НОВА БРУКА ЈУНАЈТЕД ГРУПЕ: Хтели “ексклузивно” код Јетела, а крив им Телеком?!

Новости онлајн

17. 04. 2025. у 18:53

ПОСЛЕ затишја, док Драган Шолак није ставио 1,5 милијарду евра у џеп, Јунајтед Група и њени медији кренули су у нову кампању дезинформација против Телекома Србија.

НОВА БРУКА ЈУНАЈТЕД ГРУПЕ: Хтели “ексклузивно” код Јетела, а крив им Телеком?!

Архвиа

Сада оптужују мрски им Телеком да је сам од себе уклонио Шолакове телевизије из понуде Тотал ТВ, чији је нови власник. А практично су сами то тражили!

“Компанија е&ППФ Телецом Гроуп, власник Yеттела и СББ-а, обезбедила је ексклузивна права дистрибуције Унитед Медиа канала у Србији у свим својим мрежама”. Баш овако кажу из Јунајтед Медије, ћерке-фирме Јунајтед Групе Драгана Шолака, према цитату са портала њихове Н1. Па, зашто онда нападају Телеком Србија који је, управо због њиховог договора са е&ППФ о “ексклузивитету”, хтео-не хтео, имао обавезу да склони канале Н1 и Нова С из програмске шеме Тотал ТВ? Зашто се Јунајтед Група и њени медији поново обрачунавају са Телекомом када су сами хтели да буду “ексклузивно” у конкурентским мрежама дистрибуције?

Обмањивање јавности, тако се то зове. И не први пут, чак ни хиљадити. Бар пет година је трајала практично непрестана негативна кампања Јунајтед Групе против Телекома Србија, кампања ширења полуистина, дезинформација, бруталних лажи. Након “затишја”, док нису стрпали 1,5 милијарду евра у џеп од продаје својих бизниса - СББ, Тотал ТВ, НетТВ, Спортклуб - сада су опет кренули по старом. Тотални губитници тржишне утакмице ништа нису научили из својих пораза, малтене рефлексно када се суоче са проблемом гризу на омражени им Телеком.

Четири месеца су трајали интензивни преговори у троуглу Јунајтед Група - е&ППФ - Телеком Србија о продаји бизниса групације из Луксембурга у нашој земљи и новој архитектури тржишта телекомуникација. Када је реч о медијским садржајима, Телеком је из целог договора изашао са ставом: нема више ратовања ексклузивитетима, све наше канале, на челу са оним што нам је најважније, а то је Арена Спорт, дајемо свим оператерима, да баш сваки грађанин има баш комплетне спортске садржаје, први пут после 19 година. С друге стране, Јунајтед Група је и ту наставила по старом, па је ексклузивна права на дистрибуцију Н1 и Нова С дала компанији којој је продала СББ, а то је арапско-чешки е&ППФ.

И сада опет кукају на Телеком Србија и нападају га, све ангажујући “независне објективне експерте” (који су то таман колико су Шолакове телевизије “независни објективни медији”) да им потврде оно што су сами унапред прогласили за истину.

Међутим, истина је само једна: Јунајтед Група је новим власницима СББ дала ексклузивитет за Н1 и Нова С. То што ове телевизије више нису део понуде Тотал ТВ, који је у власништву Телекома, у складу је са оним што је групација из Луксембурга сама тражила.
За остало нека се обрате другима, можда лингвистима да им растумаче шта значи “ексклузивна права”, а можда најбоље лекару.

Резултат утакмице

Преузимањем Тотал ТВ, сателитске платформе за Србију и Северну Македонију, као и НетТВ, дигиталне платформе за дијаспору, Телеком Србија је добио 300.000 нових корисника, а куповином и интегрисањем садржаја ТВ Спортклуб од Арене је направио практично једину спортску телевизију на Западном Балкану. Телеком Србија је убедљиви победник тржишне утакмице у нашој земљи и региону, највећи и најуспешнији оператер на целом простору бивше Југославије, чија је лидерска позиција на тржишту телекомуникација зацементирана бар на следећих десет година, и сада се окреће експанзији на дијаспору, стартаповима, вештачкој интелигенцији, још интензивнијој продукцији садржаја, укратко - будућности и новим изворима прихода.

То је резултат жестоке тржишне утакмице вођене претходних година, у којој је Јунајтед

Група погазила све принципе фер лојалне конкуренције. Нажалост, делује да из тог дебакла ништа нису научили.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Коментари (0)

СКАНДАЛ: Студенти блокадери траже да се пусте терористи