ТРЕНД НА ДРУШТВЕНИМ МРЕЖАМА: Деинфуленсери, нови трендсетери
Већ годинама инфлуенсери са различитих друштвених мрежа имају све већи и већи утицај на потрошаче, постајући незаобилазни део маркетиншке и продајне стратегије познатих брендова. Како и не би, када поједини имају стотине хиљада, па и више милиона пратилаца.
Фото Shutterstock
И, док насмејани и обучени у одећу познатих креатора распредају о томе чији је ваздушни ђон бољи или зашто је нека маскара баш та која је вама неопходна, с леђа им се тихо прикрадају деинфлуенсери, почевши да им одгризају део колача, али - са друге стране.
Представници релативно новог тренда код нас, а и у свету присутног тек неколико година, названи су управо тако, деинфлуенсери. Реч је о особама које, попут инфлуенсера, имају велики број пратилаца на друштвеним мрежама, али креирају садржај који није афирмативан по поједине брендове и производе, већ напротив, скреће пажњу на недостатке код „извиканих“ имена. На тај начин покушавају своју публику да одврате од куповине одређеног производа а, често, и од куповине генерално, јер су махом на страни одрживе потрошње и производње, која је у супротности са загађењем до ког долази због текстилне индустрије. Већина деинфлуенсера на Инстаграму, Тик-току, Јутјубу и Фејсбуку залаже се за штедњу новца који можете употребити на паметније начине од куповине 15. пара патика или петих наочара за сунце, као и расипања приликом пазарења прецењене хаљине, руменила, аутомобила… Ови нови трендсетери труде се да својим пратиоцима демистификују одређене производе које њихови опоненти, инфлуенсери, дижу у небо, често показујући и доказујући пред камерама да нису вредни ни пребијене паре, а ни минута њихове пажње. Указују на мањак квалитета, оригиналности, грешке у ткању, непостојаност боја, па чак и штетност по здравље одређених комада одеће или обуће, козметичких препарата, шминке, прехрамбрених производа...
С обзиром на то да знамо да инфлуенсере (дебело) плаћају компаније чије производе промовишу на друштвеним мрежама, поставља се питање да ли неко (рецимо конкурентски брендови) финансира и деинфлуенсере или су баш сви они одабрали да се баве тиме само због општег добра. Истина је, као и увек, негде на средини.
Препоручујемо
СТАРИНСКИ ТРИК ЗА ПРАЊЕ ПРОЗОРА: Заблистаће за 2 минута без хемикалија и рибања
21. 12. 2025. у 18:00
ЖЕЛИТЕ ДА ЗНАТЕ ДА ЛИ ВАС САГОВОРНИК ЗАСТА СЛУША? Избројите колико пута је трепнуо
21. 12. 2025. у 14:44
ЗЕЛЕНСКИ СА ПРВЕ ЛИНИЈЕ ФРОНТА ПОСЛАО ПОРУКУ ОЧАЈА: Руса је све више и више! Ситуација тешка и компликована
ПРЕДСЕДНИК Украјине Володимир Зеленски је изјавио да је ситуација на фронту тешка и компликована и да се повећава број руских снага.
20. 12. 2025. у 07:09
РУСИ ЋЕ НАПАСТИ ЕУ МНОГО РАНИЈЕ: Велико упозорење из Украјине, позната година и главна мета
РУСИЈА је померила своје планове за директну агресију са 2030. на 2027. годину, а Европа је све гласнија о ризику од директног сукоба, у којем би се балтичке државе могле наћи под окупацијом.
20. 12. 2025. у 09:41
Објављени ИНТИМНИ кадрови Меланије Трамп из КУПАТИЛА - и то ЗЛАТНОГ! Доналд је питао да ли је видела, она му одговорила (ВИДЕО)
МЕЛАНИЈА је беспрекорно стилизована – шешири, штикле, фризура – све је у складу са њеним хладним и контролисаним имиџом
19. 12. 2025. у 19:01
Коментари (0)