ТРЕНД НА ДРУШТВЕНИМ МРЕЖАМА: Деинфуленсери, нови трендсетери

Бојана Јовановић

25. 03. 2024. у 10:20

Већ годинама инфлуенсери са различитих друштвених мрежа имају све већи и већи утицај на потрошаче, постајући незаобилазни део маркетиншке и продајне стратегије познатих брендова. Како и не би, када поједини имају стотине хиљада, па и више милиона пратилаца.

ТРЕНД НА ДРУШТВЕНИМ МРЕЖАМА: Деинфуленсери, нови трендсетери

Фото Shutterstock

И, док насмејани и обучени у одећу познатих креатора распредају о томе чији је ваздушни ђон бољи или зашто је нека маскара баш та која је вама неопходна, с леђа им се тихо прикрадају деинфлуенсери, почевши да им одгризају део колача, али - са друге стране.

Представници релативно новог тренда код нас, а и у свету присутног тек неколико година, названи су управо тако, деинфлуенсери. Реч је о особама које, попут инфлуенсера, имају велики број пратилаца на друштвеним мрежама, али креирају садржај који није афирмативан по поједине брендове и производе, већ напротив, скреће пажњу на недостатке код „извиканих“ имена. На тај начин покушавају своју публику да одврате од куповине одређеног производа а, често, и од куповине генерално, јер су махом на страни одрживе потрошње и производње, која је у супротности са загађењем до ког долази због текстилне индустрије. Већина деинфлуенсера на Инстаграму, Тик-току, Јутјубу и Фејсбуку залаже се за штедњу новца који можете употребити на паметније начине од куповине 15. пара патика или петих наочара за сунце, као и расипања приликом пазарења прецењене хаљине, руменила, аутомобила… Ови нови трендсетери труде се да својим пратиоцима демистификују одређене производе које њихови опоненти, инфлуенсери, дижу у небо, често показујући и доказујући пред камерама да нису вредни ни пребијене паре, а ни минута њихове пажње. Указују на мањак квалитета, оригиналности, грешке у ткању, непостојаност боја, па чак и штетност по здравље одређених комада одеће или обуће, козметичких препарата, шминке, прехрамбрених производа...

С обзиром на то да знамо да инфлуенсере (дебело) плаћају компаније чије производе промовишу на друштвеним мрежама, поставља се питање да ли неко (рецимо конкурентски брендови) финансира и деинфлуенсере или су баш сви они одабрали да се баве тиме само због општег добра. Истина је, као и увек, негде на средини.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
„КАО ДА НИКАДА НИСУ ПОСТОЈАЛЕ“ Немачки новинар у репортажи за Билд о руским бомбама - Ово није могло да се замисли...

„КАО ДА НИКАДА НИСУ ПОСТОЈАЛЕ“ Немачки новинар у репортажи за "Билд" о руским бомбама - "Ово није могло да се замисли..."

НА ЗАПАДУ нису могли да верују да постоји тако масивна бомба као што је ФАБ-3000 коју су руске снаге недавно употребиле у Украјини, оцењује немачки новинар Јулијан Репке у репортажи за „Билд“.

22. 06. 2024. у 19:05

ЈАНА СЕ РАЗВЕЛА ОД МУЖА КАД ЈЕ ОБОЛЕО ОД РАКА: Не кајем се, преко Фејсбука сам сазнала да је умро

ЈАНА СЕ РАЗВЕЛА ОД МУЖА КАД ЈЕ ОБОЛЕО ОД РАКА: "Не кајем се, преко Фејсбука сам сазнала да је умро"

СУДБИНА некада уме да се поигра са нама и доведе нас пред невероватна искушења. Некада морамо да донесемо важне одлуке које могу да нам промене ток судбине.

28. 06. 2024. у 20:02

Коментари (0)

ОСТАВКА? АЈДЕ, СЛЕДЕЋЕ ПИТАЊЕ... Прва изјава Пиксија након слетања у Београд