
Политика



ДИВЉАЦИ БЛОКАДЕРИ У ЗАЈЕЧАРУ: Опколили новинарку Информера и напали је (ВИДЕО)
08. 06. 2025. у 20:48


Тенис

"ЈАНИЧЕ, ПИШЕМ ИСТОРИЈУ ТЕНИСА С ТОБОМ": Карлос Алкараз блистао од среће после тријумфа
08. 06. 2025. у 21:45

КАРЛИТОС У СУПЕР ТАЈ-БРЕКУ ОДБРАНИО ТИТУЛУ! Алкараз бољи од Синера у финалу Ролан Гароса
08. 06. 2025. у 21:01



ДОМИНАЦИЈА ИТАЛИЈАНКЕ: Сара Ерани је ово урадила први пут после 10 година
08. 06. 2025. у 18:30
Фудбал


ВЕЛИКИ ПОСАО ЈУВЕНТУСА! Нападач остаје у клубу и на Светском клупском првенству
08. 06. 2025. у 21:15


АЛБАНАЦ ДОБИЈА ПРЕТЊЕ СМРЋУ! Разлог је - промашен пенал против Србије
08. 06. 2025. у 19:27

Pera Kojot
28.03.2021. 08:53
Vozila moraju imati emisiju izduvnih gasova prema standardu prema kojem su proizvedena. Euro 3, Euro 4, Euro 5,... Recimo moja Škoda dizel 2007. godište ima samo katalizator. Nema DPF filter. I to je u skladu sa serijskim brojem vozila i standardom. Veći je problem zaobljenost kočionih diskova. Ako ste leti, posle dužeg kočenja naleteli na baru, sva je šansa da su se iskrivili. A još gore ako ste zagrejane prali hladnom vodom u perionici. To što to do određene granice nema apsolutno nikakve posledice na silu kočenja nema veze. Jer tu su postavljeni zahtevi kod nas veći nego u Švajcarskoj, Japanu, ili u USA. Zato što su neki naši "eksperti" pisali zakon.
Šofer
28.03.2021. 09:23
A tek ko ima krive diskove... Moraće čak 2 crvene da da. O kojim katalizatorima pričate?Pa pogledajte samo šta se vozi...
Janko
28.03.2021. 13:22
Nema šanse da pola zakona ostane,izmeniće dosta toga do jula. Ona glupost sa ovalnim diskovima ili to jedan zakon do 2014 i posle 2014. Ovo za filtere i katalizatore treba da ostane da svaki auto ima sve kao fabrika