ДИГИТАЛНИ ТАЛАС 2025: Одржан семинар на Факултету друштвених наука о комуникацијама будућности

Новости онлајн

29. 05. 2025. у 16:40

Студенти су имали прилике да прате одлична излагања панелиста посвећена дигиталном маркетингу, сајбер безбедности и савременим трендовима у комуникацијама

ДИГИТАЛНИ ТАЛАС 2025: Одржан семинар на Факултету друштвених наука о комуникацијама будућности

Фото: Приватна архива

Декан Факултета друштвених наука проф. др Срђан Жикић отварајући семинар "Дигитални талас 2025." поручио је: "Дигитална револуција није само технолошки феномен, већ и социолошки, економски и културни процес који дубоко утиче на начин на који комуницирамо, учимо и радимо."

Декан Факултета друштвених наука проф. др Срђан Жикић отварајући семинар "Дигитални талас 2025." поручио је: "Дигитална револуција није само технолошки феномен, већ и социолошки, економски и културни процес који дубоко утиче на начин на који комуницирамо, учимо и радимо."

Семинар је отворила Даница Грујичић, директорка маркетиншке агенције Лофт 19, излагањем на тему „Од факултета до ЦЕО – инвестирање у себе као предуслов успеха“, у којем је говорила о значају личног развоја и професионалног усмеравања.

Ненад Бучевац, Цyбер Сецуритy ГРЦ менаџер у компанији Ернст & Yоунг, поставио је важно питање да ли сајбер безбедност представља претњу или прилику за развој каријере.

О изазовима креирања садржаја на ТикТоку говорила је Нина Гавриловић – инфлуенсерка са више од 120.000 пратилаца и добитница награде Балкан Топ Стар за најбољег сторyтеллер-а у региону.

Предавање о одрживим односима са медијима одржао је главни и одговорни уредник најпосећенијег сајта у Србији Блиц.рс, Марко Стјепановић, док је завршну сесију водила проф. др Мирјана Танкосић, која је кроз анализу пет водећих светских кампања приказала савремене промене у понашању потрошача.

Како је истакла Сара Јовановић, координаторка Маркетинг тима Факултета друштвених наука:

- Будући да живимо у времену када се комуникација развија брже него икада, надамо се да ће овај семинар инспирисати учеснике да се развијају и буду део дигиталне будућности која се заправо већ дешава.

Догађај су подржали Биотика производи, Музеј Николе Тесле, Ловефест, 3Д Боард Гамес Пуб, компанија Маxи Луx из Параћина и посластичарница ДесАрт колачи & торте.

(Србија данас)

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Коментари (0)

Потписан уговор о изградњи пројекта Марина Дорћол