ЕВРОЛИГА ПРИЗНАЛА: Црвена звезда оштећена против Барселоне!
Кошаркаши Црвене звезде поражени су од екипе Барселоне у четвртом колу Евролиге резулатаом 98:94, а сада се огласила Евролига званичним саопштењем на сајту такмичења, због спорних ситуација око суђења на овом мечу.

ФОТО: Танјуг/АП
Евролига је због бројних спекулација одлучила да се огласи званичним саопштењем које преносимо у целости.
Са 1:56 преосталих секунди на сату за игру, Џоел Боломбој је примио пас и стекао контролу над лоптом док је био у ваздуху. Затим је слетео са левом ногом, направио један корак и слетео са десном ногом пре него што је поново померио леву ногу. Ово је кршење правила корака. Након тога је започео дриблинг подижући леву ногу пре него што је лопта напустила његову руку и поново је променио ослонац. Погрешно је што није позвано правило корака.
РЕГИСТРУЈ СЕ И ПРЕУЗМИ 5.000 ДИНАРА ЗА ТИКЕТЕ
Са 1:14 преосталих секунди на сату за игру, Јаго Дос Сантос је био чуван од стране Јана Веселог који је покушавао да игра одбрану. Весели је контактирао кукове и ноге Дос Сантоса, што је изазвало нелегалан контакт који је требало да буде назван као лична одбрамбена грешка. Погрешно је што није позвано.
Са 1:12 преосталих секунди на сату за игру, Јаго Дос Сантос је започео чин шутирања при продору ка кошу и његов шут је легално блокирао Јан Весели који је дотакао лопту. Названа је лична одбрамбена грешка на Веселом. Погрешна одлука.
РЕГИСТРУЈ СЕ И ПРЕУЗМИ 5.000 ДИНАРА ЗА ТИКЕТЕ
Са 1:06 преосталих секунди на сату за игру, Никола Лапровитола је дриблао лопту у нападу и био чуван од стране Мајка Даума, који је успоставио контакт са обе руке ограничавајући његову слободу кретања. Названа је лична одбрамбена грешка. Правилна одлука.
Са 29,3 секунди преосталих на сату за игру, Џоел Боломбој је стекао контролу над лоптом преко дефанзивног скока и био чуван од стране Јана Веселог. У покушају да украде лопту, Весели је дотакао Боломбојево лице. Требало је да буде названа лична одбрамбена грешка. Погрешно је што није позвано.
Са 26,0 секунди преосталих на сату за игру, Џоел Боломбој и Јан Весели су обе руке чврсто држали лопту тако да ниједан играч није могао да стекне контролу над лоптом. Службеници су звали ситуацију са заједничким поседом. Правилна одлука.
Ово је ситуација која се може поново прегледати према Правилнику Евролиге (Прилог XIII – Члан 4.3 Насилни чин - Члан 5 Тренерски изазов). Тренер Звезде, Јанис Сфаиропулос, је оспорио ову ситуацију. Након прегледа, судије су потврдиле своју прву одлуку јер ниједна од акција није испунила критеријуме за насилни чин. Правилна одлука.
Игра је затим настављена са скоком у најближем кругу између Џоела Боломбоја и Јана Веселог, са 26,0 секунди преосталих на сату за игру и 20 секунди на сату за шут.
У тој ситуацији, ако би дефанзивни тим стекао контролу над лоптом, добио би нових 24 секунде на сату за шут, али ако би офанзивни тим стекао контролу над лоптом, сат за шут би се наставио и време преостало за прелазак у предњу зону би било 4 секунде. При скоку, Џоел Боломбој је послао лопту према Мајку Дауму и сат за игру је правилно настављен када је скакач дотакао лопту. Сат за шут је правилно настављен када је офанзивни играч преузео контролу над лоптом. Када је сат за игру показао 20,4 секунде, а сат за шут 15 секунди, судије су требале да позову кршење правила осам секунди од стране Звезде. Погрешно је што није позвано.
Са 14,9 секунди преосталих на сату за игру, након неколико протеста и гестова тренера Барселоне, Ђоана Пенаороје, и особља Барселоне на клупи, позвана је техничка грешка. Правилна одлука.
Ово није ситуација коју је могуће поново прегледати према Правилнику Евролиге (Прилог XIII – Члан 4.1 Грешка у сату за игру). Овај члан наводи да "у случају грешке/дефекта у сату за шут и/или сату за игру, и ако исти не почне/заустави/одбројава правилно у било ком моменту игре пре или после што је лопта у игри. Судије ће прегледати снимак да одреде само следеће питање: колико је времена заправо истекло и колико времена (ако уопште) је преостало на сату за шут и/или сату за игру у четвртини или прелазу. Ако судије нађу доказ да је постигнут кош после истека сата за шут или игре, тај кош неће бити прихваћен све док је грешка исправива према правилима."
Сат за игру и сат за шут су започели правилно у претходној ситуацији и зато кршење правила осам секунди не може бити одлучено на монитору након прегледа са Системом за тренутни репризу. Погрешна одлука.
Игра је погрешно настављена са убацивањем за Барселону у нападачкој зони где је наводно учињено кршење правила осам секунди.
Са 20.4 секунди преосталих на сату за игру, Никола Лапровитола је примио лопту за убацивање и задржао је лопту 4.81 секунди пре него што је пустио пас Јану Веселом. Ова акција је легална. Правилно је што није позвано.
БОНУС ВИДЕО: СПЕКТАКУЛАРНА КОРЕОГРАФИЈА: Делије обојиле Арену у црвено-бело
Препоручујемо

"ЂОКОВИЋ И ЈА..." Надала преплавиле емоције након последњег меча са Новаком
20. 10. 2024. у 11:08

ПРОГОВОРИО СРПСКИ: Надал се обратио Ђоковићу после "последњег плеса" (ФОТО)
20. 10. 2024. у 07:55

ЈУЧЕ СМО ПРОШЛИ! Ево ТИП тикета за понедељак
РУТИНСКИ смо погодили јучерашњи тикет.
23. 06. 2025. у 07:12

РУСИ ОД СРБИНА ЧУЛИ ОНО ШТО ДРУГИ НЕЋЕ ДА ИМ КАЖУ! Отварање очију је било важно, и то на највећем скупу који Русија организује
Министар спорта Зоран Гајић изјавио је данас је на Међународном економском форуму у Санкт Петербургу договорио наставак сарадње са министрима спорта Белорусије, Казахстана и Бахреина и додао да је учешће било изузетно корисно за српски спорт.
23. 06. 2025. у 19:34

ИНЦЕСТ УНИШТИО ПОРОДИЦУ: Глумици брат крстио ћерку, а она га завела и родила му сина
СЛАВНА глумица Грета Скаки у једном моменту је била тема свих медија, након што је обелодалила да је у романси са својим братом од тетке Карлом Монтегацом. Ова романса разорила је њену породицу, а њих двоје су се у једном моменту чак и заклели на вечну љубав.
21. 06. 2025. у 10:39
Коментари (2)