ВРЕЛИ АСФАЛТ, УМОР, СПОРИЈЕ РЕАКЦИЈЕ: Ево како врућина прави хаос у саобраћају

В.Н.

05. 06. 2025. у 19:06

У РОКУ од само сат времена у среду, договодиле су две саобраћајне незгоде од којих је једна била са смртним исходом.

ВРЕЛИ АСФАЛТ, УМОР, СПОРИЈЕ РЕАКЦИЈЕ: Ево како врућина прави хаос у саобраћају

Фото: Профимедиа

Прва тежа саобраћајна несрећа догодила се на аутопуту Милош Велики код Обреновца у смеру ка Београду после наплатне рампе, када је трагично изгубио живот возач, а његова тромесечна беба пребачена је у болницу, где је убрзо такође подлегла повредама.

Друга нешто лакша несрећа догодила се код спортско-рекреативног центра 25. мај, када је 17-годишња девојка управљала аутомобилом без пратње и улетела у оближњи кафић, када је задобила повреде, као и један гост локала.

Стручњак за саобраћај Милан Божовић открио је за Курир који је највећи узрок саобраћајних несрећа. 

 - Па само лепше време утиче на већи обим саобраћаја. Дакле, људи више возе. Као што када имамо драстично лоше време или кишу, опет имамо гужу јер људи негде опрезније и пажљивије возе. Дакле, сада можемо да очекујемо већи број возила у саобраћају, више људи који возе. Сада можемо да очекујемо и да они људи који током године путују од куће до посла, крећу на неке даље дестинације на које нису навикли да возе током године. Дакле, обично су навикли од куће до посла неком устаљеном рутом где знају све на памет. Тако да те промене у погледу одвијања саобраћаја могу негде да се одразе и на безбедност саобраћаја у смислу саобраћајних незгода - каже Божовић.

Објаснио је како можемо да спречимо незгоде на аутопуту. 

- Када говоримо о саобраћајним незгодама на аутопуту, ту је врло проста чињеница, а то је да нема заустављања на аутопуту нигде, а ако морате да зауставите своје возило, онда то морате да урадите у зауставној траци. Дакле, заустављање у траци за вожњу, у левој саобраћајној траци, све што је заустављање мимо зауставне траке је изузетно велики ризик који врло често уме да се заврши и трагичним последицама. Принцип је, зауставите возило у зауставној траци, пре тога укључите сва четири показивача правца, обуците светлосни сигнал, поставите сигурносни трокут тако да ћете се кретати зауставном траком - рекао је. 

Божовић је говорио и о одређеним кампањама које би требало да прошире свест возача о овоме

- Ми смо у једном временском периоду били потпуно без кампања, онда смо у једном тренутку били са кампањама којима нисмо били задовољни, а затим је дошло до активирања велике већине алата који треба да унапреде безбедност саобраћаја и сада имате ситуацију у којој свака од тих мера се негде успоставља, трага се за њиховим грешкама и за простором за њихово унапређење и ми смо сада у једној фази где поприлично пуно алата форсирамо, а опет трагамо за неким недостацима у тим алатима и за простором за њихово унапређење. Тако је и са кампањама- казао је. 

(Курир)

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ВЕШТАК ОТКРИО ЈЕЗИВЕ ДЕТАЉЕ О ДЕЧАКУ УБИЦИ: Ево зашто је Коста пуцао на чувара школе, није га потресло сазнање кога је све убио

ВЕШТАК ОТКРИО ЈЕЗИВЕ ДЕТАЉЕ О ДЕЧАКУ УБИЦИ: Ево зашто је Коста пуцао на чувара школе, није га потресло сазнање кога је све убио

ЗАКЉУЧИЛИ смо да је Коста био способан да управља својим поступцима у време извршења злочина и да та способност није била битно смањена. Постоји једна краткотрајна ометеност, за период у учионици за који он каже да нема сећања, али он је све радио по плану. То указује да је он управљао својим поступцима.

05. 06. 2025. у 17:05

Коментари (0)

СРБИ СУ ПОВЕЛИ И ЊЕГА! Албанци о човеку који је дошао са фудбалерима Србије у Тирану