КАКО НАСТАЈУ КРАТЕРИ НА МЕСЕЦУ? Астроном забележио моменат удара метеорита (ВИДЕО)

Novosti online

13. 03. 2023. у 09:10

ЈАПАНСКИ астроном Даичи Фуџии забележио је тренутак удара метеорита у површину Месеца, чиме је настао кратер пречника око 12 метара.

Фото Танјуг/АП

На снимку Даичи Фуџиија, куратора градског музеја у Хирацуки, види се кратак бљесак на површини Земљиног сателита.

Он је снимљен 23. фебруара, а метеорит је пао близу великог кратера Иделер, на јужној страни видљиве стране Месеца.

Јапански астроном наводи да би кратер могао да буде широк око 12 метара и да би могли да га потврде или лунарни орбитер НАСА или индијска месечева сонда „Чандрајан 2“.

За разлику од Земље, где већина оваквих тела која долазе из свемира сагоре у атмосфери, Месец има неупоредиво ређу атмосферу, па су падови метеорита знатно чешћи, те је Месечево „лице“ прекривено кратерима од њихових удара.

(Спутњик)

БОНУС ВИДЕО: ВАТРА СА "АДМИРАЛА ГОРШКОВА": Руска фрегата испаљује пројектиле током вежби у Индијском океану

ВЕХАБИЈЕ МИ ОТЕЛЕ СИНА, САД НЕКА ГА И САХРАНЕ!: Новости у кући Милоша Жујовића са оцем Зораном, откривени детаљи из живота терористе

"ВЕХАБИЈЕ МИ ОТЕЛЕ СИНА, САД НЕКА ГА И САХРАНЕ!": "Новости" у кући Милоша Жујовића са оцем Зораном, откривени детаљи из живота терористе

ЗАНЕМЕЛА Мала Врбица код Младеновца. Одавде из овог села велике невоље је направио вехабија Милош Жујовић, који је покушао да испред Амбасаде Израела убије припадника српске Жандармерије.

01. 07. 2024. у 12:47

ЗА СРБИЈУ НА ЕУРО 2024 ИГРАО ДВОЈНИК НАШЕГ АСА?! Италијанска Газета дело спорт уздрмала табор орлова!