ЛУЧИЋ: Нападају Телеком, јер смо јачи него икада
ОПЕРАТИВНА добит Телекома, као главни знак стабилности компаније, на нивоу Групе износи рекордних 68 милијарди динара, од чега у Србији 49 милијарди.
Укупно је 11 милиона корисника свих услуга које нуди Телеком. Они који шире неистине да Телеком „троши народне паре” заправо сваког месеца износе силне милионе евра из земље.
Глоса: „Јунајтед Групе хоће да заустави раст Телекома на силу - медијским, политичким и лобистичким кампањама - уместо да се боре тако што ће корисницима давати боље услуге и бољу понуду. Али квалитет побеђује”
Телеком Србија је држави и грађанима досад дао преко 3,7 милијарди евра, а из буџета није узео ни један једини динар, изјавио је генерални директор ове компаније Владимир Лучић.
Коментаришући тврдње дежурних критичара да Телеком троши „народне паре”, Лучић је у интервјуу за ТВ Панчево изнео чињенице, црно на бело.
- Телеком је издвојио више од милијарду евра на основу дивиденди својим акционарима, Републици Србији и грађанима, као и чак 2,7 милијарди евра на основу разних пореза и такси. Наши противници када нас нападају кажу да користимо државне паре. А ништа није даље од истине. Ми живимо искључиво од сопствених пословних прихода, од 1997. када је компанија основана нисмо узели динар из буџета, а милијарде евра смо дали у државни буџет, као и грађанима Србије - објаснио је Владимир Лучић.
Пуна истина је нешто потпуно супротно од онога што дежурни критичари Телекома тврде.
- Заправо су управо они који нас нападају и који организују свакодневне кампање против нас узимали паре пореских обвезника, својих корисника, народне паре, а онда су преко разних „пореских оптимизација”, уместо да плате порезе и накнаде и врате део држави, као што раде све нормалне компаније у земљи и свету, износили милионе и милионе евра из Србије и стављали их у сопствене џепове, што раде и данас - нагласио је Лучић, коментаришући финансијске методе Јунајтед групе, која стоји иза непрестаних негативних кампања против конкурентског Телекома.
Српска компанија им је на мети јер је јача него икада, па је само у претходној години оборено више позитивних рекорда у пословању. Телеком је, конкретно, оборио три сопствена рекорда: број корисника, висина прихода и оперативна добит.
- Сада имамо укупно 11 милиона корисника свих наших услуга, приход у Србији је први пут од оснивања компаније већи од милијарду евра, а на нивоу Телеком групе износи преко 1,4 милијарде, док оперативна добит, као главни знак стабилности компаније, на нивоу Групе износи 68 милијарди динара, од чега само у Србији 49 милијарди, и знатно је већа него прошле године. Та оперативна добит говори да имамо и те како снаге да наставимо да инвестирамо и да се ширимо - поручио је Владимир Лучић.
У исто време, значајно су повећани техничка ефикасност и организација. Телеком Србија је прошле године пустио у рад 2.000 базних станица, као никада раније, чиме је значајно повећан квалитет 4Г мреже, а оптичка мрежа која доноси најбржи и најстабилнији интернет је стигла до 1,4 милиона домаћинстава.
Све ово је Телеком постигао у време вишегодишње светске економске кризе, прво услед пандемије короне, а онда и рата у Украјини, праћене драматичним растом каматних стопа, што додатно говори о величини пословних успеха.
Нова велика снага Телеком Србија групе је понуда ТВ канала у оквиру Арене, пре свега најатрактивнији и најквалитетнији спортски садржаји.
- Арена спорт канали и енглеска Премијер лига су најзаслужнији што је Телеком само у Србији прошле године добио 108.000 нових корисника, а тај позитивни тренд је настављен и ове године. Наш укупни раст са бројем корисника као Телеком групе се у највећој мери заснива управо на спортским садржајима Арене. Ови канали су досад представљали само део услуге Телеком групе, део онога што нудимо корисницима, подршка у укупној понуди и у шта инвестирамо. Међутим, према новом бизнис плану Арене, од 2025. она ће постати самосталан профитни центар, не тек додатак у понуди. Преко Арене смо ушли у 4 милиона домаћинстава широм бивше Југославије и направили ексклузивна партнерства са Дојче Телекомом и Телеком Аустријом, који нам плаћају у зависности од тржишта између 2 и 5 евра по кориснику, што су изузетно добре цене, приходи од маркетинга нам експоненцијално расту, јер на Арени и Суперстару сви желе да се рекламирају, приход од наше „клауд” апликације такође расте - објаснио је Владимир Лучић.
Какав је биланс стратегије коју актуелни први човек Телекома Србија развија и примењује последних пет година? И ту су бројке неумољиве: 2018. године конкурентски СББ је имао 55 одсто тржишног учешћа, а Телеком једва 20 одсто, од чега са мултимедијом у највећим градовима само симболично. Данас, Телеком има 52 одсто тржишта, а СББ 42 одсто. Потпуни преокрет!
Лучић је оценио да се конкуренција просто није снашла у борби против нове стратегије Телекома.
- Њихови напади на нас временом су постајали све снажнији и свеобухватнији, прво су водили медијске кампање, које су прерасле у медијско-политичке, па су онда уз то постале и лобистичке. Прво су били фокусирани на Србију и регион, а сада нас нападају по читавом свету, од Брисела до Вашингтона, притом су потпуно престали да бирају средства у покушајима да нас зауставе, чак су лобирали код разних институција да раскину уговоре са нама, наравно, неуспешно - објаснио је Лучић понашање Јунајтед Групе.
Где су сувласници ове групације направили основну грешку у борби против Телекома?
- Уместо да се боре против нас тако што ће корисницима давати боље услуге и бољу понуду, па да нас победе квалитетом, они су хтели буквално силом да нас зауставе у развоју, а то је осуђено на неуспех, јер на тржишту побеђује само квалитет, ко има боље идеје, боље услуге и бољу понуду корисницима - закључио је генерални директор компаније Телеком Србија Владимир Лучић.
Телеком Србија: Најновији партнер “Банк оф Америка”!
Владимир Лучић је истакао да српски Телеком остварује партнерства са најјачима из Европске уније и Сједињених Америчких Држава.
- Исправност наше стратегије се огледа и у томе да нас подржавају најснажније финансијске институције у свету, од разних европских комерцијалних банака, преко ЕИБ, која је званична банка ЕУ, до нашег најновијег престижног партнера “Банк оф Америка”. Заједничко за све њих је да нас кредитирају не тражећи било какве гаранције, по чему смо вероватно јединствени не само у Србији, то значи да нам верују, да верују у наш бизнис план, јер ко год озбиљан погледа у наш план јасно му је да ће приходи и профитабилност Телекома расти у следећих десет година и да то више нико не може да заустави, свакако не комерцијалним средствима нормалне тржишне борбе - изјавио је Лучић.
“Бенк оф Америка” спада у такозвану "велику четворку" највећих и најугледнијих банака у САД, код ње се налази око 11 одсто укупних америчких банкарских депозита, а постоји већ 100 година, са коренима који сежу чак до 18. века.
Препоручујемо
МАКРОН СВЕ ИЗНЕНАДИО: Ево шта каже о преговорима са Путином
ФРАНЦУСКИ председник Емануел Макрон рекао је да не искључује могућност преговора са руским председником Владимиром Путином „када контекст дозвољава“.
17. 11. 2024. у 21:03
ШТА ЈЕ АТАЦМС КОЈИМ ЋЕ УКРАЈИНА УДАРИТИ НА РУСИЈУ? Америчка ракета има домет 300 км, користи се за гађање ових циљева
АДМИНИСТРАЦИЈА америчког председника Џозефа Бајдена укинула је данас ограничења која су досад Украјини блокирала употребу америчког оружја за нападе дубоко на руску територију.
17. 11. 2024. у 19:48
ДА ЧОВЕК НЕ ПОВЕРУЈЕ: Погребни бизнис - ево чиме се Легија бави у затвору
ТАЈ посао му је плаћен.
18. 11. 2024. у 15:42
Коментари (0)