ШЕФ ПЕНТАГОНА ОТКРИВА: Да ли ће Америка оборити кинеску ракету

Новости онлине

07. 05. 2021. у 09:34

СЈЕДИЊЕНЕ Државе се надају да ће кинеска ракета, која неконтролисано кружи око Земље, пасти на сигурно место и за сада не планирају да је оборе, рекао је шеф Пентагона Лојд Остин.

ШЕФ ПЕНТАГОНА ОТКРИВА: Да ли ће Америка оборити кинеску ракету

Фото: Јутјуб/Принтскрин/ГоАрмиВестПоинт

Још увек није познато на коју локацију на планети би могао да падне део ракете којом је лансиран први кинески модул за свемирску станицу Тјанхе.

Кина је 29. априла лансирала ракету Long March 5B са главним модулом за своју будућу орбиталну станицу. Америчко ратно ваздухопловство саопштило је раније да очекује да ће се језгро ракете срушити у Тихом океану до краја недеље.

Према подацима америчке војске, део ракете кружи око Земље на сваких 90 минута брзином од око 27.600 километара на час на висини од више од 300 километара.

-Немамо план за обарање ракете. Надамо се да ће слетети на место где никоме неће наштетити, надамо се у океану или негде слично- рекао је Аустин.

Он је рекао да стручњаци утврђују време и вероватно место пада ракете. Аустин је додао да Сједињене Државе имају могућност да обарају делове ракета које могу да падну на Земљу, али да тренутно не постоје такви планови.

Фото АП

Tekst potpisa

​Очекује се да ће део летелице ЦЗ-5Б поново ући у Земљину атмосферу 9. маја, изнад јужног дела Тихог океана недалеко од Новог Зеланда.

Гардијан је претходно цитирао астрофизичара из Астрофизичког центра на Универзитету Харвард да би делови ракета потенцијално могли да слете на насељено подручје у распону од севера до Њујорка, Мадрида и Пекинга, па све до југа до Чилеа и Новог Зеланда.

Научник је, међутим, такође очекивао да би делови ракете могли да падну у море, с обзиром на то да је већи део наше планете прекривен океанима.

Кина је лансирала ракету Long March 5B са главним модулом за своју будућу орбиталну станицу крајем априла.

Пекинг је планирао неколико мисија током 2021. и 2022. године и планира да званично лансира свемирску станицу 2023. године.

rs.sputniknews.com

АКО ПОБЕДИМ, ПОНИШТИЋУ ТУ ОДЛУКУ! Марин Ле Пен уздрмала Кијев, обећала све мању подршку Украјини

ДОК Украјина губи територију у рату против Русије, изгледа да ће подршка једном од највећих присталица Кијева ослабити ако крајња десница дође на власт на француским парламентарним изборима у недељу.

05. 07. 2024. у 20:12

СИНЕ МОЈ ЈЕДИНИ, ДОЋИ ЋЕ МАЈКА ДА ТИ ГРЕЈЕ РУКЕ, КАО КАД СИ БИО МАЛИ Мајка страдалог Мирослава (21) љуби његов дрес - СРЦЕ ДА ПРЕПУКНЕ

"СИНЕ МОЈ ЈЕДИНИ, ДОЋИ ЋЕ МАЈКА ДА ТИ ГРЕЈЕ РУКЕ, КАО КАД СИ БИО МАЛИ" Мајка страдалог Мирослава (21) љуби његов дрес - СРЦЕ ДА ПРЕПУКНЕ

МИМИ, сине мамин, шта ћу јадна сад без тебе? Па, зар дете које си тек добио да те не упозна, да не зна какав му је отац био? Тек је требало да живиш и проживиш, а због пустог динара, због зараде за хлеб и стан да ми одеш? Где је ту правда?

05. 07. 2024. у 21:24

ЕГЗОТИЧНА ПОНУДА КОЈУ НЕ СМЕТЕ ПРОПУСТИТИ! Одмор из снова, већ од 407евра по особи! Путује се само 2 САТА!