ТРЕНД НА ДРУШТВЕНИМ МРЕЖАМА: Деинфуленсери, нови трендсетери

Бојана Јовановић

25. 03. 2024. у 10:20

Већ годинама инфлуенсери са различитих друштвених мрежа имају све већи и већи утицај на потрошаче, постајући незаобилазни део маркетиншке и продајне стратегије познатих брендова. Како и не би, када поједини имају стотине хиљада, па и више милиона пратилаца.

ТРЕНД НА ДРУШТВЕНИМ МРЕЖАМА: Деинфуленсери, нови трендсетери

Фото Shutterstock

И, док насмејани и обучени у одећу познатих креатора распредају о томе чији је ваздушни ђон бољи или зашто је нека маскара баш та која је вама неопходна, с леђа им се тихо прикрадају деинфлуенсери, почевши да им одгризају део колача, али - са друге стране.

Представници релативно новог тренда код нас, а и у свету присутног тек неколико година, названи су управо тако, деинфлуенсери. Реч је о особама које, попут инфлуенсера, имају велики број пратилаца на друштвеним мрежама, али креирају садржај који није афирмативан по поједине брендове и производе, већ напротив, скреће пажњу на недостатке код „извиканих“ имена. На тај начин покушавају своју публику да одврате од куповине одређеног производа а, често, и од куповине генерално, јер су махом на страни одрживе потрошње и производње, која је у супротности са загађењем до ког долази због текстилне индустрије. Већина деинфлуенсера на Инстаграму, Тик-току, Јутјубу и Фејсбуку залаже се за штедњу новца који можете употребити на паметније начине од куповине 15. пара патика или петих наочара за сунце, као и расипања приликом пазарења прецењене хаљине, руменила, аутомобила… Ови нови трендсетери труде се да својим пратиоцима демистификују одређене производе које њихови опоненти, инфлуенсери, дижу у небо, често показујући и доказујући пред камерама да нису вредни ни пребијене паре, а ни минута њихове пажње. Указују на мањак квалитета, оригиналности, грешке у ткању, непостојаност боја, па чак и штетност по здравље одређених комада одеће или обуће, козметичких препарата, шминке, прехрамбрених производа...

С обзиром на то да знамо да инфлуенсере (дебело) плаћају компаније чије производе промовишу на друштвеним мрежама, поставља се питање да ли неко (рецимо конкурентски брендови) финансира и деинфлуенсере или су баш сви они одабрали да се баве тиме само због општег добра. Истина је, као и увек, негде на средини.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
АМЕРИКАНЦИ ОДУШЕВЉЕНИ ВУЧИЋЕМ! Пљуште коментари након гостовања на Њузмаксу: Хоћемо га код Такера, дивно је чути овог мудрог човека

АМЕРИКАНЦИ ОДУШЕВЉЕНИ ВУЧИЋЕМ! Пљуште коментари након гостовања на Њузмаксу: "Хоћемо га код Такера, дивно је чути овог мудрог човека"

ПРЕДСЕДНИК Србије Александар Вучић гостовао је синоћ на америчкој телевизији Њузмакс, а његово гостовање привукло је велику пажњу америчке јавности.

27. 09. 2025. у 11:29

ЉУТИЛА СЕ: Бора и Брега пијани написали песму, посветили је ПЕВАЧИЦИ - дуго није причала са Гораном

ЉУТИЛА СЕ: Бора и Брега пијани написали песму, посветили је ПЕВАЧИЦИ - дуго није причала са Гораном

У ВРЕМЕ старе Југославије, тачније осамдесетих година прошлог века, владао је поприличан ривалитет између две најпопуларније групе - "Бијелог дугмета" и "Рибље чорбе".

28. 09. 2025. у 08:33

Коментари (0)

ЈК МИСЛИЛА ДА ВИКИ ГОРИ КУЋА: Покушала сам да је спасим, а она се крила са Цецом у дворишту (ВИДЕО)