НАГРАДА НОСИ ИМЕ ЖИКЕ МИЛЕНКОВИЋА: ФЕДИС још једну "Златну антену" посветио глумачкој легенди

Јл. Б.

04. 10. 2022. у 15:15

ПРИЗНАЊЕ "Златна антена" за најбољу мушку епизодну улогу, од ове године, носи име по легендарном глумцу Живојину Жики Миленковићу. После Љубише Самарџића (за најбољу главну мушку улогу), Милене Дравић (за најбољу главну женску ролу) и Радмиле Живковић Савићевић (за најбољу епизодну женску улогу, Фестивал драма и серија (ФЕДИС) одужио се још једној значајној личности, која је оставила дубок траг на српској и југословенској глумачкој сцени.

НАГРАДА НОСИ ИМЕ ЖИКЕ МИЛЕНКОВИЋА: ФЕДИС још једну Златну антену посветио глумачкој легенди

Фото Промо

Живојин Жика Миленковић (1928-2008) играо је у више од 30 филмова, око 150 позоришних представа и у више од 300 радио и ТВ емисија (драме и серије), по којима је и најпознатији. Телевизијску каријеру отпочео је у драми "Три Аморове стреле" 1959. године, а његова последња улога била је у серији "Стижу долари" (2004). Наша публика га памти, пре свега, као Цветка у серији "Љубав на сеоски начин", начелника Васића у "Више од игре", Воју Кецмана у "Сложној браћи", Гарца у "Срећним људима", Трајка Гавриловића у "Породичном благу", али највише као Сотира Шурдиловића Соћу у "Врућем ветру".

ФЕДИС, први фестивал ТВ серија у Европи, биће одржан по дванаести пут од 4. до 6. октобра у београдском Дому омладине.

БОНУС ВИДЕО: СЕЋАЊЕ: Павле Вујисић није завршио глуму, али многима је могао да буде професор

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
АЛАРМАНТНО! ПРИПРЕМИТЕ ЗАЛИХЕ ЗА 72 САТА: Европа пред катастрофом, a ове земље у опасности

АЛАРМАНТНО! "ПРИПРЕМИТЕ ЗАЛИХЕ ЗА 72 САТА": Европа пред катастрофом, a ове земље у опасности

У ИЗВЕШТАЈУ о цивилној и војној спремности Европе, који је објављен у среду, наводи се како би становници Европске уније требало да прикупе залихе неопходних потрепштина у случају избијања рата или неке друге велике опасности, пише "Њузвик".

04. 11. 2024. у 16:15

Коментари (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE