ЕПС ЈОШ БЛИЖИ ГРАЂАНИМА: Ускоро кол центар за жалбе и сугестије
СВИ купци "Електропривреде Србије" на гарантованом снабдевању ускоро ће моћи да добију информације и упуте приговоре преко јединственог кол центра, који ће ускоро почети да ради.

Фото: ЕПС
Према речима Милорада Грчића, вд директора ЈП ЕПС циљ је да се у директном контакту са купцима сазна шта може да се поправи да би систем боље функционисао, а постојаће један број за целу Србију бесплатно доступан за око 3,5 милиона ЕПС-ових корисника из свих делова Србије.
Оператери су у кол центар распоређени из других делова ЕПС-а и тренутно се обучавају за почетак рада на новој дужности.
Грчић је рекао да ЕПС жели да пружи још бољу услугу и истакао да је највећи број купаца одговоран и редовно измирује обавезе што се види и у повећању процента наплате на око 98 одсто.
- Сваки захтев одмах ће бити евидентиран и распоређен на решавање свеједно одакле је стигао - каже Грчић. - Да би се то осигурало подршка раду кол центра биће и око 500 запослених у систему ЕПС-а у свим деловима Србије, који се већ баве решавањем захтева корисника. Планирано је да кол центар буде грађанима на располагању сваког радног дана од 7.00 до 19.00 часова и суботом од 7.00 до 15.00 часова.
Запратите „Новости спорт“ на Фејсбуку.

ШПАНИЈА ПРОГЛАСИЛА ВАНРЕДНО СТАЊЕ
МИНИСТАРСТВО унутрашњих послова Шпаније прогласило је ванредно стање након данашњег нестанка струје.
28. 04. 2025. у 21:32

МАКРОН ПОСЛЕ РУСКОГ НАПАДА: Хитно нам је потребан мир
РУСКИ ракетни напад на град Суми на северу Украјине наглашава хитну потребу за наметањем примирја Русији, изјавио је данас председник Француске Емануел Макрон.
13. 04. 2025. у 15:34

НЕ МОЖЕ ДА САКРИЈЕ ТУГУ: Дарко Лазић потпуно сломљен, јавно се огласио (ФОТО)
ПЕВАЧ се присетио свог покојног оца...
28. 04. 2025. у 19:35
Коментари (1)