ДРАМА НА НАШОЈ ПОПУЛАРНОЈ ПЛАЖИ: Рускиња спасена од сигурне смрти у последњем тренутку

Novosti online

08. 08. 2024. у 15:10

РУСКИЊА (78) спасена је у последњем тренутку када су је спасиоци извукли из Саве на популарној плажи Бриони у Сремској Митровици.

Фото ТО Град Сремска Митровица

Митровачки спасиоци овог лета спасли су од утапања десеторо деце и тинејџера, старости од пет до 12 година, реагујући у плићаку и иза бова.

- Ових дана за наше спасиоце пуне руке посла! Врућине велике, гужва на плажи огромна, викендима се овде сјати и по неколико хиљада људи! Деца су невероватно бахата и непажљива, али најодговорнији су родитељи, који сами на плажу, без контроле и поред наших апела, пуштају своју децу! На сву срећу, ту смо ми, наших 20 спасилаца, по петоро у смени, а викендима десеторо, посматра посетиоце и купаче нон-стоп са три куле, три чамца, скутера и укупно 30 камера, распоређених дуж целе плаже - напомиње Александар Петковић, директор Службе за обезбеђење.

Вођа митровачког спасилачког тима прича како су недавно у последњем тренутку из загрљаја таласа спасли Рускињу, која је отпливавши далеко иза бова само у једном тренутку потонула.

- Седео сам на осматрачници видевши како бакина глава само нестаје у води! Хитро сам ускочио у Саву и са колегама је извукао на обалу. Реанимирали смо је и одвели на преглед у кабине дежурних лекара Дома здравља. Јуче смо имали случај дављења два дечака од десетак година, који су се играјући се лоптом нагутали воде у плићаку.

Митровачки спасиоци имају све потребне лиценце и дозволе за рад, прошли су специјалну обуку за спасавање, а од прошле године имају и АЕД апарат за реанимацију утопљеника.

- Наши спасиоци дежурају од 10-20 сати сваким радним даном, док смо викендима, због рада кафића и ресторана и алкохолисаних гостији на плажи 24 сата. Сваке године стање је све горе и горе и захтева нашу све већу присутност. Ноћу и викендом буде туча и инцидената, који се, пошто их овде решимо, настављају, нажалост, у граду. Апелујем на родитеље да много више пажње посвете својој деци и када су са њима на плажи, а посебно да их саме не пуштају. Тинејџери се недопустиво понашају, потапају једни друге, ударају у главу лоптом, те смо често принуђени да их истерујемо из воде, уз претњу полицијом ако пружају отпор - каже Петковић.

(мојградсм.рс)

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ОТКРИВЕН ПАКЛЕНИ ПЛАН ОПОЗИЦИЈЕ И СТРАНИХ АГЕНТУРА: ЖЕЛЕ ВУЧИЋЕВУ ГЛАВУ НА БЕОГРАДСКОМ МАЈДАНУ!

НА основу свих досадашњих ексклузивних информација о позадини тзв. еколошких протеста, које су се све до једне показале као потпуно тачне, склопљен је прецизан мозаик рушилачких планова опозиције и њихових страних ментора, темпиран за 10. август, чији је крајњи циљ физичка ликвидација председника Србије Александра Вучића.

08. 08. 2024. у 00:11

ДИГНУТИ РУСКИ И КИНЕСКИ БОМБАРДЕРИ, АМЕРИКА ПОСЛАЛА БОРБЕНЕ АВИОНЕ: Реаговала и Канада, Вашингтон бесан - Невиђена провокација (ВИДЕО)

ДИГНУТИ РУСКИ И КИНЕСКИ БОМБАРДЕРИ, АМЕРИКА ПОСЛАЛА БОРБЕНЕ АВИОНЕ: Реаговала и Канада, Вашингтон бесан - "Невиђена провокација" (ВИДЕО)

РУСИЈА и Кина по први су пут извеле лет стратешких бомбардера у заједничкој патроли у близини Аљаске, што упозорава на све шири оквир способности војног партнерства, које изазива све већу забринутост у САД-у и међу њиховим савезницима.