
Политика




МАСКЕ ПАДАЈУ: ЦЗДС представља нови документарац под називом „Досије маске“
14. 06. 2025. у 17:06

Тенис


"ЈА НИСАМ ХАРИ ПОТЕР!" Горан Иванишевић о сарадњи са Стефаносом Циципасом
14. 06. 2025. у 18:31

КАКАВ МЕЧ У ШТУТГАРТУ: Зверев после велике борбе срушио Шелтона и пласирао се у финале
14. 06. 2025. у 16:34

ЈОШ ПОБЕДА ДО ГЛАВНОГ ЖРЕБА: Ласло Ђере на корак до пласмана на турнир у Халеу
14. 06. 2025. у 13:51

ИСТОРИЈСКА ПРОМЕНА НА ВИМБЛДОНУ: Након 148 година први пут гледаћемо ОВО
14. 06. 2025. у 13:09
Фудбал


СТОЈАНОВИЋ: ''Митровић пример како се бори за Србију, ушао је у фудбалску бесмртност''
14. 06. 2025. у 20:30

"ГРОБАРИМА" СЕ ОВО НЕЋЕ СВИДЕТИ! Капитен Партизана каријеру наставља у Турској
14. 06. 2025. у 20:00


Rašo
13.02.2022. 09:38
ЕУ има чак закон да произвођач не може бити власник транспорта нити директни продавац гаса. Сада видимо и зашто је то тако. Неко је благовремено предвидео да "омасти бркове" на туђим леђима и потезом оловке (манипулацијом и шпекулацијом) преко ноћи напуни џепове! Европљанима преостаје да измере колико су им уши порасле. Већ одавно су досегле изнад главе али се не зна баш колико!
Dragan
13.02.2022. 14:39
Po meni jos jedan bitan razlog. Drzavne kase, izpraznjene coronom, se daleko brze "oporavljaju" visokom cenom gasa i nafte a pune ih gradjani-potrosaci.