МИЛОШ БИКОВИЋ ПРОМО ЛИЦЕ ТЕХНОМАНИЈЕ

Новости онлине

20. 07. 2020. у 19:36

ЧИЈУ препоруку волите да чујете? Општи тренд светских компанија јесте ангажовање спортиста, певача, глумаца, тачније познатих личности у оквиру својих маркетиншких активности, као „заштитних лица“, промотера.

МИЛОШ БИКОВИЋ ПРОМО ЛИЦЕ ТЕХНОМАНИЈЕ

Фото: П. Митић

А тај тренд је наравно присутан и у Србији.

И сами смо сведоци све јачег утицаја људи из света познатих, те је увек занимљивије и примамљивије да савете о коришћењу одређених производа, куповини истих добијемо баш од њих. Избор познате личности није баш ни лак посао, јер целу компанију и досадашњи рад препуштате у руке тој особи, везујете своје име за име те особе. Врло је битна да та особа својим ликом и делом буде допадљива, баш адекватној циљној групи, будућим, постојећим купцима, корисницима. Истраживали смо кога компаније у Србији ангажују за овакву врсту маркетинга. Пажњу нам је привукла Техноманија, која је за потребе својих промотивних активности ангажовала Милоша Биковића.  На сајту управо ове компаније омиљени млади глумац препоручује различите апарате који чине да савладамо брз темпо и остваримо потребни баланс.

Наиме наш талентовани глумац који је освојио срца публике како у домаћим филмовима тако и у далекој Русији, због честих снимања и ангажмана много путује и бржо живи, те претпостављамо да су ови апарати које промовише и саставни део његовог живота.

У оквиру ове кампање налазе се његови цитати: “Због посла и обавеза, мало времена проводим у стану, па ми је битно да имам уређаје који су мултифункционални и помажу ми у оним пословима у којима се баш не сналазим најбоље.”као и “На путу увек носим са собом свој тример. Не заузима ми много простора, а често ми је потребан.”

По свему судећи, звезда серије и филма ,,Јужни ветар” се одлично уклапа у иновативни концепт Техноманије, која као лидер у продаји технике на тржишту Србије, нуди најразличитије производе светских брендове као и посебно искуство онлине куповне свакоме ко жели додатно уживање али и више времена за себе. Те, ако је веровати маркетинг стручњацима, Техноманија је направила одличан одабир промо лица, јер од веома популарног глумца Биковића, цела Србија ће радо прихватити препоруку.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ДА ЛИ ЈЕ МОГЛО ГОРЕ? Ево зашто је пред репрезентацијом Србије немогућа мисија у квалификацијама за Светско првенство?

ДА ЛИ ЈЕ МОГЛО ГОРЕ? Ево зашто је пред репрезентацијом Србије "немогућа мисија" у квалификацијама за Светско првенство?

Фудбалска репрезентација Србије играће у групи К са Енглеском, Албанијом, Летонијом и Андором у оквиру квалификација за Светско првенство 2026. али је селекција "горди албиона" нешто што ће представљати највећи проблем изабраницима Драгана Стојковића Пиксија. Не само због квалитета, већ и због нечег другог.

14. 12. 2024. у 13:16

ЖЕЉКУ САМ МОЗАК ИСПРАО Вељко открио како васпитава децу и шта их прво учи

"ЖЕЉКУ САМ МОЗАК ИСПРАО" Вељко открио како васпитава децу и шта их прво учи

БОКСЕР Вељко Ражнатовић и његова супруга Богдана у мају месецу добили су трећег сина коме су дали име Исаија, а неодољиви дечак мења се из дана у дан, окружен браћом Крстаном и Жељком.

14. 12. 2024. у 20:04

Коментари (1)

ОТВОРЕНА НОВА ФИЛИЈАЛА ADRIATIC БАНКЕ У КОМПЛЕКСУ SKYLINE