ТРЕНД НА ДРУШТВЕНИМ МРЕЖАМА: Деинфуленсери, нови трендсетери

Бојана Јовановић

25. 03. 2024. у 10:20

Већ годинама инфлуенсери са различитих друштвених мрежа имају све већи и већи утицај на потрошаче, постајући незаобилазни део маркетиншке и продајне стратегије познатих брендова. Како и не би, када поједини имају стотине хиљада, па и више милиона пратилаца.

ТРЕНД НА ДРУШТВЕНИМ МРЕЖАМА: Деинфуленсери, нови трендсетери

Фото Shutterstock

И, док насмејани и обучени у одећу познатих креатора распредају о томе чији је ваздушни ђон бољи или зашто је нека маскара баш та која је вама неопходна, с леђа им се тихо прикрадају деинфлуенсери, почевши да им одгризају део колача, али - са друге стране.

Представници релативно новог тренда код нас, а и у свету присутног тек неколико година, названи су управо тако, деинфлуенсери. Реч је о особама које, попут инфлуенсера, имају велики број пратилаца на друштвеним мрежама, али креирају садржај који није афирмативан по поједине брендове и производе, већ напротив, скреће пажњу на недостатке код „извиканих“ имена. На тај начин покушавају своју публику да одврате од куповине одређеног производа а, често, и од куповине генерално, јер су махом на страни одрживе потрошње и производње, која је у супротности са загађењем до ког долази због текстилне индустрије. Већина деинфлуенсера на Инстаграму, Тик-току, Јутјубу и Фејсбуку залаже се за штедњу новца који можете употребити на паметније начине од куповине 15. пара патика или петих наочара за сунце, као и расипања приликом пазарења прецењене хаљине, руменила, аутомобила… Ови нови трендсетери труде се да својим пратиоцима демистификују одређене производе које њихови опоненти, инфлуенсери, дижу у небо, често показујући и доказујући пред камерама да нису вредни ни пребијене паре, а ни минута њихове пажње. Указују на мањак квалитета, оригиналности, грешке у ткању, непостојаност боја, па чак и штетност по здравље одређених комада одеће или обуће, козметичких препарата, шминке, прехрамбрених производа...

С обзиром на то да знамо да инфлуенсере (дебело) плаћају компаније чије производе промовишу на друштвеним мрежама, поставља се питање да ли неко (рецимо конкурентски брендови) финансира и деинфлуенсере или су баш сви они одабрали да се баве тиме само због општег добра. Истина је, као и увек, негде на средини.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
МЕЂУНАРОДНЕ ГРАНИЦЕ СЕ НЕ СМЕЈУ МЕЊАТИ СИЛОМ Лицемерна изјава европских лидера - господо, а шта је са Србијом?!

"МЕЂУНАРОДНЕ ГРАНИЦЕ СЕ НЕ СМЕЈУ МЕЊАТИ СИЛОМ" Лицемерна изјава европских лидера - господо, а шта је са Србијом?!

ГРУПА европских лидера поручила је данас, након самита председника САД и Русије Доналда Трампа и Владимира Путина на Аљасци, да ће наставити да подржава Украјину која, како истичу, мора да добије чврсте безбедносне гаранције и једина може да одлучује о својој територији.

16. 08. 2025. у 12:35

ТРАМП У ОГРОМНОМ ПРОБЛЕМУ: Велики пех пред састанак са Путином на Аљасци

ТРАМП У ОГРОМНОМ ПРОБЛЕМУ: Велики пех пред састанак са Путином на Аљасци

ПРЕДСТОЈЕЋИ састанак између председника САД Доналда Трампа и руског председника Владимира Путина у петак на Аљасци долази у време када у америчкој администрацији готово да нема искусних стручњака за Русију, пише Фајненшел тајмс.

13. 08. 2025. у 11:24

ЦИФРА - БОЛИ ГЛАВА: Колику пензију прима Берчек? Сваког месеца на рачун му лежу ДВЕ СУМЕ

ЦИФРА - БОЛИ ГЛАВА: Колику пензију прима Берчек? Сваког месеца на рачун му лежу ДВЕ СУМЕ

МНОГИ кажу да је Александар Берчек један од највећих глумаца на овим просторима, а он је свој таленат доказивао идући из улоге у улогу, и изнова показујући чари свог глумачког умећа.

15. 08. 2025. у 13:20

Коментари (0)