене му криве кад их неко силује или пребије!
ВУК Нектаријевић, студент блокадер са Машинског факултета у Београду, који је тобож бициклом ишао у Стразбур, има у најмању руку проблематичне ставове.
20. 04. 2025. у 14:35

МАКРОН ПОСЛЕ РУСКОГ НАПАДА: Хитно нам је потребан мир
РУСКИ ракетни напад на град Суми на северу Украјине наглашава хитну потребу за наметањем примирја Русији, изјавио је данас председник Француске Емануел Макрон.
13. 04. 2025. у 15:34

ОТВОРЕН ХРИСТОВ ГРОБ Ево шта су нашли: "Колена су ми клецала, нисам то очекивао - вековима је био затворен" (ВИДЕО)
"АПСОЛУТНО сам задивљен. "
19. 04. 2025. у 08:39
Коментари (0)