ЗАВРШЕНА АКЦИЈА ЧИШЋЕЊА У ПРЊАВОРУ: Засад је тешко утврдити колико је у последњем помору угинуло рибе у крајишком рибњаку

Н. ЂУРИЋ

28. 07. 2021. у 07:13

ПО свему судећи, никада неће бити тачно утврђено колико је у последњем помору угинуло рибе у прњаворском Рибњаку, али оно што је најважније, како истиче новоизабрана стечајна управница Наташа Косић, завршена је акција уклањања рибљег отпада и заустављено даље угинуће.

ЗАВРШЕНА АКЦИЈА ЧИШЋЕЊА У ПРЊАВОРУ: Засад је тешко утврдити колико је у последњем помору угинуло рибе у крајишком рибњаку

Фото Н. Ђурић

Управница сматра да је угинуло мање од пет тона шарана и друге рибе, а да се процене од три тоне не могу узети поуздано.

- Заиста је то тешко утврдити, јер риба није одједном, већ је данима умирала. Много тога је већ у фази распада. Све смо то прописно, у присуству инспектора, укопали у јаму и посули кречом. Уз очекивану и обећану помоћ општине и других, настављамо даље пуном паром на санацији рибњака, да сачувамо преосталу рибу и како се ова катастрофа више не би поновила - рекла је Косићева, уз најаву анализе воде.

Сазнајемо да су шесторица радника по уговору, због несносног смрада и запуштености стаза и базена, тешком муком акцију привели крају. Поготово је несносно било у Товилишту 10. Из тог базена су рибокрадице испустиле воду, да би лакше крали, и практично га претвориле у стајаћу воду, односно мочвару и рибље стратиште.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
АЛАРМАНТНО! ПРИПРЕМИТЕ ЗАЛИХЕ ЗА 72 САТА: Европа пред катастрофом, a ове земље у опасности

АЛАРМАНТНО! "ПРИПРЕМИТЕ ЗАЛИХЕ ЗА 72 САТА": Европа пред катастрофом, a ове земље у опасности

У ИЗВЕШТАЈУ о цивилној и војној спремности Европе, који је објављен у среду, наводи се како би становници Европске уније требало да прикупе залихе неопходних потрепштина у случају избијања рата или неке друге велике опасности, пише "Њузвик".

04. 11. 2024. у 16:15

Коментари (1)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE