АКО и за нови мораторијум, који би тебало да се примењује од 1. августа, буду важила иста правила као и код претходног током ванредног стања, клијенти који прихвате паузу, неће морати да измирују никакве обавезе према банци и даваоцима лизинга, током његовог трајања.
Nije mi jasan članak. Pa jel mora u novinama da se objavi ovo kad su sve banke uz moratorijum davale novi plan otplate gde se ovo vidi?
Nempjte uzimati kredit ako ga ne razumete.
@Cst - Naš narod je vrlo nepismen a rekao bih i vrlo neobrazovan! Ugovore potpisuje i ne čita šta piše i šta to znači što je potpisao! Isti slučaj je i sa ovim moratorijumom. A i novinari kad pišu tekst upuštaju se u nepotrebna objašnjenje. Čak i u ovom tekstu se spominju kamate i slično. Srž problema je u tome da su u povoljnijem položaju oni koji su pri kraju otplate jer tada kamate predstavljaju 10% rate a oni koji su na početku kamate su 90% rate kredita!!!
@dragan963 - Није проблем "вишак" информација, нит' је проблем неписменост народа, већ неодговорност државе према сопственим грађанима, а у корист зеленаша који себе називају банке!!!
Очигледно је да банке нису корона-кризу третирање као виши силу, већ као неоправдано кашњење, с' том разликом што нису рачунали затезну, већ обичну (уговорену) камату! Где се крије превара?!? У томе што камата није урачуната само за период од три месеца "доцње", већ на ЦЕО преостали део кредита! Тако је уместо повећања рате отплате (на овом репрезентативном примеру од 500.000 хиљада) за око 150 динара месечно, рата увећана за око 300 динара и ето банкама екстра зараде! Народ као и увек преварен, џабе ти читање уговора! Само кажем...
@Cst - Meni je bilo logičnije da oni koji ne zele da se ista menja u otplati,ne moraju da se jave banci!Pogresila sam i rata je veca,a ja na početku otplate!Danas sam kontaktirala info servis banke u kojoj mi je racun i rekoše mi da banka nije jos uvek predstavila ponudu o nastavku moratorijuma,sto znaci da moze da se desi da mi,bez mog pristanka i zahteva,kredit produze i ratu uvećaju!!!
@Zeljka - Да су се у банку јављали они који хоће мораторијум, обим пљачке народа би био десеткован. Јоргованка добро познаје менталитет нашег народа и зато су уз помоћ свих средстава јавног информисања која су за први мораторијум понављала како нас то одлагање неће ништа коштати, додала и обавезу да у банку идеш АКО НЕЋЕШ ОДЛАГАЊЕ. Тако је пљачка народа била општа, јер су ретки они који у Србији немају бар један кредит. Добро су прошли само они којима су те три рате биле последње у отплати, а они којима су биле прве би код зеленаша са 10% месечне камате прошли многоооо боље.
U vreme najžešće epidemije trebalo je otići u poslovnicu banke i čekati napolju u redu i tako rizikovati zdravlje. Nisam hteo to da radim i nisam reagovao. Pogrešio sam jer mi se krajnji rok otplate produžuje još tri meseca uz kamatu koja je uvećala iznos rate, što sasvim remeti odredbe ugovora o kreditu. Zato treba omogućiti klijentima da mogu da ''on-line'', slanjem poruke svojoj banci, mogu da odbiju sledeći moratorijum ili pismom (shodno Zakonu o opštem upravnom postupku). Čekati u redovima ispred poslovnice banke na žestokoj letnjoj vrelini i sa maskom na licu uz stalnu bojazan od mogućeg zaražavanja....stvarno nije preporučljivo...
@Gregs studios - Pa ne znam za ostale banke ali Adico banka je ponudila mogućnost odbijanja moratorijuma bez odlaska u banku.
"Klijenti koji ne prihvataju Ponudu ili ne prihvataju Ponudu za sve kreditne proizvode ili žele raniju primenu moratorijuma, moraju o tome da obaveste Banku najkasnije u roku od 10 dana od datuma objavljivanja Ponude.
Fizička lica i poljoprivrednici:
Pozivanjem Kontakt centra Addiko banke na telefon: 0800 303 303; +381 11 222 60 00 ili
Putem elektronske pošte dostavljanjem Izjave sa podacima (ime i prezime klijenta, JMBG, broj Ugovora o kreditu, zahtev klijenta) na e-mail adresu: info.rs@addiko.com"
Zato kad nešto napiseš proveri!
Ovde Banke igraju na kvarno.
Krse osnovne principe poposlovanja. Nudim ti nesto ...ako ne odbijes , smatram da si prihvatio!?
Pa.gde to ima??
Samo onaj ko ZELI da prihvati ponudu , treba da pozove banku .
U suprotnom je ponuda bezpredmetna.
Nije vazeca.
Tokom prethodnog moratorijuma, Direktna banka je pridodala kamate za ta tri meseca glavnici i obracunavala kamatu na sve zajedno do kraja otplatnog perioda.
ПРОТЕКЛУ недељу на новосадској Продуктној берзи обележио је раст цена кукуруза и пшенице, а исти тренд забележен је и на тржишту минералних ђубрива. Скраћена радна недеља, услед државног празника, уз слабу понуду примарних ратарских култура условила је пад промета у односу на претходну седмицу. Преко Продуктне берзе укупно је прометовано 2.199,00 тона робе (-46,04%), чија је финансијска вредност износила 58.175.700,00 динара (-50,11%).
До 2030. ће остати само око 5% фиксних телефона. Они који још увек користе фиксне телефоне ускоро ће морати да одлуче да ли желе да коначно прекину ту везу, о чему смо писали. Иако данас улазимо у свет све напредније технологије, често имамо носталгију за старим телефонима. Не само да они подсећају на прошла времена, него неки од њих могу да вреде и читаво богатство.
Cst
25.07.2020. 10:01
Nije mi jasan članak. Pa jel mora u novinama da se objavi ovo kad su sve banke uz moratorijum davale novi plan otplate gde se ovo vidi? Nempjte uzimati kredit ako ga ne razumete.
dragan963
25.07.2020. 10:56
@Cst - Naš narod je vrlo nepismen a rekao bih i vrlo neobrazovan! Ugovore potpisuje i ne čita šta piše i šta to znači što je potpisao! Isti slučaj je i sa ovim moratorijumom. A i novinari kad pišu tekst upuštaju se u nepotrebna objašnjenje. Čak i u ovom tekstu se spominju kamate i slično. Srž problema je u tome da su u povoljnijem položaju oni koji su pri kraju otplate jer tada kamate predstavljaju 10% rate a oni koji su na početku kamate su 90% rate kredita!!!
Kiza
25.07.2020. 14:49
@dragan963 - Није проблем "вишак" информација, нит' је проблем неписменост народа, већ неодговорност државе према сопственим грађанима, а у корист зеленаша који себе називају банке!!! Очигледно је да банке нису корона-кризу третирање као виши силу, већ као неоправдано кашњење, с' том разликом што нису рачунали затезну, већ обичну (уговорену) камату! Где се крије превара?!? У томе што камата није урачуната само за период од три месеца "доцње", већ на ЦЕО преостали део кредита! Тако је уместо повећања рате отплате (на овом репрезентативном примеру од 500.000 хиљада) за око 150 динара месечно, рата увећана за око 300 динара и ето банкама екстра зараде! Народ као и увек преварен, џабе ти читање уговора! Само кажем...
Miodrag
25.07.2020. 19:18
@Kiza - Apsolutno ste u pravu. Biće tužbi.
Zeljka
25.07.2020. 19:33
@Cst - Meni je bilo logičnije da oni koji ne zele da se ista menja u otplati,ne moraju da se jave banci!Pogresila sam i rata je veca,a ja na početku otplate!Danas sam kontaktirala info servis banke u kojoj mi je racun i rekoše mi da banka nije jos uvek predstavila ponudu o nastavku moratorijuma,sto znaci da moze da se desi da mi,bez mog pristanka i zahteva,kredit produze i ratu uvećaju!!!
buki
10.08.2020. 09:06
@Zeljka - Да су се у банку јављали они који хоће мораторијум, обим пљачке народа би био десеткован. Јоргованка добро познаје менталитет нашег народа и зато су уз помоћ свих средстава јавног информисања која су за први мораторијум понављала како нас то одлагање неће ништа коштати, додала и обавезу да у банку идеш АКО НЕЋЕШ ОДЛАГАЊЕ. Тако је пљачка народа била општа, јер су ретки они који у Србији немају бар један кредит. Добро су прошли само они којима су те три рате биле последње у отплати, а они којима су биле прве би код зеленаша са 10% месечне камате прошли многоооо боље.
Gregs studios
25.07.2020. 12:55
U vreme najžešće epidemije trebalo je otići u poslovnicu banke i čekati napolju u redu i tako rizikovati zdravlje. Nisam hteo to da radim i nisam reagovao. Pogrešio sam jer mi se krajnji rok otplate produžuje još tri meseca uz kamatu koja je uvećala iznos rate, što sasvim remeti odredbe ugovora o kreditu. Zato treba omogućiti klijentima da mogu da ''on-line'', slanjem poruke svojoj banci, mogu da odbiju sledeći moratorijum ili pismom (shodno Zakonu o opštem upravnom postupku). Čekati u redovima ispred poslovnice banke na žestokoj letnjoj vrelini i sa maskom na licu uz stalnu bojazan od mogućeg zaražavanja....stvarno nije preporučljivo...
dragan963
25.07.2020. 14:30
@Gregs studios - Pa ne znam za ostale banke ali Adico banka je ponudila mogućnost odbijanja moratorijuma bez odlaska u banku. "Klijenti koji ne prihvataju Ponudu ili ne prihvataju Ponudu za sve kreditne proizvode ili žele raniju primenu moratorijuma, moraju o tome da obaveste Banku najkasnije u roku od 10 dana od datuma objavljivanja Ponude. Fizička lica i poljoprivrednici: Pozivanjem Kontakt centra Addiko banke na telefon: 0800 303 303; +381 11 222 60 00 ili Putem elektronske pošte dostavljanjem Izjave sa podacima (ime i prezime klijenta, JMBG, broj Ugovora o kreditu, zahtev klijenta) na e-mail adresu: info.rs@addiko.com" Zato kad nešto napiseš proveri!
Zorica
25.07.2020. 15:17
Ovde Banke igraju na kvarno. Krse osnovne principe poposlovanja. Nudim ti nesto ...ako ne odbijes , smatram da si prihvatio!? Pa.gde to ima?? Samo onaj ko ZELI da prihvati ponudu , treba da pozove banku . U suprotnom je ponuda bezpredmetna. Nije vazeca.
mirjana
29.07.2020. 12:54
Tokom prethodnog moratorijuma, Direktna banka je pridodala kamate za ta tri meseca glavnici i obracunavala kamatu na sve zajedno do kraja otplatnog perioda.