БАТА, ЉУБИША И ЈА СМО РАЗБИЛИ ХОТЕЛСКУ СОБУ: Како је Борис Дворник говорио о снимању филма "Битка на Неретви" (ФОТО/ВИДЕО)

С.В.

09. 02. 2023. у 19:48

СНИМАЊЕ филма "Битка на Неретви" 1968. године било је веома захтевно, скупо али и забавно.

БАТА, ЉУБИША И ЈА СМО РАЗБИЛИ ХОТЕЛСКУ СОБУ: Како је Борис Дворник говорио о снимању филма Битка на Неретви (ФОТО/ВИДЕО)

Foto Arhiva

Легендарни југословенски и хрватски глумац Борис Дворник својевремено се присетио дружења са Батом Живојиновићем и Љубишом Самарџићем  и открио како су и зашто разбили све у соби хотела у Јабланици, места где су снимали.

Бата, Љубиша и Борис су били цимери, делили су собу јер је хотел био мали и недовољног капацитета да сваки уметник има засебан простор. У соби до њих био је Стипе Делић, који је после режирао "Сутјеску", а у "Неретви" је био први помоћник редитеља Вељка Булајића.

Како би се одморили за напоран снимајући дан, где је требало да имају заједничку сцену у којој се под оружјем пењу по стенама, Борис и Љубиша су вечерали и отишли на спавање. Међутим, нису ни утонули у сан када им је на врата покуцао Бата Живојиновић и - забава је почела.

- Око 11 сати ето ти Бате, носи боцу ракије. Један наш пријатељ иде иза њега, Бата је мало попио, пријатељ исто. Каже Бата "нећу да вас будим, спавајте, него да часисте овога, рођендан му је". Попили смо по ракију, почастили овог, а онда смо Љубиша и ја устали и са овом двојицом сишли доле. И тако до ујутро - испричао је Дворник 2006.године у ТВ емисији "Недељом у 2".

Око пет ујутро сва тројица су се вратили у собу. И почео је лом.

Foto Arhiva

Љубиша Самарџић и Борис Дворник на снимању "Неретве"

Почели смо да разбијамо све, целу собу смо срушили. Пијани, весели, јаки као звери. Разбили смо сто, ормар. Тај ормар смо избацили на терасу, Љубиша и ја смо се сакрили унутра, полуголи, и махали смо колегама које су тог јутра кренули на снимање. Стипе Делић није могао да спава па нас је пријавио Булајићу, да смо пијани и да смо све поразбијали. Булајић упадне код нас у собу и затекне мене и Љубишу како лежимо, а Бата стоји код врата. Држи две ноге од стола и имитира да свира виолину - присетио се хрватски глумац.

Бата и Борис били су пријатељи више од 50 година. Заједно су глумили у бројним партизанским филмовима, али су се почетком деведесетих година и рата у бившој Југославији  удаљили и једно време нису разговарали.

Помирили су се 2006.године, уживо путем видео - линка у једном хрватском дневнику. Бата је тада позвао Бориса да дође у Београд, како би био уз њега током операције срца у КБЦ "Дедиње". Борис је био одушевљен позивом, пристао је и рекао да ће бити уз Бату током опоравка, али није дошао. Нису се срели. Борис Дворник преминуо је 24.марта 2008, а Бата Живојиновић нас је напустио 22.маја 2016.године.

БОНУС ВИДЕО - ЗАШТО СУ ГА ЗВАЛИ СМОКИ?: На данашњи дан 2017. године умро је Љубиша Самарџић

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
УЖАС НА ДУНАВУ: Сударила се два брода, има мртвих, трага се за несталима

ДВЕ особе су погинуле, а пет се води као нестало када су се два брода сударила на Дунаву, код мађарског града Вероце, око 50 километара северно од Будимпеште, саопштила је данас полиција.