ДИГИТАЛНИ МАРКЕТИНГ: Предности у савременом пословању
У ИСТОРИЈИ адвертајзинга никада није било лакше доћи до своје циљне групе или нише, али упркос доступности многих технологија, друштвених мрежа и алата, у борби са комплексним алгоритмом никада није било теже креирати и оптимизовати велики број типова реклама које би навеле купце да купе баш ваш производ у мору истих или сличних.

Фото Архива
Свима је већ јасно колико је велика присутност на друштвеним мрежама као и у којој мери су ове платформе још увек најјефтинији и најадекватнији начин за пласирање услуга или производа, нарочито малих и средњих предузећа.
Компаније би требало да размишљају о дигиталној стратегији и плану садржаја као о уштеђевини за пензију или за неку другу намену. Уколико је власницима компанија циљ да се једног дана повуку из бизниса, потребно је да на време да стварају кредибилитет свог бренда онлајн.
Дигитални маркетинг има задатак да пре свега позове све у организацији да "мисле као купац" и да учине све што могу да помогну у стварању и пружању супериорне вредности и задовољства за купце.

Фото Архива
Након стварања кредибилитета офлајн, неопходно је да компанија креира присутност, кредибилитет и рејтинг на медијским платформама и друштвеним мрежама, да интегрише стратегију онлајн и офлајн наступа.
Број корисника интернета и друштвених мрежа у нашој земљи из године у годину расте. Према подацима сајта www.internetworldstats.com, око 65% становника Србије (4.750.000) користи интернет. Друштвене мреже постају све значајнији фактор - најпопуларнија друштвена мрежа у Србији је "Фејсбук", где свој профил има око 3,5 милиона људи (49% становника, што је и највише у региону), а "Инстаграм" користи око 1.200.000 људи у Србији. Око 40% светске популације или скоро четири милијарде људи било је активно на друштвеним мрежама у 2020. години.
Што се тиче трендова у 2021. години видео незаустављиво наставља да баца сенку на све остале трендове. Са појавом пандемије у априлу прошле године, тренд коришћења видео-садржаја прерастао је сва предвиђања захваљујући LIVE обраћањима, а највише глобалној популарности мреже "Тик-ток".
За успех у дигиталном маркетингу неопходна је квалитетна едукација и праћење трендова и промена. ПКС је у самом старту добро разумела предности и динамику дигиталног маркетинга. У понуди Пословне академије ПКС је школа дигиталног маркетинга где полазници у оквиру пет модула добију основно и напредно знање како успешно да дефинишу своју маркетинг стратегију у односу на задате пословне циљеве.
Бојана Ковач је експерт за дигитални маркетинг, предавач на Пословној академији ПКС
Препоручујемо

ШОК ОТКРИЋЕ, ЕВО КО ВОДИ ОБОЈЕНУ РЕВОЛУЦИЈУ У СРБИЈИ! Вучићевић разоткрио блокадерско-криминалну хоботницу, у све умешан ректор Ђокић!
ГЛАВНИ уредник Информер ТВ Драган Ј. Вучићевић открио је шокантне податке о медијско-политичкој, блокадерској криминалној хоботници која се крије иза покушаја изазивања грађанског рата у Србији.
20. 07. 2025. у 15:05

ШОК ПРИЗОР НА ЕВЗОНИЈУ: Човек стигао на границу у ово време, нема живе душе! Ево када да кренете пут Грчке
ЛЕТЊИ одмор за многе грађане Србије и региона започиње у бескрајном реду на граничном прелазу Евзони, на улазу из Северне Македоније у Грчку.
20. 07. 2025. у 11:15

Научници ајкулама спустили мртву краву на 1.629 метара дубине - нису могли да верују шта су рибе урадиле (ВИДЕО)
"ТО ПОКАЗУЈЕ стратегију преживљавања код врста које се не хране усамљено."
14. 07. 2025. у 13:06
Коментари (0)