ЕНГЛЕЗИ ДОМИНИРАЈУ БРОЈЧАНО, ШПАНЦИ НОВЧАНО: Реал и Барса су највреднији фудбалски брендови на свету

30. 07. 2020. у 11:51

ШПАНСКИ фудбалски великан Реал Мадрид је највреднији фудбалски бренд на свету у 2020. години, показује студија консултанске куће "Бранд Финанце".

ЕНГЛЕЗИ ДОМИНИРАЈУ БРОЈЧАНО, ШПАНЦИ НОВЧАНО: Реал и Барса су највреднији фудбалски брендови на свету

Фото: Танјуг/AP Photo/Bernat Armangue

Ова комапанија спровела је студију у којој је рангирала клубове на основу вредности свог бренда, а "краљевски клуб" и ове године остао је на челној позицији са 1,419 милијарди евра, упркос томе што му је вредност због пандемије висурса корона опала за 13,8 одсто.

На другом месту је Барселона са 1,43 милијарди европских новчаница, која је у овој години имала раст вредности од 1,4 одсто.

У топ три је енглески Манчестер јунајтед (1,314 милијарди евра), који је имао губитак од 10,7 процената.

Следи га Ливерупул на четвртој позицији (1,262 миљарде евра), а међу топ 10 највреднијих клубова света су Манчестер сити, Бајерн, Пари Сен Жермен, Челси, Тотенхем и Арсенал.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ЈОКИЋ РЕДОВНО ДОМИНИРА ПРОТИВ САКРАМЕНТА: Кингси постају омиљени противник најбољем кошаркашу данашњице

ЈОКИЋ РЕДОВНО ДОМИНИРА ПРОТИВ САКРАМЕНТА: Кингси постају омиљени противник најбољем кошаркашу данашњице

СРБИН је невероватно отворио сезону, а ново доминанто издање најбољег кошаркаша света очекујемо на вечерашњем сусрету Денвера и Сакрамента који се састају у "Голден 1 центру" пет сати после поноћи.

11. 11. 2025. у 13:00

Хрват чистио бунар - због оног што је пронашао, моментално ЗВАО ПОЛИЦИЈУ

Хрват чистио бунар - због оног што је пронашао, моментално ЗВАО ПОЛИЦИЈУ

ПОЛИЦИЈСКА управа Пожешко-славонске жупаније у Хрватској имала је двоструку интервенцију у суботу, након што су грађани у два наврата пронашли већу количину експлозивних средстава.

09. 11. 2025. у 13:28

Коментари (1)

ЈЕЗИВО: Хаг донео монструозну одлуку о генералу Младићу