КЛИЗИШТЕ на локалном некомерцијалном путу, од Пирота ка Белој Паланци, између Црноклишта и пиротског села Враниште, које је прорадило пре двадесетак дана још увек није санирано, па се на овом делу пута саобраћај одвија једном траком.
Radim u firmi koja je zaduzena za odrzavanje pomenute deonice puta i samo bih reagovao na konstataciju novinara da "jos uvek nije sanirano". Za svako kliziste bilo da se na njemu nalazi put, kosina, njiva potrebno je uraditi projekat trajnog umirenja klizne ravni tzv. klizista, a za to je potrebno uraditi ispitivanja-sondiranje terena, projektovanje. Onda tek izvodjenje. Svako uklanjanje zamljanog materijala moze dovesti do jos goreg aktiviranja klizista.To sto se saobracaj odvija jednom trakom nije nikakva problem ucesnicima u saobracaju jer je zona regulisanja saobracajnom signalizacijom ne veca od nekih 100m, a put nije toliko frekventan. I napomenuo bih da se pomenuto kliziste, posto se nalazimo u rezimu zimskog odrzavanja, obilaz svakodnevno i prati njegovo napredovanje. Upravljac puta tj. Nadzorna sluzba Puteva Srbije je sa nama svakodnevno u kontaktu i dobija obavestenja o istom. Kliziste ili konkretno kosina zaseka je za sada mirna.
АУТОБУСКИ превозник „Прантранспорт“ из Панчева купио је СТУП „Вршац“, који је 1. јануара у потпуности престао да саобраћа због блокаде рачуна и тиме паралисало живот становника тог дела јужног Баната.
ПРЕДСЕДНИЦА Покрајинске владе, Маја Гојковић, током радне посете Вршцу истакла је да је територија Јужног Баната овогодишњи приоритет војвођанске администрације.
РЕГИОНАЛНИ иновациони стартап центар у Параћину био је често место различитих бројних догађања, а једно – сасвим неуобичајено, биће одржано у недељу, 19. јануара.
ЕКИПА Завода за ургентну медицину у Крагујевцу породила је жену у аутомобилу насред улице, на путу за Универзитетски клинички центар у том граду. На свет је дошла девојчица, мама и беба су добро.
Vladimir
03.01.2022. 14:06
Radim u firmi koja je zaduzena za odrzavanje pomenute deonice puta i samo bih reagovao na konstataciju novinara da "jos uvek nije sanirano". Za svako kliziste bilo da se na njemu nalazi put, kosina, njiva potrebno je uraditi projekat trajnog umirenja klizne ravni tzv. klizista, a za to je potrebno uraditi ispitivanja-sondiranje terena, projektovanje. Onda tek izvodjenje. Svako uklanjanje zamljanog materijala moze dovesti do jos goreg aktiviranja klizista.To sto se saobracaj odvija jednom trakom nije nikakva problem ucesnicima u saobracaju jer je zona regulisanja saobracajnom signalizacijom ne veca od nekih 100m, a put nije toliko frekventan. I napomenuo bih da se pomenuto kliziste, posto se nalazimo u rezimu zimskog odrzavanja, obilaz svakodnevno i prati njegovo napredovanje. Upravljac puta tj. Nadzorna sluzba Puteva Srbije je sa nama svakodnevno u kontaktu i dobija obavestenja o istom. Kliziste ili konkretno kosina zaseka je za sada mirna.