Виво слави УЕФА ЕУРО 2024™ са навијачима широм Европе

Промо

04. 12. 2023. у 13:46

ФИНАЛНИМ жребом 2. децембра, ишчекивање поводом УЕФА ЕУРО 2024™ достиже сасвим нови ниво!

Виво слави УЕФА ЕУРО 2024™ са навијачима широм Европе

Фото: Промо

Као званични партнер и званични паметни телефон за УЕФА ЕУРО 2024™, компанија виво не крије узбуђење поводом ове важне прекретнице у повезивању са корисницима широм Европе и обележавању тако великог спортског догађаја као што је УЕФА!

- Фудбал је једна од најстраственијих и најузбудљивијих активности на глобалном нивоу, а посебно у Европи. Као бренд који на прво место увек ставља корисника, радујемо се што ћемо обележити један од најважнијих спортских догађаја године, и то заједно са милионима навијача у Европи и нашим партнерима - изјавио је Цхангјун Ли, председник компаније виво за Европу." Комплетан виво тим показује велики оптимизам и велико самопоуздање које ће нас водити током целе 2024. године. Припреме су увелико у току, а наши европски тимови су спремни и једва чекају старт изузетно интересантне кампање, као и само лансирање виво производа током УЕФА ЕУРО 2024™.”

Као партнер и званични паметни телефон за УЕФА ЕУРО 2024™, виво ће имати прилику да на глобалној фудбалској сцени представи своју најсавременију технологију паметних телефона и повеже се са навијачима кроз посебне и ексклузивне догађаје, осмишљене како би обогатиле искуство свих УЕФА навијача. виво је посвећен пружању врхунске технологије која је првенствено усмерена на потрошаче и флагсхип модела који искуство фотографисања на професионалном нивоу чине лаким и доступним за све, охрабрујући и мотивишући кориснике да забележе сваки тренутак – од акције до емотивних момената.

УЕФА је дефинитивно један од водећих светских спортских догађаја на свету, у коме ужива преко пет милијарди навијача широм света. Током УЕФА ЕУРО 2024™ навијачи ће имати прилику да истински уживају, и то кроз низ активности омогућених уз подршку компаније виво. Пре сваке утакмице, навијачи ће моћи да се опусте и плешу у ритму музике уз неке од водећих светских Ђ-ева спајајући своју страст према музици и фудбалу. Поред тога, виво ће се удружити са УЕФА тимом и организовати церемонију проглашења "Играча утакмице" после сваког меча, проглашавајући најбоље играче заједно са публиком.

Виво ће такође, блиско сарађивати са УЕФА-ом у циљу привлачења пажње љубитеља фудбала широм света и како би поделио узбуђење које првенство неизбежно носи са собом. Као део овог партнерства, виво ће подржати и опремити особље УЕФА ЕУРО 2024™ својим флагсхип моделима, како би и на тај начин допринео успеху догађаја.

виво је 2021. године, као званични партнер УЕФА ЕУРО 2020™, покренуо кампању на друштвеним мрежама, подстичући навијаче да забележе и поделе све важне тренутке, и оне радосне али, и оне мало мање током трајања првенства. Садржај који су креирали навијачи приказан је на церемонији отварања и затварања првенства.

Поред тога, виво је користио своју сопствену АИ технологију, како би обновио фотографије легендарних момената из историје првенства, а које су представљене као својеврстан поклон за УЕФА, поводом 60. годишњице овог спортског догађаја. Додатно, виво се кроз своју кампању Златна карта повезао са хиљадама навијача у Европи и онима, који су освојили награде, донео незаборавне тренутке на стадиону. Наравно, виво подршка фудбалу не стаје, већ се шири и на друге глобалне спортске догађаје.
Фудбал је и даље најпраћенији спорт на глобалном нивоу, са богатом историјом која осликава саму суштину тимског рада и тежње ка заједничком циљу. Кроз снагу спортског духа, фудбал може да руши баријере и ствара чврсте везе између појединаца и заједница. Управо због тога, виво је поносан што гради и јача блиске везе са навијачима и љубитељима фудбала широм света, делећи са њима истинску страст према овом спорту.

О компанији виво

Виво је технолошка компанија која ствара одличне производе утемељене на вредности засноване на дизајну, са централним фокусом на паметне уређаје и интелигентне услуге. Циљ компаније је изградња моста између људи и дигиталног света. Захваљујући јединственој креативности, виво пружа корисницима све угоднији дигиталан живот. Водећи се основним вредностима компаније, које укључују Бенфен*, са фокусом на дизајн и корисничко искуство, као и континуирано учење и тимски дух, виво је имплементирао стратегију одрживог развоја, са визијом да постане корпорација светске класе, са још већим фокусом на друштвену одговорност.

Окупљањем и развијањем најбољих локалних талената, са циљем пружања врхунског квалитета, виво је подржан кроз мрежу развојно-истраживачких центара, смештених у Шенжену, Донгуану, Нанђингу, Пекингу, Хангзоу, Шангају и Шијану, фокусирајући се на развој најсавременијих потрошачких технологија, укључујући 5Г, вештачку интелигенцију, индустријски дизајн, систем за фотографисање и друге надолазеће технологије. виво је такође основао интелигентну мрежу производних база (укључујући овлашћени производни центар), где производи приближно 200 милиона паметних телефона годишње. До сада, виво је разгранао продајну мрежу у више од 60 земаља и региона и ужива поверење више од 500 милиона корисника широм света.

* ,,Бенфен” је појам у кинеском језику који описује став радити праве ствари на прави начин – што је идеалан опис мисије компаније виво, да гради технологију за опште добро.

О новостима у компанији виво можете сазнати на vivo.com/rs 

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
КАКО ЈЕ РУСКА РАКЕТА ПРЕВАРИЛА НАТО У УКРАЈИНИ? Мистериозно нестајала са радара, генерал Попов открио о чему је реч

КАКО ЈЕ РУСКА РАКЕТА "ПРЕВАРИЛА" НАТО У УКРАЈИНИ? Мистериозно нестајала са радара, генерал Попов открио о чему је реч

РУСКА ракета која је мистериозно нестајала са НАТО радара током овонедељног напада на Кијев је „модернизованa ракетa Х-101“, открива за Спутњик заслужни војни пилот, генерал-мајор руске армије Владимир Попов. Према његовим речима, ракета jе преварила НАТО јер може привремено да нестане са радара.

15. 11. 2024. у 23:36

Коментари (0)

РОЗЕ ОКТОБАР, ШТИТНА ЖЛЕЗДА, ТРБУШНА АОРТА: Бесплатно прегледано више од 5.000 грађана