ВОЗАЧЕ у Србији од 5. јула очекују нова правила за регистрацију возила, јер почиње пуна примена правилника из 2018. о прикључним моторним возилима и техничким условима за моторна возила у саобраћају, по којем аутомобили на техничком прегледу морају да испуне одређене критеријуме за емисију штетних гасова.

Pera Kojot

28.03.2021. 08:53

Vozila moraju imati emisiju izduvnih gasova prema standardu prema kojem su proizvedena. Euro 3, Euro 4, Euro 5,... Recimo moja Škoda dizel 2007. godište ima samo katalizator. Nema DPF filter. I to je u skladu sa serijskim brojem vozila i standardom. Veći je problem zaobljenost kočionih diskova. Ako ste leti, posle dužeg kočenja naleteli na baru, sva je šansa da su se iskrivili. A još gore ako ste zagrejane prali hladnom vodom u perionici. To što to do određene granice nema apsolutno nikakve posledice na silu kočenja nema veze. Jer tu su postavljeni zahtevi kod nas veći nego u Švajcarskoj, Japanu, ili u USA. Zato što su neki naši "eksperti" pisali zakon.

Janko

28.03.2021. 13:22

Nema šanse da pola zakona ostane,izmeniće dosta toga do jula. Ona glupost sa ovalnim diskovima ili to jedan zakon do 2014 i posle 2014. Ovo za filtere i katalizatore treba da ostane da svaki auto ima sve kao fabrika