ОДГОВОРНО ПОСЛОВАЊЕ ДОПРИНОСИ БОЉОЈ ЗАЈЕДНИЦИ
HEINEKEN је један од водећих произвођача пива и цидера, не само у земљи већ и у свету, са више од 250 међународних, регионалних и локалних брендова.
У Србији, компанија активно послује у две пиваре, у Новом Саду, где поседује једну од технолошки најразвијених пивара у региону и у Зајечару, која ове године обележава 125 година успешног пословања.
Да би компанија била посвећена решавању најважнијих изазова у вези са пословањем и од значаја за своје партенере, HEINEKEN Србија дефинише своје стратешке приоритете кроз отворене и текуће разговоре и друштвено одговорно ангажовање - како интерно тако и екстерно.
Кроз своју глобалну стратегију "Стварамо бољи свет", одрживост представља саставни део пословања компаније и пружа додатну вредност за све заинтересоване стране. Фокус је стављен на шест кључнх области у којима је могуће пружити највећи допринос, а то су: заштита водених ресурса, смањење емисије угљен-диоксида, одржива набавка, промовисање одговорне конзумације, промовисање заштите здравља и сигурности на раду, као и раст и развој са заједницама у којима се послује.
СВАКА КАП ЈЕ БИТНА
Познато је да је вода ресурс од непроцењивог значаја и мало шта може бити реализовано без њене употребе. Вода је такође и основни састојак пива и користи се у свим процесима његове производње.
На глобалном нивоу 2019. године, компанија је покренула стратегију “Every Drop” (Свака кап), визију до 2030. године, у складу са којом се на потрошњу сваке капљице гледа даље од традиционалне метрике ефикасности воде и фокус је стављен на очување локалних сливова.
За последњих 10 година пословања у Србији, смањена је употреба воде за више од 70% и за производњу једног литра пива користи се 3.4 л воде. Редовним активностима континуриано раде на још већој ефикасности и смањену употребе овог ресурса.
СМАЊЕЊЕ ЕМИСИЈЕ CO2
У оквиру “Drop the C” стратегије усредређени су на енергетску ефикасност и употребу електричне и топлотне енергије из обновљивих извора у читавом ланцу вредности – од производње и дистрибуције до паковања и хлађења. Амбиција програма “Drop the C” је да се до 2030. године 70% производње напаја искључиво из обновљиве енергије и сви њихови ресурси у Србији усмерени су у овом правцу. HEINEKEN Србија континуирано инвестира и бележи добре резултате у постизању енергетске ефикасности. У поређењу са 2009. годином, емисија угљен-диоксида смањена је за више од 40% у производњи и 18% у дистрибуцији.
ПРОМОЦИЈА ОДГОВОРНЕ КОНЗУМАЦИЈЕ
Фокус једног од водећих произвођача пива и одговорног корпоративног грађанина остаје на промовисању одговорне конзумације, са жељом да умерено конзумирање учине пожељним видом понашања. Као амбасадори одговорне конзумације, заједно са својим партнерима кроз различите иницијативе и едукативне кампање указују да пиво може бити део избалансираног животног стила уколико се конзумира одговорно. Сваке године улажу минимум 10% Heineken® медијског буџета за кампање о одговорној конзумацији, а у оквиру глобалне кампање „When you drive, never drink“, спроводе едукативне радионице на факултетима широм Србије на тему важност одговорног понашања у саобраћају. Између осталог, поруку о одговорној конзумацији промовишу кроз национално признату и награђивану кампању "Друштво, ко вози кући?", коју спроводе на летњим фестивалима, током којих су у последњих седам година кући безбедно превезли више од 300.000 људи.
ОДРЖИВА НАБАВКА
Скоро 90% сировина које користи, компанија набавља у Србији и наставља да унапређује праксу локалног набављања сировина и подизања стандарда добављача у одрживој производњи. Свих 100% добављача са којима сарађују потписало је HEINEKEN Кодекс пословног понашања, чиме потврђују да послују у складу са највишим стандардима, поштујући људска права и околину.
Стварамо бољи свет
Кроз глобалну стратегију „Стварамо бољи свет“, компанија HEINEKEN Србија посвећена је финансијској и еколошкој одрживости, а стварање бољег света за заједницу и средину у којој живимо и радимо подстичу пре свега личним примером. Са идејом да сви заједно стварамо бољу Србију, бројним иницијативама и програмима кроз све брендове доприносе решавању еколошких и друштвених изазова, и одговарају на потребе потрошача.
Транспарентност у свакодневном раду и комуникацији, поштовање за појединца, локалну заједницу и друштво, страст према квалитету и корпоративна друштвена одговорност представљају кључне вредности компаније HEINEKEN.
ЗАПОСЛЕНИ ИЗНАД СВЕГА
„Безбедност на првом месту“ је апсолутни приоритет компаније HEINEKEN Србија. Тај приступ базира се на побољшању безбедности свих запослених у свим процесима рада. Послују у складу са 12 правила која спасавају живот, јасним и једноставним „дозволама и забранама“ које се односе на безбедност у оквиру свакодневних активности. Са глобалним безбедносним стандардом и процедурама у вези са HEINEKEN Правилима која спасавају живот, усаглашени су 100%. За све запослене омогућен је годишњи пакет бесплатног приватног здравственог осигурања са посебним погодностима за чланове породица.
У циљу промоције сигурног понашања свих учесника у саобраћају, у сва службена возила инсталирали су TELEMATICS уређај, како би побољшали безбедност, а вожњу учинили сигурном у сваком тренутку. Додатно, константном комуникацијом о овој теми доприносе ширењу свести о правилима безбедног и сигурног понашања у саобраћају.
РАСТ И РАЗВОЈ СА ЗАЈЕДНИЦОМ У КОЈОЈ ПОСЛУЈУ
Као друштвено одговорна компанија, у свим активностима увек су посвећени локалној заједници у којој послују кроз теме одрживог пословања.
Зато су у сарадњи са локалном заједницом, Министарством животне средине и невладином организацијом „ЗА чесме“ у Зајечару, започели, и из године у годину настављају, пројекат обнове артеских чесама са пијаћом водом направљених крајем 19. и почетком 20. века. Сваке године ревитализују ове артеске чесме као допринос очувању културе и традиције места у којем праве чувено Зајечарско пиво.
HEINEKEN Србија наставља да буде посвећена иновацијама, дугорочним инвестицијама у своје брендове, добро организованој продајној егзекуцији и фокусирана је на ефикасно управљање трошковима. Циљеве које су одредили да достигну у наредним годинама остају амбициозни, али им пружају прилику да унапреде своје пословање за покретање позитивних промена. Доприносећи напретку заједнице жеља им је да заједно стварамо бољи свет!
ВЕЛИКА ПОБЕДА РУСА У ЧАСОВОМ ЈАРУ: "Избачени су, у току чишћење стамбених зграда"
ОРУЖАНЕ снаге Руске Федерације избациле су украјинске трупе са територије фабрике ватросталних материјала у Часовом Јару, а непријатељ је потиснут у приватни сектор. У току је чишћење стамбених зграда у граду, изјавио је саветник председника ДНР-а Игор Кимаковски.
14. 01. 2025. у 10:56
ХРВАТСКИ СТРУЧЊАК: Поштовање до неба "Ер Србији", а вама неспособним олошима у Хрватској - срам вас било
ХРВАТСКА има битно више авио-путника него Србија. Међутим, Ер Србија је потпуно доминантна у региону, пише хрватски ваздухопловни аналитичар и стручњак Ален Шћурић са регионалног портала "Замааеро", чији текст преносимо у целости.
14. 01. 2025. у 11:38
ОД КОЛЕГА ИЗ "ПОТЕРЕ", САМО МЕМЕД: Зашто "трагачи" нису били на сахрани?
МИЛОРАД Милинковић преминуо је у 60. години на Божић, у цркви у Јабуковцу где је пратио литургију.
13. 01. 2025. у 20:59
Коментари (0)