Кошаркашка репрезентација Србије је елиминисана са Европског првенства, а пласман међу осам најбољих екипа Евробаскета 2025 онемогућио је пораз од Финске. Коначан резултат, 86:92, епилог је бурних дешавања, на моменте и скандалозних. Ипак, нема се шта замерити самим победницима - они су мушки, борбенијом и, пре свега, концентрисанијом игром, уз невероватан број офанивних скокова против више екипе - избацили главног фаворита за злато. Истина, проблеми с којима су се наши суочили (повреде капитена Богдановића, па Тристана Вукчевића, који није играо овога пута, а усред меча и пех Добрића, те наступ ровитог Аврамовића) нису били мали, али мало ко је очекивао да ће екипа из земље кошарке - испасти са Евробаскета већ у осмини финала, и то од супарника који се никако не сврстава у кошаркашке суперсиле. То се и догодило.
Pera Kojot
28.03.2021. 08:53
Vozila moraju imati emisiju izduvnih gasova prema standardu prema kojem su proizvedena. Euro 3, Euro 4, Euro 5,... Recimo moja Škoda dizel 2007. godište ima samo katalizator. Nema DPF filter. I to je u skladu sa serijskim brojem vozila i standardom. Veći je problem zaobljenost kočionih diskova. Ako ste leti, posle dužeg kočenja naleteli na baru, sva je šansa da su se iskrivili. A još gore ako ste zagrejane prali hladnom vodom u perionici. To što to do određene granice nema apsolutno nikakve posledice na silu kočenja nema veze. Jer tu su postavljeni zahtevi kod nas veći nego u Švajcarskoj, Japanu, ili u USA. Zato što su neki naši "eksperti" pisali zakon.
Šofer
28.03.2021. 09:23
A tek ko ima krive diskove... Moraće čak 2 crvene da da. O kojim katalizatorima pričate?Pa pogledajte samo šta se vozi...
Janko
28.03.2021. 13:22
Nema šanse da pola zakona ostane,izmeniće dosta toga do jula. Ona glupost sa ovalnim diskovima ili to jedan zakon do 2014 i posle 2014. Ovo za filtere i katalizatore treba da ostane da svaki auto ima sve kao fabrika