
Тенис



ХОЛАНЂАНИН СПРЕМАН ЗА ВИМБЛДОН: Грикспор после велике борбе освојио титулу у Мајорки
28. 06. 2025. у 18:33

"ПОНЕКАД МОРАТЕ ДА ИДЕТЕ..." Огласио се Јаник Синер након одлуке да смени тренере
28. 06. 2025. у 17:55

ТИТУЛА ПРЕД ВИМБДЛОН: Пегула победила Игу Швјонтек, у сјајном расположењу иде у Лондон
28. 06. 2025. у 16:50
Фудбал


"УЈЕО ЈЕ ЗА СРЦЕ СВАКОГ БОСАНЦА" Раде Крунић на жестоком удару због потеза на мечу Звезда - Зенит
30. 06. 2025. у 08:45 >> 08:50

КЕЈН СЕ БАШ РАЗИГРАО: Голеада на Светском првенству, а тек следи оно право
30. 06. 2025. у 08:20

ВЕЛИКИ ЈУБИЛЕЈ МИРКА ИВАНИЋА: Фудбалер црвено-белих одиграо 300. утакмицу у дресу Звезде
29. 06. 2025. у 21:54

Pera Kojot
28.03.2021. 08:53
Vozila moraju imati emisiju izduvnih gasova prema standardu prema kojem su proizvedena. Euro 3, Euro 4, Euro 5,... Recimo moja Škoda dizel 2007. godište ima samo katalizator. Nema DPF filter. I to je u skladu sa serijskim brojem vozila i standardom. Veći je problem zaobljenost kočionih diskova. Ako ste leti, posle dužeg kočenja naleteli na baru, sva je šansa da su se iskrivili. A još gore ako ste zagrejane prali hladnom vodom u perionici. To što to do određene granice nema apsolutno nikakve posledice na silu kočenja nema veze. Jer tu su postavljeni zahtevi kod nas veći nego u Švajcarskoj, Japanu, ili u USA. Zato što su neki naši "eksperti" pisali zakon.
Šofer
28.03.2021. 09:23
A tek ko ima krive diskove... Moraće čak 2 crvene da da. O kojim katalizatorima pričate?Pa pogledajte samo šta se vozi...
Janko
28.03.2021. 13:22
Nema šanse da pola zakona ostane,izmeniće dosta toga do jula. Ona glupost sa ovalnim diskovima ili to jedan zakon do 2014 i posle 2014. Ovo za filtere i katalizatore treba da ostane da svaki auto ima sve kao fabrika