КАДА НАВИЈАШ, НИСИ НА МРЕЖИ: Спектакуларно Heineken® финале Лиге шампиона

Promo

02. 06. 2025. у 12:51

Пари Сен Жермен је тријумфовао над Интером у финалу Лиге шампиона, у ком су се након 32 године нашли италијански и француски клуб – и док су Французи однели убедљиву победу над Италијанима са 5:0 разлике, забележен је још један важан резултат, Heineken® и Лига шампиона победили су социјалне мреже.

КАДА НАВИЈАШ, НИСИ НА МРЕЖИ: Спектакуларно Heineken® финале Лиге шампиона

Промо

Као поносни спонзор УЕФА Лиге шампиона, Heineken® је и ове године организовао гледање спектакуларног финала у Зимској башти Сава Центра, које је било специфично по томе што је бренд мотивисао све званице да се искључе са својих друштвених профила и укључе у догађај за памћење. 

Промо

У оквиру своје глобалне кампање, “Social off Socials”, чувени бренд је поручио свим навијачима да се препусте тренутку и телефоне оставе на клупи. Од првог до последњег звиждука, главни јунаци вечери били су атмосфера, ривалитет и навијање. 

Промо


„Догађаји попут финалне утакмице Лиге шампиона немају репризу, зато ми у Heineken®-у верујемо да сви фудбалски навијачи заслужују да уживају у моменту кроз јединствени доживљај праћења исте – без скроловања, дистракција и нотификација. Они остају у сећању. Наша кампања је уједно и подсетник колико је важно да будемо у тренутку, да социјалне мреже оставимо бар неко време са стране и уживамо у истинској емоцији, правој друштвеној мрежи и аутентичном искуству које заједно градимо још од 1873. године”, изјавила је Тамара Пајевић, директорка маркетинга у компанији Heineken.

Промо


Сви присутни добили су симболичне црвене и жуте картоне и стикере са ефектним порукама које су изазвале осмехе, одобравање, као и посебне кутије за одлагање телефона. Неке од њих су:

Извините друштвене мреже, вечерас се прати финале Лиге шампиона, Време је да ваши телефони испадну из игре, Кад навијаш, ниси на мрежи, Време је за #DisconnectToConnect, јер почиње финале Лиге шампиона…

Промо

Међу званицама нашли су се водитељка Јована Гузијан, инфлуенсери Стефан Вуксановић (@mudja) и Никола Новаковић (@supernole9).


Осим тога, публика је имала прилику да ужива у врхунском квалитету Heineken® пива, аудио – визуленом спектаклу уз велики ЛЕД екран, такмичарској енергији и разним изненађењима, док су кући понели оно највредније – успомене које ниједна друштвена мрежа не може да надомести.


Јер кад се пише историја – не желите да је пропустите.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
АКО ДОБИЈЕМ МАКСИМАЛУ КУПИЋУ ТИ БМВ! Нестварне кладионичарске приче Милана Ђурице (ВИДЕО)

АКО ДОБИЈЕМ МАКСИМАЛУ КУПИЋУ ТИ БМВ! Нестварне кладионичарске приче Милана Ђурице (ВИДЕО)

"КЛАДИОНИЧАРСКЕ ПРИЧЕ" Милана Ђурице су видео-пројекат компаније Новости намењен свим љубитељима спортског клађења који могу да уживају у занимљивим причама најпознатијег српског типстера и његових гостију.

30. 06. 2025. у 14:00

ЦРНА ГОРА И БОСНА У НЕВЕРИЦИ: Њихови репрезентативци Иванић и Крунић певали српску химну Боже правде! (ВИДЕО)

ЦРНА ГОРА И БОСНА У НЕВЕРИЦИ: Њихови репрезентативци Иванић и Крунић певали српску химну "Боже правде"! (ВИДЕО)

Црвена звезда и Зенит из Санкт Петербурга састали су се у Русији како би одиграли у пријатељску утакмицу, а један детаљ са овог сусрета привукао је пажњу и пре првог судијског звиждука.

29. 06. 2025. у 18:52

Коментари (0)

БОРБА ЗА РОДНУ РАВНОПРАВНОСТ: Непоколебљива енергија једнакости међу половима