КЛИЗИШТЕ на локалном некомерцијалном путу, од Пирота ка Белој Паланци, између Црноклишта и пиротског села Враниште, које је прорадило пре двадесетак дана још увек није санирано, па се на овом делу пута саобраћај одвија једном траком.
Radim u firmi koja je zaduzena za odrzavanje pomenute deonice puta i samo bih reagovao na konstataciju novinara da "jos uvek nije sanirano". Za svako kliziste bilo da se na njemu nalazi put, kosina, njiva potrebno je uraditi projekat trajnog umirenja klizne ravni tzv. klizista, a za to je potrebno uraditi ispitivanja-sondiranje terena, projektovanje. Onda tek izvodjenje. Svako uklanjanje zamljanog materijala moze dovesti do jos goreg aktiviranja klizista.To sto se saobracaj odvija jednom trakom nije nikakva problem ucesnicima u saobracaju jer je zona regulisanja saobracajnom signalizacijom ne veca od nekih 100m, a put nije toliko frekventan. I napomenuo bih da se pomenuto kliziste, posto se nalazimo u rezimu zimskog odrzavanja, obilaz svakodnevno i prati njegovo napredovanje. Upravljac puta tj. Nadzorna sluzba Puteva Srbije je sa nama svakodnevno u kontaktu i dobija obavestenja o istom. Kliziste ili konkretno kosina zaseka je za sada mirna.
У Крагујевцу је постављен видео надзор на још пет локација како би се спречило стварање нових дивљих депонија, па је сада укупно седам таквих система на територији града. Набавку камера финансирало је Министарство заштите животне средине.
У Галерији Народног музеја у Краљеву, у петак 15. новембра, са почетком у 18 сати, биће одржана промоција монографије проф. Драгољуба Даниловића под називом „Црква Свете Тројице у Краљеву“.
Трећу годину за редом Центар за социјални рад у Врњачкој Бањи, уз подршку локалне самоуправе, спроводи акцију поделе огревног дрвета за социјално најугроженије породице са територије врњачке општине како би им се бар мало олакшали зимски месеци.
Vladimir
03.01.2022. 14:06
Radim u firmi koja je zaduzena za odrzavanje pomenute deonice puta i samo bih reagovao na konstataciju novinara da "jos uvek nije sanirano". Za svako kliziste bilo da se na njemu nalazi put, kosina, njiva potrebno je uraditi projekat trajnog umirenja klizne ravni tzv. klizista, a za to je potrebno uraditi ispitivanja-sondiranje terena, projektovanje. Onda tek izvodjenje. Svako uklanjanje zamljanog materijala moze dovesti do jos goreg aktiviranja klizista.To sto se saobracaj odvija jednom trakom nije nikakva problem ucesnicima u saobracaju jer je zona regulisanja saobracajnom signalizacijom ne veca od nekih 100m, a put nije toliko frekventan. I napomenuo bih da se pomenuto kliziste, posto se nalazimo u rezimu zimskog odrzavanja, obilaz svakodnevno i prati njegovo napredovanje. Upravljac puta tj. Nadzorna sluzba Puteva Srbije je sa nama svakodnevno u kontaktu i dobija obavestenja o istom. Kliziste ili konkretno kosina zaseka je za sada mirna.