ТАЧКА ТРИ "КЛАВИР" Мика изнео одбрану: "Милена је копирала филм "Девет и по недеља" и чувену сцену секса, која се и у психологији изучава
РЕДИТЕЉ Мирослав Мика Алексић, који је оптужен за силовања и недозвољене полне радње над седам полазница свог драмског студија "Ствар срца" завршио је данас изношење одбране у Вишем суду у Београду. На следећем рочишту 29. новембра одговараће на питања пуномоћника оштећених девојака. Он се данас бавио оптужбама глумица Милене Радуловић и Иве Илинчић, наводећи да се ништа од тога што су оне испричале није догодило и да су све измислиле.
Алексић је рекао да Ива средином маја три недеље до пријемног за глуму није била спремна и зато тражила да остане на проби после часа и да није он њу задржао, већ је пристао да она остане на затвореној проби.
- Она сад каже да је знала да ће се нешто десити, јер се на почетку часа десило Маши и да ће се њој десити на крају - наводи Алексић. - Шта то значи? Па десило се силовање Маши, а онда и сат и по времена касније и њој. Она има и потврду за то, а то је поглед који размењује са Машом на крају часа када Маша одлази. То је њој доказ за силовање, а мени да Ива лаже о околностима.
Судија Зоран Божовић га је ту питао како закључује да је био исти дан, кад се у оптужници код обе наводи да је била средина маја.
- У Ивином исказу стоји да је био исти дан, а тужиља је у оптужници изместила Машино силовање раније - одговорио је оптужени. - Ива је све то измислила, ради се о лажном сећању. Остаје у студију, иако каже зна шта се десило Маши и објашњава да се толико уплашила да је заборавила текст песме, па сам јој дозволио да га узме из торбе и чита. Каже да се ја налазим поред клавира, да јој полако прилазим, да полако завлачим руку у гаћице и полако прст у вагину. Кад то кажете "полако, полако" то води само закључку да се ради о ненормалном схватању. Она мисли да то није било више од једног пута. Бесмислено је поверовати у ово што Ива прича, да је у стању да чита песму у мраку у 22.30, када су угашени рефлектори. Она ниједног тренутка не описује страх и нелагодност. Оптужница каже да пружа отпор тако што се тресе и плаче, а Ива да стоји у једном месту и не тресе се и не плаче. Па је ли то отпор? Па није, јер нема тога ничега.
Алексић каже да је једина реченица коју она њему тада упућује: "Мико је ли то мора тако?"
- На шта се то односи? Па на рецитовање, а не на кривичну радњу. Од 22.30 па до 00.30 часова је глумачка проба, Ивин целокупни програм за пријемни. Рецитовање траје пола минута. Незамисливо је да ја стојим поред Иве и инсинуирам неки сексуални однос и то траје два сата. Завршава се мојом реченицом: "Добро ћеро наставићемо сутра". Шта ћемо наставити? Ако је силовање онда је то озбиљна претња, али Ива каже да излазимо из студија, идемо заједно до таксија, одвозим је до куће, јер живим две улице од ње и ту је чека мајка. Је ли се тако понаша силована девојка и још после тога настави да долази на тих неколико проба и часова што је остало? И то су драматичне последице наводног силовања.
Алексић каже да се ништа после није променило у односима између њега и Иве и да она наредне две године када је већ била на факултету наставља да долази понедељком и уторком у драмски студио:
- Позивала ме на испите, на представе, на дипломску представу и ја сам на све то ишао. Био сам позван и да да идем са њеном породицом на представу у Звездара театру. И ту сам био. Ива је стално у изјавама говорила колико јој је био важан драмски студио, колико је оставио трага на њој, колико је ту научила о моралу, поштењу... Никаквих проблема није било у нашем односу. Њена мајка је била озбиљан проблем и молила ме је да помогнем Иви и ја сам помогао. Долазила је и код мене на Космај и то се решило. Није било никаквих трауматичних догађаја.
Алексић наводи да се заокрет за 180 степени код Иве Илинчић дешава 2020. године и да за то сазнаје тек после подношења кривичне пријаве.
- Шта је разлог? Ива је даровита глумица, која је пристала на утицај које је окружење извршило на њу. Она није зла, али је ушла у ту функцију. То сам схватио када је до мене дошла фотографија са патетичним изразом лица "ниси сама". То је стимулисано и управљано од других , који долазе са очеве стране. То је нешто што је много бедно и јефтино.
Судија Божовић га је ту опоменуо да се држи оптужнице, па је реаговао и бранилац Зоран Јаковљевић да се оптуженом не дозвољава да износи одбрану. Судија га је опоменуо, јер ремети ред у судници и прича без одобрења. На расправу се надовезао и Алексић говорећи да не зна чије друго мишљење да износи него своје и да каже шта све мисли о оптужбама.
- Ја у тим догађајима нисам учествовао, па да могу да вам их реконструишем. Зашто ја не смем да говорим о ономе шта је било и какви су нам били односи. Зашто ми не дозвољавате да то причам - питао је Алексић.
- Мико прекини изношење одбране - добацивао му је бранилац Јаковљевић.
- Ништа вама није ускраћено, нити забрањено. Изјашњавајте се о оптужници, а какви су искази оштећених то ће суд да оцењује када и вас и њих саслуша - рекао је Божовић и одредио паузу десет минута да се страсти смире.
После тога Алексић се у судници изјашњавао о оптужбама Милене Радуловић и нико га више није прекидао. Ту епизоду је назвао "Селебрити - Милена Радуловић".
- Пријава је подигнута по узору на познате холивудске глумице. Разлог је обележити и елиминисати моћника из филмске индустрије. Не знам зашто сам ја ту. Милена преписује ту матрицу и измишља догађаје у своје и туђе име и објашњава како је то утицало на њену каријеру из позиције глумице од 26 година. Она се из свог статуса анонимуса преокреће у "селебрити". Њена најважнија ствар је да буде позната и призната. Подржана је од невладиних организација, постаје медијска хероина феминистичког покрета, прима награду америчке привредне коморе у Србији и залаже се против родно заснованог насиља у Србији.
Алексић каже да је она увек тежила да буде позната и елита, а за то сада није потребно ништа друго осим организованог скандала и друштвених мрежа, па се тако уђе у то друштво одабраних.
- Она је завршила факултет, али је била без посла. Ишла је на све могуће кастинге, али није ишло. То доводи ди кризе и депресије код ње, анксиозности, па и помисли да се убије. Она то не може да издржи и долази април 2019. године кључни моменат за њу и мене. Премијера филма "Балканска међа". Она је ту прву улогу заменила за улазницу у елиту, а не да је одигра како треба. Знам да сам јој тада повредио сујету, али ниједна моја примедба није била злонамерна. Она каже да сам је тада изневерио и рушио мит о њој који је стваран код деце десет година. Рекао сам јој да је одиграла улогу као нека старлета. Она каже да настаје дуготрајно време беса и освете. После тога се више нисмо видели. То је Миленин водећи мотив када је у питању тужба. Њен изразито нарцистички карактер, који је показивала одувек. Она тражи да је околина воли и доживљава онако како она себе доживљава и од тога не одустаје.
Оптужени Алексић наводио да она 2020. године уписује мастер рад, који је креативна радионица тв серије и да тада у биографију дописује да је и сценариста:
- То је други делић мотива за тужбу. Њена жеља је да буде позната и призната сада по сваку цену, да своју глуму измести са глумачке на јавну сцену. То је и успела и сада се о Милени и њеној глуми заиста говори и пише. Отворен је медијски ријалити процес, а ја сам присилно његов део у формалном смислу, иако суштински немам никакве додирне тачке са тим.
Алексић се на крају бавио и конкретним оптужбама. Прво насилним пољупцем за који каже да је Милена прво рекла да се десио крајем октобра или почетком новембра 2012. па онда средином новембра и у трећој изјави крајем новембра или почетком децембра.
- Међутим, тужиља тачно зна да је то било крајем новембра - додаје Алексић. - Суштински и физички насилан пољубац је низводљив, немогуће је силом пробити језик у грло, ако неко стегне вилице и зубе. Она каже да је окретала главу лево десно и тако пружала отпор, а ја сам је чврсто држао за косу на потиљку. Потпуно неубедљиво објашњење отпора. Ја до краја новембра 2012. године нисам био у Београду, већ пословно у Риму на фестивалу са супругом. Моје речи "исправи се, увуци, стомак, мораш да будеш затегнута, глумац мора да буде као струна" које и другима говорим, заиста не видим како другачије могу да се схвате, а тужилаштво их тенденциозно тумачи. Мој захтев да устане, није увод у пипкање, већ крај часа. Њу је испред увек чекао отац. Она одлази и ништа није рекла оцу, он ништа чудно није приметио, а она после тога наставља да долази на часове. Те радње које је она сад испричала су уметнуте. Ако су биле, морао је да има траг, није Милена зид, није камен, не може да не реагује. Овај догађај се није догодио.
Алексић каже да је немогуће да је он седећи за столом зграбио руком, док је она била на улазу и болно, насилно пољубио, како је то девојка описала.
- Каже да је та радња трајала 15 минута и да сам јој наредио да се врати на час, а онда се појављује исказ њене најбоље другарице, која каже да се вратила на крају часа, а то је сат и по. Милена се ничега не сећа осим да је мирисала на мене, не зна ни кад је то било, ни шта је садржај тога, али онда долази у исту ситуацију и на исто место и поново не реагује. То је доказ лажног сећања. Круна свега је да сам ја на крају тог догађаја стајао и мирисао три прста, која сам извукао из њене вагине и оцењивао какав је мирис. Каква бизарност. А то је америчка свећа и пласирала је глумица Гвинет Палтроу 2000. године. То је цитат "мирис моје вагине".
Оптужени наводи да ништа везано за Миленин сценарио нећемо сазнати, јер њен заступник тврди да не постоји, иако су Драган Бјелогрлић и Душан Булић рекли да су га читали.
- Сцена фрижидер. Милена каже да се десило у понедељак почетком априла 2013. године, а тужиља је то растегла на током априла, дакле свих пет понедељака. Милена каже имала сам хаљину и нисам носила хулахопке. То је неадекватно облачење за април. Проверавао сам температуру и први понедељак у априлу између 17 и 18 часова је било 6 степени, а други седам. Каснији понедељци су били 18 и 20 степени. Дакле јасно је да су биле неопходне хулахопке, али тужилаштво то превазилази игнорисањем. Ја сам је калсично позвао у канцеларију, али Милена каже да је дошла у 18.30 часова и да је ушла у канцеларију, а да сам ја био са децом на сцени у другој просторији. Зашто није дошла до мене? Али главно је што не постоје деца у то време, јер час најмлађим почиње у 19 часова. Тужиља каже чим сам ушао у канцеларију наредио сам јој да седне на фрижидер, а оштећена је казала да сам је ухватио, понео и ставио на фрижидер, који је 1,2 метра висок и на којем су електични бокал, шољице и тегле за кафу. Стављам је на све то у гурам у лежећи положај, раширим јој ноге и скидам веш. Како се то скида веш, кад неко седи на њему. Тај догађај се није десио. Онда према њеним речима долази један дечак и ја излазим и наређујем јој да остане, а она остаје и тражи доњи веш и три до пет минута је без мене, јер ја деци дајем неке задатке. Канцеларија је метар од улаза, то је три корака, па да је неко силован он би изашао, ко ће да га спречи. Ја сам се онда вратио и наставио ту идиотску радњу, поново је гурнуо, ухватиуо за листове, што јој је нарочито било понижавајуће, клекнуо и наставио. Она објашњава да сам клечао 45 минута, устао, изашао и позвао је да дође на сцену и то како каже елегантним покретима, какве сам само ја имао. Људи моји, кад неко 45 минута клечи да ли после уопште може да хода и то још елегантно?
"Немојте Мико, доћи ће деца"
Алексић каже да је Милена овде копирала филм "Девет и по недеља" и Ким Бесинџер и чувену сцену секса на фрижидеру, која се и у психологији изучава. Наводи да Милена каже да је после тога питао да понедељком и уторком долази на пробе и да је пристала.
- Тачка три "клавир". Кад измишља ову сцену, рекла је "знала сам да ће ми се десити нешто још горе него на фрижидеру, јер ми се до сада ништа није десило на клавиру". Када је дошла у студио прва ствар коју није знала је да свира клавир и сада последња сцена силовање на клавиру. Ако је имала предосећај да ће нешто да се деси, па зашто онда није отишла? И опет сцена секса са Џулијом Роберст. Причу је почела речима, рекао нам је да дођемо на сцену, што значи да је у друштву, јер је пријемни спремала са још две девојке, које су даље изостављене, нема их ни међу сведоцима. То је улазак у нови виртуелни свет у којем остајемо само ја и она. Оптужница каже да сам јој наредио да седне на клавир, а како није хтела, ја сам је гурнуо, а Милена каже да сам је потискивао грудима док није села и да су јој ноге биле у ваздуху. То је немогуће, јер је клавир висок 75 центиметара. Она све време гледа сат на зиду, прати време и говори: "Немојте Мико, доћи ће деца". Ову сцену са истим описом користила је када је причала о мојим захтевима на пробама и која се догађала пред свима. Каже прозори су отворени, она чује децу и родитеље испред и све време је ридала и тресла се и стишавала да је не чују. Ово је апсурд, ваљда кад те неко силује треба да те чују, да те неко спаси. Она је каже све време држала главу на мојим грудима, па сам ја отишао до купатила да оперем шминку са кошуље. Наредних десет минута нема објашњења шта је било, а онда сам јој ја наредио да се обуче. Ова сцена није нереална, она је надреална. И она после иде на пробу и игра представу пред децом и добија аплауз. Па молим вас ко је у стању да то ради после силовања. И за ово имамо сведочење најбоље другарице, која каже да јој је Милена то испричала пет година касније у Милану и да се сећа да јој је чула глас напољу. Али то се догађа у понедељак, а другарица је на часове долазила уторком.
Мика тврди да су се у студију догодиле само глумачке пробе, а не силовања.
- Ја у томе нисам учествовао. Од изласка из студија Милена је одржавала коректне и истоветне односе са мном као и до тада. Долазила је често у студио, доводила сестру, доводила друге људе и децу, долазила код мене на Космај. Све је било супер, све позитивно. Њена сестра остаје четири године после силовања, то мора нешто да значи. Све је било супротно од онога у кривичној привави. Све је ово пројекат. Њен заступник је говорио да је отворена пандорима кутија и у праву је. Чија је то кутија? Па Пандорина и из те њене кутије су изашли зло и пакост. Овде се ради о другом силовању, силовању истине. Нисам у стању више да говорим - овим је Алексић завршио своју одбрану.
НОВА ФОТОГРАФИЈА
БРАНИЛАЦ Зоран Јаковљевић је судији Божовићу данас предао фотографију за коју каже да доказује да Мика Алексић није био у Београду када се терети за једно од силовања Милене Радуловић. Он је предложио суду да тражи извештај о преласку границе тог датума, који се спомиње у оптужници. Казао је да ту фотографију нису имали на припремном рочишту. Она се налазила у фотоапарату, који је Мика поклонио малој рођаки и она га је недавно обавестила да има њеких његових слика и да ако хоће да их узме. Судија Божовић је рекао да ће накнадно одлучити да ли ће то бити коришћено као доказ.
РУСИ ОСВОЈИЛИ КУРАХОВ? Рогов: Наше трупе подигле заставу над зградом градске управе
РУСКЕ трупе заузеле су зграду градског већа у западном делу града Куракова у ДНР и подигле на њу тробојку.
14. 12. 2024. у 13:48
ДА ЛИ ЈЕ МОГЛО ГОРЕ? Ево зашто је пред репрезентацијом Србије "немогућа мисија" у квалификацијама за Светско првенство?
Фудбалска репрезентација Србије играће у групи К са Енглеском, Албанијом, Летонијом и Андором у оквиру квалификација за Светско првенство 2026. али је селекција "горди албиона" нешто што ће представљати највећи проблем изабраницима Драгана Стојковића Пиксија. Не само због квалитета, већ и због нечег другог.
14. 12. 2024. у 13:16
"ЖЕЉКУ САМ МОЗАК ИСПРАО" Вељко открио како васпитава децу и шта их прво учи
БОКСЕР Вељко Ражнатовић и његова супруга Богдана у мају месецу добили су трећег сина коме су дали име Исаија, а неодољиви дечак мења се из дана у дан, окружен браћом Крстаном и Жељком.
14. 12. 2024. у 20:04
Коментари (0)