ВИШЕ ЂАКА У ШКОЛАМА И ВРТИЋИМА: Афирмативне мере за укључивање деце ромске националсности у образовни систем дале резултате
БРОЈ ученика ромске националности који се школују је повећан, а због системских афирмативних мера којима се они подстичу на образовање Србија је пример добре праксе истакла је проф. др Славица Ђукић Дејановић, министарка просвете.

Фото: Министарство просвете
Она је на конференцији "Препоруке за институционализацију програма менторске подршке" истакла важност образовања ученика ромске националности.
- Ефекти мера подршке, које се спроводе значајно су допринели да се повећа обухват припремним предшколским програмом за 20 одсто, основном школом за 15 одсто, док је стопа преласка у средњу школу за ромске ученике повећана за 20 одсто - рекла је она.
Она је истакла да је до сада ангажован 271 педагошки асистент, који су у основним школама значајно допринели да се смањи осипање и повећа обухват обавезним основним образовањем.
Министарка просвете подсетила је и на друге мера подршке међу којима су упис деце ромске националности у предшколску установу, у основну школу и без докумената, мере афирмативне акције уписа у средње школе и на високо-школске установе, бесплатни уџбеници за основце, стипендије за средњошколце. У домену високог образовања, такође, се реализује мера афирмативног уписа.

РУЉА ИЗВУКЛА БРИТАНЦА ИЗ СТАНИЦЕ И ЗАПАЛИЛА ГА: Полиција није реаговала из страха за сопствену безбедност
БРИТАНСКИ држављанин преминуо је од последица тешких опекотина након што га је, према наводима локалних медија, група људи извукла из полицијске станице и запалила на улици, јавља Скај њуз.
22. 04. 2025. у 12:01

МАКРОН ПОСЛЕ РУСКОГ НАПАДА: Хитно нам је потребан мир
РУСКИ ракетни напад на град Суми на северу Украјине наглашава хитну потребу за наметањем примирја Русији, изјавио је данас председник Француске Емануел Макрон.
13. 04. 2025. у 15:34

Халид Бешлић "тежак" 13 милиона €, а живи од кирије - "увалио" се у кредит
"САДА изнајмљујем све и живим од кирије, тако је најбоље."
21. 04. 2025. у 18:56 >> 18:56
Коментари (0)