Изванредни пословни резултати компаније dm drogerie markt у години јубилеја, уз раст од 30,34 одсто
ЕФИКАСНО инвестирање у дигиталне канале, технологије и одрживост.
Компанија dm drogerie markt остварила је рекордне пословне резултате у пословној 2023/24. години у којој обележава две деценије пословања на тржишту Србије. Уз промет у филијалама и онлине схопу од 38,2 милијарде динара, раст од 30,34 одсто и инвестиције у износу 1,07 милијарди динара, dm је остварио напредак на свим кључним пољима, учвршћујући још више своју позицију у индустрији трговине у нашој земљи.
Када је реч о групацији dm Аустрија и придруженим земљама (изузев Немачке и Пољске), генерисан је укупан промет од 5,2 милијарде евра, уз ширење продајне мреже на 1.947 дрогерија. Број запослених у групацији већи је од 28.000, а у Србији је премашио 2.000.
Ланац dm проширио се на још три града у Србији – Шид, Лозницу и Бор, те сада послује у 37 градова с 131 продавницом, док је дистрибутивни центар проширен за готово 50 одсто и сада се простире на преко 22.000 квадратних метара складишног и канцеларијског простора. У опремање дистрибутивног центра и логистичку опрему уложено је преко 208 милиона динара, као допринос бржем и ефикаснијем снабдевању филијала.
- Циљ dm-а је да успостави равнотежу између друштвене, еколошке и социјалне одговорности. Управо из тог разлога, dm заузима кључну улогу у заштити природних ресурса и климе, узимајући у обзир интересе свих генерација. У целокупном животном циклусу објеката у којима послује, dm тежи еколошкој неутралности и посебан значај даје одрживој, енергетски ефикасној градњи и одговорном коришћењу грађевинских материјала, употреби обновљивих извора енергије, као и смањењу емисија угљен-диоксида. Заштита човека и његове околине у dm-у су приоритет. Сходно томе, а по могућности и премашујући савремена техничка достигнућа, користе се еколошки прихватљиви материјали који не садрже штетне супстанце - рекао је Бранко Басар, руководилац Експанзије.
Пословне успехе у 2023/24. години пропратиле су и донације компаније dm од укупно 40,8 милиона динара новчане и робне вредности у већ традиционалним пројектима, кампањама и даривањима.
- Поносни смо што је година нашег јубилеја праћена великим подухватима у којима смо најширој заједници захвалили на указаном поверењу. Посебно нас радује то што су друштвено одговорне кампање које спроводимо препознате у јавности и што оне на неки начин представљају нашу „личну карту“. Трудићемо се да и даље подржавамо локалну заједницу и животну средину конкретним пројектима и донацијама онима којима је помоћ најпотребнија - закључила је Весна Стојановић, директорка dm Србија и Северна Македонија.
Инвестиције у дигиталне платформе и сервисе
Јубиларну годину дрогеријског ланца обележили су значајни новитети – покретање dmLIVE формата у оквиру апликације Мој dm, која је преузета више од 1,3 милиона пута. На овој иновативној платформи корисници имају прилику да се повежу с брендом слушајући интерактивне презентације производа и трендова, као и разговоре са стручњацима. За верне купце представљене су и нове погодности за куповину у dm дрогеријама или онлине на апликацији Мој dm, која им доноси бројна изненађења и купоне.
- Од отварања прве дрогерије у Србији, 2004. године на Теразијама, dm у континуитету важи за компанију која је много више од бренда, више од продавнице, више од послодавца. Такав ће остати и наш приступ у свему што радимо, с тежњом да и у наредних 20 година останемо омиљено место за куповину, стављајући увек човека у центар нашег пословања -изјавила је директорка dm Србија и Северна Македонија Alexandra Olivera Korichi.
„УВЕК ПОВОЉНО“ – концепт дугорочне ценовне стабилности
Један у низу пионирских подухвата dm-а у малопродајној индустрији било је увођење дугорочно повољних цена које остају исте минимум четири месеца. На овај начин концепт „УВЕК ПОВОЉНО“ доприноси уштеди новца и времена на дуже стазе. Иначе, ланац dm у свом асортиману броји више од 14.500 производа, од чега преко 3.000 заузимају висококвалитетне робне марке које носе dm ознаку, а купци међу њима изузетно вреднују брендове Balea, alverde, dmBio, babylove, Denkmitи друге које нуде идентичан квалитет у свим земљама у којима dm послује.
Низ јединствених догађаја у рођенданској години
У протеклом периоду посвећеном великом јубилеју, dm је својим купцима поклонио и два аутентична догађаја. У априлу је организован dm Feel, манифестација сајамског типа која је поставила стандарде у индустрији лепоте. У оквиру кампање посвећене женском здрављу, у септембру је одржана и прва dmFem конференција у којој су, пружајући врсне дискусије и корисне савете, учествовали бројни стручњаци из разних сфера. Као симбол инспирације, заједништва и успеха, компанија dm организовала је и јединствену прославу јубилеја „20 година заједно једни за друге“, у оквиру које је окупила више од 1.000 званица из Србије и иностранства.
Здравље жена у фокусу
Кампања Женско здравље у фокусу је другу годину заредом, а dm је као њен део почетком 2024. покренуо нову кампању посвећену борби против менструалног сиромаштва, у оквиру које је дугорочно додатно умањио цене уложака и тампона Jessa. Компанија је наставила и други серијал dm Podcasta о здрављу жена, који је прошле године добио престижну награду „Кактус“.
Традиционална dm Женска трка, која се организује у сарадњи с Београдским маратоном, била је у знаку хуманости и солидарности, па је за сваку купљену котизацију компанија донирала пакет уложака Jessa чланицама Специјалне олимпијаде из 16 клубова широм Србије и Спортског савеза особа с инвалидитетом Београда.
Титула омиљеног послодавца
Осим што се често карактерише као омиљено место куповине, dm се већ трећи пут заредом налази на листи најпожељнијих послодаваца на тржишту рада у Србији, према истраживању Талент X које спроводи портал Послови Инфостуд. Годину јубилеја dm је започео увећањем бруто зарада од 15 одсто за све запослене, поред редовне 13. и 14. плате. Компанија запосленима пружа и бројне предности које доприносе њиховом личном и професионалном развоју: курсеве, едукације, као и погодности које им олакшавају баланс између пословног и приватног живота. Развојем и увођењем система попут dmGPT (базираног на платформи ChatGPT), dm се позиционира као лидер у сегменту увођења вештачке интелигенције у малопродаји, како би што више олакшао рад запосленима.
Довољно је разлога да година у којој dm прославља јубилеј, двадесетогодишницу пословања у Србији, остане упамћена по много чему: рекордним пословним резултатима компаније, јединственим догађајима, иновацијама, друштвено одговорним кампањама – што представља стабилан темељ за успехе у будућности.
РУСКИ ЗВАНИЧНИК ОТКРИО: Ово би могло бити место потенцијалног састанка Путина и Трампа
УЈЕДИЊЕНИ Арапски Емирати (УАЕ) имају снажна досадашња искуства у организовању самита и могли би бити место потенцијалног састанка између председника Русије Владимира Путина и новоизабраног председника САД Доналда Трампа, изјавио је Олег Карпович, проректор за научна питања на Дипломатској академији Министарства спољних послова Русије, за руску агенцију ТАСС.
15. 01. 2025. у 12:23
"ЉУДИ ЋЕ УМРЕТИ" Ватрогасци недељама пре ужаса у Лос Анђелесу упозоравали на најгори сценарио
МАЊЕ од месец дана пре него што су пожари захватили Лос Анђелес, група искусних ватрогасаца окупила се на Градском већу како би тражили већа средства.
15. 01. 2025. у 14:03
ШУТАНОВАЦ У БРАКУ СА ЋЕРКОМ МИРОСЛАВА ИЛИЋА: Веома успешна, родила му два сина
Драган Шутановац, председник Савета за стратешке политике и некадашњи министар одбране биће нови амбасадор Србије у Вашингтону.
16. 01. 2025. у 13:42
Коментари (0)