ИСТРАЖИВАЊЕ "ГФК" ИНСТИТУТА: Аустријанци имају већу куповну моћ од Немаца
КУПОВНА моћ Аустријанаца тренутно је на 24.232 евра по глави становника годишње, чиме је нешто виша од куповне моћи у Немачкој, али далеко иза Швајцарске.
Фото: Depositphotos
Према студији о куповној моћи "Гфк" института, у Немачкој је куповна моћ тренутно 23.637 евра по главни становника годишње, док је у Швајцарској далеко већа са 40.739 евра.
Унутар Аустрије куповна моћ је равномерно расподељена, показује истраживање.
На првом месту се налази покрајина Доња Аустрија са 25.615 евра, а на другом месту је Форарлберг са 25.535 евра, док је Беч са 22.659 евра последњи.
Међутим, становници првог бечког округа имају највећу куповну моћ са 40.187 евра.
Куповна моћ се мери по расположивим нетопримањима становника, укључујући државне помоћи, као што је помоћ за незапослене, или дечији додатак, или пензије, а на другој страни су трошкови становања, за забаву...
Препоручујемо
ШТА СПРЕМАЈУ БРИТАНЦИ НА БАЛКАНУ: Специјалац одржао састанак са војим лидерима Албаније, Црне Горе, БиХ, Македоније и Приштине
СПЕЦИЈАЛНИ изасланик Велике Британије за Западни Балкан Карен Пирс организовала је састанак са војним лидерима Албаније, Црне Горе, Северне Македоније, БиХ и самопроглашеног Косова, које је представљао заменик команданта КБС-а генерал-мајор Енвер Чикаћи.
13. 11. 2025. у 15:48
ЗЕЛЕНСКИ АЛАРМИРАО ЕВРОПУ: Русија ће покренути велику агресију на континент, позната и година
УКРАЈИНСКИ председник Володимир Зеленски тврди да Русија планира да покрене велику агресију на европском континенту 2029. или 2030. године, наводећи да на то указује повећана руска производња оружја.
13. 11. 2025. у 10:54
Дарко навео ШЕСТ ствари о животу у Немачкој о којима се ћути: Разбио велики мит, па открио због чега ПОЛИЦИЈА уме да дође на врата
ДАРКО Тешић, који стоји иза популарног Инстаграм профила „Балканац у Немачкој“ недавно је објавио видео који је привукао велику пажњу пратилаца, а у њему на духовит и искрен начин дели своја запажања о животу у Немачкој.
13. 11. 2025. у 18:15
Коментари (0)