
Политика



ВУЧИЋ О ИЗБОРИМА, ЕКСПУ, МИНИМАЛЦУ... "Народ неће да гласа за силеџијство и насиље"
10. 06. 2025. у 18:15 >> 18:52


Тенис

ЗВЕРЕВ МУ ОВО НЕЋЕ ОПРОСТИТИ: Овако је одговорио на критике Бориса Бекера
10. 06. 2025. у 16:00




СМЕНА ГЕНЕРАЦИЈА: Карлос Акараз и Јаник Синер показали зашто публика ужива у тенису
09. 06. 2025. у 22:40
Фудбал

уживоПРЕНОС, СРБИЈА - АНДОРА: Бити или не бити утакмица за Светско првенство у фудбалу!
10. 06. 2025. у 19:20 >> 20:02

ТУГА: Преминула фудбалска легенда, члан најславније генерације Југославије
10. 06. 2025. у 19:31


ЛУДИЛО: Ови навијачи су шокирани како су у Албанији МЛАКО дочекали Србе?!
10. 06. 2025. у 17:54

deda
10.10.2020. 15:17
Reklamacija i to pod hitno.Utvrditi ko je kriv jer to se kaznjava jer je prevara.
ZALIV tacka NET
10.10.2020. 15:29
Neko pogresio prilikom pakovanja, uzmes racun i reklamiras ne vidim razlog za frustracije!? Inace u Lidlu je oko 80% robe slabijeg kvaliteta i namenjeno je za one pliceg dzepa
Zoran
11.10.2020. 08:14
To je zato sto rade ljudi bez iskustva.Za 20 godina koliko radim nikad nisam video svinjsku butkici od 3.5 kila - neposoji.
Ana
11.10.2020. 08:40
Više puta sam ulagala reklamacije Lidlu u Beogradu na ovakve i slične propuste. Nisu baš bili voljni da izlaze u susret potrošačima i da imaju nešto posebno razumevanja za svoje propuste, a dešavaju im se češće nego što bi trebalo. Uglavnom se na kraju svede na to, vratite proizvod, vratićemo vam novac. Pa nije baš sve tako lako. Kad kupimo proizvod očekujemo da je onakav kakav su nam ga predstavili i možda nam je nepohodan ili nam treba baš u tom trenutku, a pošto nije takav, onda treba opet otići do tog objekta, čekati u redu, gubiti vreme, a ponavljam njihova je greška. To što je kod njih roba povoljnijih cena, ne znači da treba da ponižavaju kupce i obmanjuju !
Nedeljko
11.10.2020. 12:24
Treba baš dobro otvoriti oči u kupovini. Svi love u mutnom