ЗАШТО у случају болести и отказивања путовања од агенције не може да се добије повраћај целокупног износа аранжмана, и има ли начина да се то реши, да ли је путник оштећен ако првог дана на пут крене тек касно увече, која су његова права ако није добио квалитет смештаја који је уплатио... Ово су нека од најчешћих питања и ствари на које се ове сезоне жале путници који летују преко агенција, некада оправдано, а некада не. Упућују приговоре и ако је апартман удаљен од плаже 300 метара, а било им је речено да је 100 метара, као и због квалитета аутобуса, климе, неки се жале да им је хладно, други да им је топло.
15. 08. 2024. у 10:26
Opštinar
30.07.2021. 14:35
Takse nisu problem, većina ozakonjenja se odnosi na dograđene objekte i druge pomoćne objekte za koje je taksa 5.000 dinara. Jedan od glavnih problema je što ljude uopšte ne interesuje ozakonjenje, žive u tim objektima po 30 godina i više i uopšte ih ne zanima ozakonjenje. Najbolji lek bi bio da nema rušenja, već da se nelegalni objekti isključe sa svih infrastruktura dok se ne ozakone