UNIQA бележи профитабилан раст у SEE региону и у Групи

Промо

11. 12. 2024. у 12:58

UNIQA је у SEE региону који чини шест земаља (Босна и Херцеговина, Србија, Црна Гора, Бугарска, Хрватска и Румунија), остварила одличне пословне резултате и значајан раст у UNIQA групи у првих девет месеци 2024. године: према прелиминарним резултатима, бруто фактурисана премија расла је 10,9 посто, а остварена добит пре опорезивања износи 27 милиона евра.

UNIQA бележи профитабилан раст у SEE региону и у Групи

Фото: UNIQA

UNIQA SEE регион је трећа по величини заједница земаља у UNIQA групи, са око 2.200 запослених и 2,5 милиона клијената. Регион ће уз подршку Групе наставити да развија осигурање у овом делу Европе пружајући клијентима модерна, дигитална и једноставна решења али и утицати на заједницу, улагањем у друштвено одговорне иницијативе и у своје запослене.   

UNIQA Србија је у претходна три квартала 2024. године остварила раст бруто фактурисане премије од 5,5%, што се огледа у ширењу тржишта, повећању продаје и проширењу пословних активности што је допринело стабилнијем положају на тржишту. Овај раст је резултат оптимизације пословних процеса и стратешког приступа развоју производа и нових услуга. Компанија наставља да развија своје капацитете, са фокусом на дугорочни раст и одрживост.

UNIQA Insurance Group AG објавила је раст бруто фактурисане премије за 9,2 посто на око 6 милијарди евра, као и добит пре опорезивања за 1 посто на 340 милиона евра, у првих девет месеци.  На резултате Групе за прва три квартала посебно је утицала олуја „Борис" у септембру за коју је исплаћена бруто одштета у износу од 184 милиона евра. UNIQA тренутно процењује да ће укупна штета узрокована овом поплавом износити 230 милиона евра бруто и око 86 милиона евра нето, након реосигурања.

Andreas Brandstetter, извршни директор UNIQA Insurance Group AG, истакао је да је Група упркос великим штетама од поплава у Аустрији, Пољској, Чешкој, Словачкој, Мађарској и Румунији остварила солидан резултат захваљујући доследној стратегији компаније која је омогућила снажну позицију UNIQA групе на кључним тржиштима и значајно повећала отпорност техничког резултата на негативне утицаје. Кључни аспекти су профитабилан раст пословања у Средњој и Источној Европи као и снажни продајни резултати у целој Групи.

УНИQА група представила је и нову, „UNIQA 3.0 – Growing Impact" стратегију која се заснива на још већој оријентацији на клијенте одражавајући UNIQA мисију: живимо боље заједно. Назив стратегије „Growing impact” значи да UNIQA жели да буде релевантна у свакодневном животу 17 милиона клијената и да даља улагања претвори у унапређење задовољства клијената, раст и повећање добити. Те циљеве ће постићи даљом дигитализацијом понуда и процеса, новим пословним моделима у области здравља и одрживости, као и интензивнијом, још фокусиранијом сарадњом на нивоу целе Групе.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ЕКСКЛУЗИВНО: Ово су писма Милеве и Ајнштајна које је Србија купила на аукцији (ФОТО)

ЕКСКЛУЗИВНО: Ово су писма Милеве и Ајнштајна које је Србија купила на аукцији (ФОТО)

МИНИСТАРСТВО културе је, припремајући се за обележавање 150 година од рођења српске научнице Милеве Ајнштајн, на аукцији аукцијске куће Кристи у Лондону купило вредну документарну грађу коју чини серија од 43 потписана аутограмска писма Алберта Ајнштајна упућена Милеви Марић, са 10 аутограмских писама које је потписала Милева, упућених Ајнштајну.

12. 12. 2024. у 13:43

Коментари (0)

КОНКУРС ЗА МАЛЕ ДОМАЋЕ ПРОИЗВОЂАЧЕ: Mercator-S вас позива да постанете део бренда „укуси мога краја“