КЛИЗИШТЕ на локалном некомерцијалном путу, од Пирота ка Белој Паланци, између Црноклишта и пиротског села Враниште, које је прорадило пре двадесетак дана још увек није санирано, па се на овом делу пута саобраћај одвија једном траком.
Radim u firmi koja je zaduzena za odrzavanje pomenute deonice puta i samo bih reagovao na konstataciju novinara da "jos uvek nije sanirano". Za svako kliziste bilo da se na njemu nalazi put, kosina, njiva potrebno je uraditi projekat trajnog umirenja klizne ravni tzv. klizista, a za to je potrebno uraditi ispitivanja-sondiranje terena, projektovanje. Onda tek izvodjenje. Svako uklanjanje zamljanog materijala moze dovesti do jos goreg aktiviranja klizista.To sto se saobracaj odvija jednom trakom nije nikakva problem ucesnicima u saobracaju jer je zona regulisanja saobracajnom signalizacijom ne veca od nekih 100m, a put nije toliko frekventan. I napomenuo bih da se pomenuto kliziste, posto se nalazimo u rezimu zimskog odrzavanja, obilaz svakodnevno i prati njegovo napredovanje. Upravljac puta tj. Nadzorna sluzba Puteva Srbije je sa nama svakodnevno u kontaktu i dobija obavestenja o istom. Kliziste ili konkretno kosina zaseka je za sada mirna.
Директор Француског института у Србији Тибо Ајун и педагошки саветник Сесилија Пјер посетили су Гимназију „Бора Станковић“ у Врању и том приликом, у библиотеци школе, одржан је састанак о заступљености и учењу француског језика у локалној заједници.
ОСМОРО најбољих ученика основних школа у општини Опово данас је од локалне самоуправе добило поклоне за остварени успех, а њихове слике су поносно освануле и на билбордима.
ТРАСА аутобуске линије 14, Јавног градског саобраћајног предузећа у Новом Саду, која саобраћа на релацији Центар – Сајлово, од 1. јула биће продужена до Ветерника.
ЗАВРШЕТАК гимназијског школовања, матурски панои, полагање испита зрелости, као први корак за улазак у свет одраслих и матурске свечаности, тоалете баш за ту прилику, негују се одавно, и упркос минулим деценијама, та традиција се практикује и данас.
Vladimir
03.01.2022. 14:06
Radim u firmi koja je zaduzena za odrzavanje pomenute deonice puta i samo bih reagovao na konstataciju novinara da "jos uvek nije sanirano". Za svako kliziste bilo da se na njemu nalazi put, kosina, njiva potrebno je uraditi projekat trajnog umirenja klizne ravni tzv. klizista, a za to je potrebno uraditi ispitivanja-sondiranje terena, projektovanje. Onda tek izvodjenje. Svako uklanjanje zamljanog materijala moze dovesti do jos goreg aktiviranja klizista.To sto se saobracaj odvija jednom trakom nije nikakva problem ucesnicima u saobracaju jer je zona regulisanja saobracajnom signalizacijom ne veca od nekih 100m, a put nije toliko frekventan. I napomenuo bih da se pomenuto kliziste, posto se nalazimo u rezimu zimskog odrzavanja, obilaz svakodnevno i prati njegovo napredovanje. Upravljac puta tj. Nadzorna sluzba Puteva Srbije je sa nama svakodnevno u kontaktu i dobija obavestenja o istom. Kliziste ili konkretno kosina zaseka je za sada mirna.