САОБРАЋАЈНА НЕСРЕЋА У КОЈОЈ СУ ПОГИНУЛИ АНА РАДОВИЋ И АЛЕКСАНДАР МАСАЛУШИЋ МОГЛА БИТИ СПРЕЧЕНА: Стручњак открио детаљ који је свима промакао

Novosti online

29. 11. 2025. у 21:53

ТЕШКА саобраћајна несрећа која се догодила у недељу, 23. новембра 2025. године, код Међувршја, у којој су изгубили животе Ана Радовић (20) и Александар Масалушић (37) потресла је читаву јавност.

САОБРАЋАЈНА НЕСРЕЋА У КОЈОЈ СУ ПОГИНУЛИ АНА РАДОВИЋ И АЛЕКСАНДАР МАСАЛУШИЋ МОГЛА БИТИ СПРЕЧЕНА: Стручњак открио детаљ који је свима промакао

Фото: Танјуг/Бранко Лукић/Друштвене мреже

У Јутарњем програму на Прва ТВ гостовао је Борис Антић, професор Саобраћајног факултета у Београду и објаснио да ли је трагедија на магистралном путу код Чачка, у којој су погинули Ана Радовић (20) и Александар Масалушић (37), могла бити спречена.

- Да, видео сам у медијима да је потврђено да је дошло до смрти тзв. задесног карактера, односно да су они настрадали на лицу места.У принципу, у саобраћају се најчешће страда од од тренутног пада брзине, односно од промене брзине. Њима је брзина практично у тренутку удара сигурно била најмање 60 или 70 километара на сат. И та брзина којом су се тела кретала, једноставно у једном кратком временском интервалу била заустављена, дошло је до нагле промене коју наши органи не могу да издрже. Људи греше када мисле да се у саобраћају страда кад се поломе кости или настане нека видљива рана, то је грешка, човек може да буде мртав и да страда ако има повреду неког унутрашњег органа без ожиљака, а да човек више није жив - рекао је Антић.

Он је објаснио и каква је процедура након што дође до овакве саобраћајне несреће.

- Када се догоди једна саобраћајна несрећа са оваквим последицама, на лице места излази јавни тужилац који води истрагу, ангажује све могуће ресурсе да се прикупе докази. Ту је екипа саобраћајне полиције, која прикупља све доказе, па судско-медицинско вештачење, евентуално машинско вештачење и када се заокружи све то, шаље се на експертизу.

За сам крај, професор Борис Антић је скренуо пажњу на један детаљ и открио како је трагедија могла бити спречена.

- Постоји нешто што ми зовемо алати који служе да пут, који један од фактора безбедности саобраћаја, мора да буде анализиран да да буде такав да, чак иако се догоди незгода, последице буду блаже. Уколико постоји нешто небезбедно уз пут, било да је то дрво или било шта друго, савремен технике кажу или склони то у потпуности, или га некако заштити, као што је овде био случај. Овде је постојала ограда, али из фотографија се види да она није вршила своју функцију. Била је деформисана и изузетно ниске висине у односу на висину коју је морала да има. Ја мислим да уколико је ова ограда била добра да испуни своју функцију, да не би овако озбиљне последице биле - рекао је професор Антић.

Подсетимо, Ана Радовић (20) и Александар Масалушић (37) погинули су у саобраћајној несрећи 23. новембра, која се догодила на магистралном путу Чачак-Пожега, али су њихова тела пронађена три дана касније.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
РУСИ ЋЕ НАПАСТИ ЕУ МНОГО РАНИЈЕ: Велико упозорење из Украјине, позната година и главна мета

РУСИ ЋЕ НАПАСТИ ЕУ МНОГО РАНИЈЕ: Велико упозорење из Украјине, позната година и главна мета

РУСИЈА је померила своје планове за директну агресију са 2030. на 2027. годину, а Европа је све гласнија о ризику од директног сукоба, у којем би се балтичке државе могле наћи под окупацијом.

20. 12. 2025. у 09:41

Коментари (0)

ЦЕО СВЕТ СЕ СМЕЈЕ ХРВАТИМА: Ево шта су данас урадили навијачи у Хрватској - и тиме се хвале (ФОТО)