ПОТРОШАЧИ СРБИЈЕ ИЗАБРАЛИ КВАЛИТЕТ, СИГУРНОСТ И АЖУРНОСТ: Компанији „Дунав осигурање“ награда „Мој избор“ за 2024.
ПРЕМА гласовима потрошача Србије, у конкуренцији 1.000 домаћих производа и брендова, Компанији „Дунав осигурање“ додељено је признање „Мој избор“ у категорији „Осигуравајућа друштва“. Признање „Мој избор“, које се додељује брендовима из Србије којима се највише верује, већ 14 година у оквиру кампање „Најбоље у Србији“ организује Удружење потрошача „Моја Србија“, уз подршку Центра потрошача Србије и Града Београда.

Foto: Pakt studio
- За нас у Компанији ’Дунав осигурање’ признање које долази од потрошача је највреднија потврда свега за шта се залажемо. Задовољство корисника је наш примарни циљ и окосница визије Компаније, што је и главни разлог да смо толико поносни лауреати награде ’Мој избор’. Освојити нечије поверење није лако, а још мање је лако задржати га кроз вишедеценијски рад којим се наша компанија може похвалити. Свесни тога, настојаћемо да оправдамо избор потрошача Србије и да убудуће будемо успешан систем који функционише по најсавременијим стандардима, да се држимо стабилности и поузданости, баш као и ажурности и флексибилности у раду и стручности наших запослених - навео је приликом уручења награде Милош Милановић, члан Извршног одбора Компаније „Дунав осигурање“.

Foto: Pakt studio
Компанија „Дунав осигурање“ је лидер на тржишту осигурања у нашој земљи са најширом понудом у виду 180 услуга свих врста животног и неживотног осигурања. Квалитет своје услуге гарантује и високим степеном доступности који се ослања на развијену мрежу са 28 главних филијала и око 600 продајних места на територији Србије. из угла корисника осигурања једнако важан је и степен ажурности у решавању штета.
- Трудимо се да се истакнемо квалитетом наше понуде, повољним ценама, али и да постигнемо максималну ажурност када је у питању исплата насталих штета. Компанија готово да нема неисплаћених ликвидираних штета, односно оне су мање од 0,3%. Као осигуравајућа кућа, било да се наша услуга односи на здравље, имовину или штету на возилу, у фокусу наших услуга имамо сигурност, а њу, сложићете се, не бисте поверили било коме. Зато је наша одговорност да нађемо начине да будемо бољи, да понудимо више и да кориснике наших услуга пре свега гледамо као пријатеље. Јер у грађењу пријатељства дајете оно најбоље од себе, са жељом да траје - истакао је господин Милановић.

Foto: Pakt studio
Поред признања „Мој избор“ за 2024, Компанија „Дунав осигурање“ прошле године понела је и престижну титулу „Миљеник потрошача“, а награђена је и за допринос заједници у којој послује – додељено јој је, наиме, признање „Доброчинитељ“.

УМРО НАКОН ШТО ЈЕ ЦЕЛУ НОЋ ВОЗИО ДЕЦУ КОЈА СУ ГОРЕЛА: Возач Хитне помоћи у Северној Македонији преминуо после целоноћне драме
ВОЗАЧ Хитне помоћи који је читаву ноћ превозио повређене у стравичном пожару у Северној Македонији преминуо је јутрос.
17. 03. 2025. у 08:50

РОДИТЕЉИ ПОГИНУЛЕ ДЕЦЕ ФОРМИРАЛИ ЖИВИ ШТИТ: Не дозвољавају да се тела однесу на обдукцију
РОДИТЕЉИ који су у пожару изгубили своју децу у дискотеци "Пулс" у Кочанима не дозвољавају да се тела настрадалих однесу на додатну обдукцију у Скопље, тражећи да им се одмах предају како би припремили сахране, јавља Плусинфо.
16. 03. 2025. у 19:40

ШОУ У ЗАГРЕБУ: Дали јој отказ јер је пуштала српске "цајке" - сад морају да плате 70.000 € и да је врате на посао
СУД у Загребу донео је неправоснажну пресуду којом запослену на бензинској пумпи Тифон враћа на посао, уз обавезу послодавца да јој исплати све неисплаћене зараде у износу од 45.000 евра и судске трошкове у износу од 14.000 евра.
17. 03. 2025. у 17:54 >> 17:55
Коментари (0)