„НЕ ПЛАШИМ СЕ ШОЛАКОВЕ ХАЈКЕ“ - Владимир Лучић одговорио Јунајтед Групи: Истина је на страни Телекома

Novosti online

02. 06. 2021. у 11:33

ОГРОМНА је разлика између Телекома и Јунајтед Групе - ми све порезе и накнаде плаћамо у Србији, а њихов пословни модел је да буџету Србије дају што мање – поручио је генерални директор Телекома Србије Владимир Лучић у интервјуу за ТВ Пинк.

„НЕ ПЛАШИМ СЕ ШОЛАКОВЕ ХАЈКЕ“ - Владимир Лучић одговорио Јунајтед Групи: Истина је на страни Телекома

Фото: Принтскрин

Он је без длаке на језику реаговао на бруталну хајку коју Јунајтед Група тајкуна Драгана Шолака води против Телекома Србије и њега лично!


- Спречили смо покушај уништења Телекома, који сада послује стабилно и бележи снажан раст, док Јунајтед Група у целом региону губи кориснике и иде у минус. Они злоупотребљавају медије у свом власништву за негативне кампање и манипулишу појмом медијских слобода. Није први пут да манипулишу мојим изјавама, сигурно није ни последњи, много су нервозни због пословних проблема које имају у целом региону – каже Лучић.
 
- Нису ме уплашили агресивни напади које је покренула Јунајтед Група преко својих медија, није им први пут да манипулишу, фалсификују и произвољно тумаче моје изјаве, а сигуран сам да није ни последњи. Нервозни су због озбиљних пословних проблема које имају у целом региону, не само у Србији, у свим земљама губе кориснике и бележе минусе у пословању. С друге стране, ми смо у последње две године успешно спречили покушај уништења Телекома, који сада бележи тренд раста прихода и профитабилности и послује потпуно стабилно - рекао је генерални директор Телекома Србије. 

Фото В. Н.

Како је оценио, Јунајтед Групи би бил паметније да се фокусира на кориснике, уместо што шири лажи о Телекому и њему лично.

- Истина је на нашој страни. Наша конкуренција би требало да се фокусира на кориснике и на фер тржишну утакмицу, уместо што злоупотребљава свој доминантан положај, с обзиром на то да и даље држи више од 40 одсто тржишта, као што и злоупотребљава медије у свом власништву за вођење негативних кампања, и манипулише појмом медијских слобода - нагласио је Лучић.


Он је навео једну од кључних разлика између Телекома и Јунајтед Групе - ко доприноси државном буџету и враћа део новца грађанима Србије. “Огромна је разлика између нас - ми све порезе и накнаде плаћамо у Србији, док се њихов пословни модел заснива на такозваној пореској оптимизацији, односно на томе да у Србији плате што мање пореза и накнада. Ми се залажемо за допринос државном буџету, из којег Телеком не узима ни динар, дакле за допринос јавном добру и за поштену тржишну борбу, а они се баш у свим елементима свог пословања понашају као нелојална, нефер конкуренција - казао је Лучић.

Он је подсетио да је инфраструктура Телекома на располагању и другим оператерима, не само Теленору већ и СББ-у, да је Телеком изнајмљује већ 20 година, да је “циљ да од сваког изграђеног метра оптичке мреже зарађујемо”, а да су оптужбе о картелима, плановима за уништење конкуренције и слично обична будалаштина и лаж.
    
КАКО ТЕЛЕКОМ РАСТЕ
Како Телеком расте 138,1 милијарду динара укупан приход Телекома у 2020. 4,4% раст укупног прихода у односу на 2019. 69% раст профита у односу на 2019. 22% раст прихода у мултимедији 13% раст прихода у интернету 12% више корисника мултимедије 8% више корисника интернета Више од 2.600.000 ТВ и интернет корисника тренутно има Телеком и стално расте, а средином 2018. имао их је свега 550.000 са трендом даљег пада  
 
ШОЛАК СРЉА У ПРОВАЛИЈУ
Шолак срља у провалију! С друге стране, како је недавно објављено, Јунајтед Група је 2020. године приказала, најблаже речено, крајње скромне резултате: СББ је на нула одсто раста и плус један одсто профита, док је Јунајтед Медија, власник ТВ Н1 и Нове, у потпуној дубиози са -5 одсто раста и -7 одсто профита. Такође, Јунајтед Група је у региону бивше Југославије за годину дана остала без најмање 700.000 корисника, а уз све ово задужила се читавих 3,3 милијарде евра! 

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ПРЕПЛИЋУ СЕ ШПИЈУНСКА И ВОЈНА МРЕЖА ОКО СРБИЈЕ! Појачан притисак на нашу земљу с циљем да промени позиције о националним питањима

ПРЕПЛИЋУ СЕ ШПИЈУНСКА И ВОЈНА МРЕЖА ОКО СРБИЈЕ! Појачан притисак на нашу земљу с циљем да промени позиције о националним питањима

СРБИЈА се тренутно налази у обручу војно-политичког притиска, а све с циљем да се уздрмају наше позиције по питању Косова и Метохије, чврста намера о очувању Републике Српске по Дејтонском споразуму, али и става о украјинскоруском сукобу.

05. 07. 2024. у 07:16

МИЛЕНА ЈЕ КУПИЛА ГАРНИТУРУ, А ОНДА ЈЕ УСЛЕДИО ПАКАО Салони намештаја пробијају рокове за испоруку - Купци кревет сањају, на поду спавају

МИЛЕНА ЈЕ КУПИЛА ГАРНИТУРУ, А ОНДА ЈЕ УСЛЕДИО "ПАКАО" Салони намештаја пробијају рокове за испоруку - Купци кревет сањају, на поду спавају

ДА усељење у стан може да се одужи, а да мајстори, ангажовани на реновирању или адаптацији, нису нимало криви за то, најбоље знају потрошачи приликом куповине намештаја. Све је више примедаба грађана на неажурност и неодговорност салона, јер пробијају договорене рокове доставе. Још већа мука од тога је што се неретко догађа да купљени комади стигну са грешком, па то додатно продужава чекање. Савет зналаца из области заштите права потрошача је да рекламације трговцима упуте писаним путем. Ако то не помогне, сектор тржишне инспекције при Министарству унутрашње и спољне трговине следећа је адреса.

05. 07. 2024. у 08:36

Коментари (0)

Хургада из прве руке - Овог лета посетите са нама бисер египатске обале!