ИМАМО НОВОГ HEINEKEN® PLAYER 0.0 ШАМПИОНА СРБИЈЕ

Promo

24. 10. 2025. у 15:45

Предраг Кизић је најодговорнији возач који ће упознати Макса Верстапена на глобалном финалу у Мадриду.

ИМАМО НОВОГ HEINEKEN® PLAYER 0.0 ШАМПИОНА СРБИЈЕ

Фото Промо

Узбудљивим финалом на НАВАК (Национална возачка академија) стази завршена је овогодишња сезона такмичења Хеинекен® Плаyер 0.0, која је окупила хиљаде љубитеља гејминга и Формуле 1. Након вишенедељних онлајн квалификација у виртуелном надметању, 32 најуспешнија играча сусрела су се у великом финалу и борила за прилику да упознају четвороструког и актуелног шампиона Формуле 1 – Маxа Верстаппена.

Као одговоран бренд пива, Хеинекен® доследно промовише поруку да алкохол и вожња не иду заједно. То је потврдио и Предраг Кизић, овогодишњи шампион локалног такмичења, који је показао да се одговорност и такмичарски дух могу савршено спојити. Он ће се у Мадриду придружити победницима из целог света, одмерити возачке вештине, али се и дружити са чувеним „Летећим Холанђанином“.

Друго место заузео је Марко Пешут, коме је припао ваучер за куповину гејминг опреме у вредности од 1.000 евра, док је треће место освојио Никола Јорданоски, и тиме постао власник Сонy ПлаyСтатион 5 конзоле.

Финале је донело много узбуђења, али и још једном подсетило да је права победа у паметном избору и одговорношћу за воланом. Директор маркетинга компаније Хеинекен® Србија Дарко Миловановић истакао је да Хеинекен® сваку иницијативу види као прилику да инспирише и повеже људе.

„За Хеинекен® свака кампања је прилика да пошаљемо поруку која инспирише, повезује људе и ствара незаборавна, освежавајућа искуства. Веома смо поносни на кампању Плаyер 0.0, којом подсећамо да истинска забава долази онда када уживање и одговорност иду руку под руку. Хеинекен® 0.0 је прави савезник свих возача, који им пружа прилику да уживају у препознатљивом укусу Хеинекен® пива, али без алкохола”.

Хеинекен® наставља своју мисију подизања свести о одговорној конзумацији и безбедној вожњи, а кампања „Плаyер 0.0“ посебно доприноси преношењу те поруке међу млађом генерацијом возача и технолошки оријентисаном публиком, кроз формат који спаја такмичарски дух, забаву и друштвену одговорност.


 

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Коментари (0)

НЕКА ЈЕСЕН БОЉЕ ЗВУЧИ УЗ АУДИО БМ