КАДА НАВИЈАШ, НИСИ НА МРЕЖИ: Спектакуларно Heineken® финале Лиге шампиона
Пари Сен Жермен је тријумфовао над Интером у финалу Лиге шампиона, у ком су се након 32 године нашли италијански и француски клуб – и док су Французи однели убедљиву победу над Италијанима са 5:0 разлике, забележен је још један важан резултат, Heineken® и Лига шампиона победили су социјалне мреже.

Промо
Као поносни спонзор УЕФА Лиге шампиона, Heineken® је и ове године организовао гледање спектакуларног финала у Зимској башти Сава Центра, које је било специфично по томе што је бренд мотивисао све званице да се искључе са својих друштвених профила и укључе у догађај за памћење.

Промо
У оквиру своје глобалне кампање, “Social off Socials”, чувени бренд је поручио свим навијачима да се препусте тренутку и телефоне оставе на клупи. Од првог до последњег звиждука, главни јунаци вечери били су атмосфера, ривалитет и навијање.

Промо
Промо
„Догађаји попут финалне утакмице Лиге шампиона немају репризу, зато ми у Heineken®-у верујемо да сви фудбалски навијачи заслужују да уживају у моменту кроз јединствени доживљај праћења исте – без скроловања, дистракција и нотификација. Они остају у сећању. Наша кампања је уједно и подсетник колико је важно да будемо у тренутку, да социјалне мреже оставимо бар неко време са стране и уживамо у истинској емоцији, правој друштвеној мрежи и аутентичном искуству које заједно градимо још од 1873. године”, изјавила је Тамара Пајевић, директорка маркетинга у компанији Heineken.
Сви присутни добили су симболичне црвене и жуте картоне и стикере са ефектним порукама које су изазвале осмехе, одобравање, као и посебне кутије за одлагање телефона. Неке од њих су:
Извините друштвене мреже, вечерас се прати финале Лиге шампиона, Време је да ваши телефони испадну из игре, Кад навијаш, ниси на мрежи, Време је за #DisconnectToConnect, јер почиње финале Лиге шампиона…

Промо
Међу званицама нашли су се водитељка Јована Гузијан, инфлуенсери Стефан Вуксановић (@mudja) и Никола Новаковић (@supernole9).
Осим тога, публика је имала прилику да ужива у врхунском квалитету Heineken® пива, аудио – визуленом спектаклу уз велики ЛЕД екран, такмичарској енергији и разним изненађењима, док су кући понели оно највредније – успомене које ниједна друштвена мрежа не може да надомести.
Јер кад се пише историја – не желите да је пропустите.

АКО ДОБИЈЕМ МАКСИМАЛУ КУПИЋУ ТИ БМВ! Нестварне кладионичарске приче Милана Ђурице (ВИДЕО)
"КЛАДИОНИЧАРСКЕ ПРИЧЕ" Милана Ђурице су видео-пројекат компаније Новости намењен свим љубитељима спортског клађења који могу да уживају у занимљивим причама најпознатијег српског типстера и његових гостију.
30. 06. 2025. у 14:00

ЦРНА ГОРА И БОСНА У НЕВЕРИЦИ: Њихови репрезентативци Иванић и Крунић певали српску химну "Боже правде"! (ВИДЕО)
Црвена звезда и Зенит из Санкт Петербурга састали су се у Русији како би одиграли у пријатељску утакмицу, а један детаљ са овог сусрета привукао је пажњу и пре првог судијског звиждука.
29. 06. 2025. у 18:52

"СЛАГАЛИЦА" ОВО НЕ ПАМТИ: Такмичар од беса полупао тастер
КВИЗ "Слагалица" ретко има несвакидашње ситуације током емитовања, али се необични тренуци дешавају, као и у сваком програму уживо.
29. 06. 2025. у 14:51
Коментари (0)