
Политика





ПРЕСЕЛО МУ: Смењен министар спољних послова Судана који је признао тзв. Косово
18. 04. 2025. у 18:45
Тенис




ИСПАД УЖИВО НА ТВ-У Разговор Швајнија и наводне љубавнице: "Идемо заједно на одмор?"
18. 04. 2025. у 12:07

АЛКАРАЗ ЈЕ НЕВЕРОВАТАН: Ово је доказ колико Карлос воли да игра у Шпанији!
18. 04. 2025. у 10:41
Фудбал

ВЛАХОВИЋУ СЕ СМЕШИ ВЕЛИКИ ТРАНСФЕР: Полуфиналиста Лиге шампиона жели српског нападача
18. 04. 2025. у 22:50


ЛИГА ШАМПИОНА КАО НИКАДА: Шпанија елити може нешто што нико никада није пре
18. 04. 2025. у 21:53

СЕНЗАЦИЈА! Александар Митровић се враћа у Европу, облачи црно-бели дрес!
18. 04. 2025. у 21:13

ЋАБИ АЛОНСО НОВИ ТРЕНЕР РЕАЛА? Огласио се Шпанац и открио долази ли у Мадрид
18. 04. 2025. у 20:05
Pera Kojot
28.03.2021. 08:53
Vozila moraju imati emisiju izduvnih gasova prema standardu prema kojem su proizvedena. Euro 3, Euro 4, Euro 5,... Recimo moja Škoda dizel 2007. godište ima samo katalizator. Nema DPF filter. I to je u skladu sa serijskim brojem vozila i standardom. Veći je problem zaobljenost kočionih diskova. Ako ste leti, posle dužeg kočenja naleteli na baru, sva je šansa da su se iskrivili. A još gore ako ste zagrejane prali hladnom vodom u perionici. To što to do određene granice nema apsolutno nikakve posledice na silu kočenja nema veze. Jer tu su postavljeni zahtevi kod nas veći nego u Švajcarskoj, Japanu, ili u USA. Zato što su neki naši "eksperti" pisali zakon.
Šofer
28.03.2021. 09:23
A tek ko ima krive diskove... Moraće čak 2 crvene da da. O kojim katalizatorima pričate?Pa pogledajte samo šta se vozi...
Janko
28.03.2021. 13:22
Nema šanse da pola zakona ostane,izmeniće dosta toga do jula. Ona glupost sa ovalnim diskovima ili to jedan zakon do 2014 i posle 2014. Ovo za filtere i katalizatore treba da ostane da svaki auto ima sve kao fabrika